- Cristi_C
- OP
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- OP
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
@ana-diferenta intre cele 2 motoare, exceptand pe cele de ordin mecanic, este ca Z e Euro 4 , iar X este Euro 2. Chiar daca il pui pe masina nu o sa il omologheze RAR-ul si implicit nu o sa mai poti vinde masina. Cauta un Z18XE deoarece alta sansa nu ai.
PS:sunt o gramada de motoare prin De care asteapta stapan si mai bine iti aduci unu de acolo decat sa iei de pe aici.Sau cauta prin dezmembrari, ori masini lovite.
PS:sunt o gramada de motoare prin De care asteapta stapan si mai bine iti aduci unu de acolo decat sa iei de pe aici.Sau cauta prin dezmembrari, ori masini lovite.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- OP
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
iso a scris:... motoare cu "Z" in fata au euro 4 sau CDTI la diesel tot euro 4 . Daca treci pe "seria X" - euro3 vei avea de facut modificari destul de importante . Mai bine cauti in germania sau la vre'un asigurator in Romania o masina/epava rasturnata cu motorul care'ti trebuie .
Iso nu vreau sa te contrazic dar X e Euro 2. Iar masini pe benzina care sa aiba Euro 3 nu sunt decat cele pe motorina respectiv Y. Z reprezinta Euro 4.
@ana-Ideal ar fi sa pui un acelasi motor pentru ca difera daca pui unul mai mic sau mai mare si prinderile de motor, respectiv electrica.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
ANA_V a scris:@inginerul te rog daca poti sa imi zici exact ce tipuri de motor as putea sa pun. Merge si diesel?
In principiu merge si diesel; posibilitati: Z16SE, Z16XE, Z18XEL, Z18XE(normal...) iar diesel Y17DT sau Y20DTL. Am sarit Z22SE si Y20DTH pt. ca am impresia ca ai cutie de viteze F17; altfel ar merge si ultimele 2 dar cu tot cu cutie.
- Cristi_C
- OP
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
Am gasit in DE motor. Cu vreo 80 minute de convorbiri internationale am rezolvat tot la un pret mai mult decat acceptabil, avand in vedere ca e tot motorul. Si dupa cum mi-au zis si aia din Germania:
Motoarele cu X, respectiv X18XE este EURO 2. Este identic ca mecanica cu Z18XE, singura diferenta este acceleratia care este cu cablu.
Motoarele diesel sunt EURO 3 si e prea mare costul pt a-l punela mine. (schimbari de planetare, cutie si nu mai stiu ce)
Motoarele Z sunt EURO 4 si acceleratia este pe "motoras" (dupa cum a zis ala). Probabil se referea la electronic.
Citind tot acest thread se poate remarca ca ceea ce mi-au zis aia din Germania a fost deja spus in proportie de 100% de useri de pe acest forum. Deci, userii de pe acest forum formeaza un INTREG plin de informatii utile si sunt mai mult decat incantata, desi am destule probleme. Sunt activa si pe alte forum-uri, dar acesta e distantat cu mult la capitolul informatii UTILE si mai ales REALE.
Punand punct la acest thread, vreau sa spun ca am sunat la reprezentanta OPEL TIMISOARA - AUTOGLOBUS si am intrebat diferentele dintre motoarele X18XE si Z18XE si evident ca NU AU STIUT!
Rusine!
Sa auzim numai de bine!
Motoarele cu X, respectiv X18XE este EURO 2. Este identic ca mecanica cu Z18XE, singura diferenta este acceleratia care este cu cablu.
Motoarele diesel sunt EURO 3 si e prea mare costul pt a-l punela mine. (schimbari de planetare, cutie si nu mai stiu ce)
Motoarele Z sunt EURO 4 si acceleratia este pe "motoras" (dupa cum a zis ala). Probabil se referea la electronic.
Citind tot acest thread se poate remarca ca ceea ce mi-au zis aia din Germania a fost deja spus in proportie de 100% de useri de pe acest forum. Deci, userii de pe acest forum formeaza un INTREG plin de informatii utile si sunt mai mult decat incantata, desi am destule probleme. Sunt activa si pe alte forum-uri, dar acesta e distantat cu mult la capitolul informatii UTILE si mai ales REALE.
Punand punct la acest thread, vreau sa spun ca am sunat la reprezentanta OPEL TIMISOARA - AUTOGLOBUS si am intrebat diferentele dintre motoarele X18XE si Z18XE si evident ca NU AU STIUT!
Rusine!
Sa auzim numai de bine!
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- OP
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- OP
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
Pai romanul de la care am cumparat masina a scos mufa de la ulei, aia ce merge la computerul de bord, si nu mi-a aratata ca nu am presiune, si implicit am mers fara ungere la motor 5 mi km si s-a dus vibrochenu si alea din partea de jos a motorului. Nu stiu mecanica, ala a zis pe scurt LINIA. Aici la opel mi-au cerut 80 mil sa o schimbe. Motorul de care vorbesc este de pe o vectra 1.8 injectie din 2002, ala din Germania a zis ca tipul motorului este Z18XE. A zis ca este doar motorul. Vineri mere cineva sa mi-l aduca, daca imi spui tot ce trebe sa cuprinda motorul ca sa functioneze, am sa sun sa intreb daca este echipat complet. Nu ma mai chinui cu diseluri si frectii ca nu mai am nervii necesari.
Multumesc!
Multumesc!
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Sondele lambda daca nu sint defecte pot fi recuperate de pe motorul vechi fara probleme , cel mai probabil vei primi sonda lambda de pe galeria de evacuare daca va veni cu tot cu galerie .
ECU daca este functional la motorul vechi trebuie sa functioneze si cu motorul care vine din Germania , daca vine ca bonus nu trebuie refuzat .
ECU daca este functional la motorul vechi trebuie sa functioneze si cu motorul care vine din Germania , daca vine ca bonus nu trebuie refuzat .
- Cristi_C
- OP
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat