Lepricon
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
Buna.
In urma cu 2 saptamani aveam o problema, mai exact imi aparea, din cand in cand, martorul de service in bord. Am fost la reprezentanta Opel, mi-au pus tester-ul pe masina, si mi-au zis ca mi-e dus EGR-ul. Ziceau ca partea electrica din EGR se blocheaza, probabil ceva este dus sau se va duce curand, si nu se poate repara, ca tot EGR-ul ar fi incapsulat, si singura varianta este de schimbat. Deviz de lucrari 2200 RON... evident am refuzat, si mi-am luat masina si-am plecat. La indrumarea celor de pe acest forum, mi-am dat jos EGR-ul, l-am curatat cu carburol si benzina, de asemenea si galeria de admisie. Intradevar, mecanismul "secera si ciocan" avea ceva mizerie adunata in orificiul pistonului ce actioneaza acea supapa, si la a 2a a 3a actionare ramanea blocat EGR-ul pe deschis. Dupa curatare, l-am dat cu putin spray ptr. ungere, totul mergea ca nou si problema pare a fi remediata... deja sunt 2 saptamani si problemele avute nu au mai aparut.
De cateva zile ma intampin cu o alta problema, in treapta a 2-a si a 3-a, la 2500-3000 rpm, in accelerare masina creste in viteza putin sacadat, dupa care merge normal. Totodata, in treapta 1 si 2, la inceputul accelerarii (normal, nu sportiv) creste greu in viteza, cateva fractiuni, dupa care o ia din loc ca si cum "ar fi ramas in urma" cu acceleratul, si recupereaza pana ajunge la viteza normal conform pozitiei in care se afla pedala de acceleratie. In restul treptelor de viteza totul este ok.
Sa fie oare totusi EGR-ul?! Sa trebuiasca sa-l schimb?!
In urma cu 2 saptamani aveam o problema, mai exact imi aparea, din cand in cand, martorul de service in bord. Am fost la reprezentanta Opel, mi-au pus tester-ul pe masina, si mi-au zis ca mi-e dus EGR-ul. Ziceau ca partea electrica din EGR se blocheaza, probabil ceva este dus sau se va duce curand, si nu se poate repara, ca tot EGR-ul ar fi incapsulat, si singura varianta este de schimbat. Deviz de lucrari 2200 RON... evident am refuzat, si mi-am luat masina si-am plecat. La indrumarea celor de pe acest forum, mi-am dat jos EGR-ul, l-am curatat cu carburol si benzina, de asemenea si galeria de admisie. Intradevar, mecanismul "secera si ciocan" avea ceva mizerie adunata in orificiul pistonului ce actioneaza acea supapa, si la a 2a a 3a actionare ramanea blocat EGR-ul pe deschis. Dupa curatare, l-am dat cu putin spray ptr. ungere, totul mergea ca nou si problema pare a fi remediata... deja sunt 2 saptamani si problemele avute nu au mai aparut.
De cateva zile ma intampin cu o alta problema, in treapta a 2-a si a 3-a, la 2500-3000 rpm, in accelerare masina creste in viteza putin sacadat, dupa care merge normal. Totodata, in treapta 1 si 2, la inceputul accelerarii (normal, nu sportiv) creste greu in viteza, cateva fractiuni, dupa care o ia din loc ca si cum "ar fi ramas in urma" cu acceleratul, si recupereaza pana ajunge la viteza normal conform pozitiei in care se afla pedala de acceleratie. In restul treptelor de viteza totul este ok.
Sa fie oare totusi EGR-ul?! Sa trebuiasca sa-l schimb?!
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Lepricon
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
Intradevar am observat ca sunt momente, cand pornesc motorul, la rece parca este subturat (sub 800 rpm), iar de alte dati parca este supraturat (peste 800 rpm). Chestia asta am sesizat-o ca fiind un motor diesel, cand este subturat vibreaza mai tare, parca este un zgomot de fond de la plasticul bordului (ceva gen trepidatii).
Care este costul si dificultatea schimbarii acelui senzor?
Care este costul si dificultatea schimbarii acelui senzor?
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- cristi_ilie
- **
- 279 mesaje
- din 06 Jul 2007
- Astra 2012 A17dtr
- Vrancea
cristi_ilie
- Mesaje scrise: 279
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2012 A17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
@Lepricon00 -senzorul a costat 140 lei -bosch
iar de schimbat a durat maxim 20-30 minute
@iulian1971-- avand masina la relanti si stand de vorba cu un amic am observat ca motorul nu merge rotund , turometrul cand era sub turatie ,cand era mai mare si se tura singura-oscila .Am pus masina pe tester si sa confirmat eroarea -senzor arbore cotit.In timp ce Victor(mecanicul) umbla sa il dea jos pe cel vechi imi spune ca , cu noul senzor o sa simt un demaraj mult mai bun Si asa a fost , masina este mult mai sprintena la demaraj
iar de schimbat a durat maxim 20-30 minute
@iulian1971-- avand masina la relanti si stand de vorba cu un amic am observat ca motorul nu merge rotund , turometrul cand era sub turatie ,cand era mai mare si se tura singura-oscila .Am pus masina pe tester si sa confirmat eroarea -senzor arbore cotit.In timp ce Victor(mecanicul) umbla sa il dea jos pe cel vechi imi spune ca , cu noul senzor o sa simt un demaraj mult mai bun Si asa a fost , masina este mult mai sprintena la demaraj
- cristigelu12
- *
- 3 mesaje
- din 20 Apr 2011
- Zafira 2002
- Bucuresti
cristigelu12
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2011
- Mesaj Privat
- tby_1982mtc582
- *
- 2 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Zafira 2000
- Alta tara
tby_1982mtc582
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
- 17_adi
- **
- 208 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Astra 2001 Y2.0dti
- Dambovita
17_adi
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 Y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
gabiopel a scris:@Lepricon00 -senzorul a costat 140 lei -bosch
iar de schimbat a durat maxim 20-30 minute
@iulian1971-- avand masina la relanti si stand de vorba cu un amic am observat ca motorul nu merge rotund , turometrul cand era sub turatie ,cand era mai mare si se tura singura-oscila .Am pus masina pe tester si sa confirmat eroarea -senzor arbore cotit.In timp ce Victor(mecanicul) umbla sa il dea jos pe cel vechi imi spune ca , cu noul senzor o sa simt un demaraj mult mai bun Si asa a fost , masina este mult mai sprintena la demaraj
iar de schimbat a durat maxim 20-30 minute
@iulian1971-- avand masina la relanti si stand de vorba cu un amic am observat ca motorul nu merge rotund , turometrul cand era sub turatie ,cand era mai mare si se tura singura-oscila .Am pus masina pe tester si sa confirmat eroarea -senzor arbore cotit.In timp ce Victor(mecanicul) umbla sa il dea jos pe cel vechi imi spune ca , cu noul senzor o sa simt un demaraj mult mai bun Si asa a fost , masina este mult mai sprintena la demaraj
la mine la turatii joase,la viteza constanta merge intrerupt,parca nu stie ce sa faca...sa se accelereze sau nu.cand o calc trage foarte bine si nu merge intrerupt.asta se intampla la turatii de 2000rpm la viteza constanta.imi poti spune unde se gaseste acel senzor?o fi si de la mine la fel?senzor arbore cotit sau senzor acceleratie?
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mathias lucian
- **
- 95 mesaje
- din 27 Mar 2013
- Zafira 2006
- Vaslui
mathias lucian
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salut și eu am o problema .azi dimineațã când am plecat la munca în a 3 treapta pe la 1800 turații viteza constanta simțeam ca mașinã numai accelereazã imediat am luat piciorul de pe pedala și am apãsat din nou și a mers perfect.Apoi dupã 4 ore mã în torc de la munca și îmi face la fel ca azi dimineaț.stiti ce poate fi?multumesc