caponesv1
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut.In primul rand sper sa nu se mai fi discutat aceasta problema(am cautat un topic si nu am gasit).Dupa ce pun contactul imi ramane in bord aprins martorul ce imi indica ca portiera spate ar fi dechisa(desi aceasta este inchisa-am verificat de mai multe ori),A mai patit cineva asa ceva?Aveti idee despre ce poate fi vorba.Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Da, este vorba despre un intrerupator care din pacate este integrat in broasca.
Ai doua optiuni:
- pe cea corecta: sa schimbi toata broasca de la usa respectiva
- pe cea romaneasca: sa intrerupi firul (nu e nevoie sa desfaci usa doar mansonul de pe cablul care vine din usa in stalp)
Mai exista si a treia optiune, dar care merge in f putine cazuri si pt timp scurt, aceasta ar fi sa incerci sa reglezi putin spre exterior tija de care se agata incuietoarea (nu stiu exact cum se numeste, dar ti-am atasat o poza unde am marcat-o pe cea de la usa din fata ca sa intelegi despre ce vorbesc - nu am gasit o poza cu usa din spate deschisa)
Ultima modificare făcută de titro la Vin 12 Feb, 2010 2:10 pm, modificat de 2 ori în total
Ai doua optiuni:
- pe cea corecta: sa schimbi toata broasca de la usa respectiva
- pe cea romaneasca: sa intrerupi firul (nu e nevoie sa desfaci usa doar mansonul de pe cablul care vine din usa in stalp)
Mai exista si a treia optiune, dar care merge in f putine cazuri si pt timp scurt, aceasta ar fi sa incerci sa reglezi putin spre exterior tija de care se agata incuietoarea (nu stiu exact cum se numeste, dar ti-am atasat o poza unde am marcat-o pe cea de la usa din fata ca sa intelegi despre ce vorbesc - nu am gasit o poza cu usa din spate deschisa)
Ultima modificare făcută de titro la Vin 12 Feb, 2010 2:10 pm, modificat de 2 ori în total
caponesv1
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
caponesv1
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Este vorba de firul GRI, cel care intra in pinul 11 in mufa mama de pe usa (vezi mai jos)
Mufa se scoate usor: cu usa deschisa se impinge colierul de siguranta la masim inauntru si dupa mufa iese usor. Daca desfaci mansonul de cauciuc de pe ea o sa vezi un fir gri, care trebuie sa intre la pinul 11 (numerotarea pinilor in poza de mai sus)
Se scoate pinul din mufa si se izoleaza. Daca pui contactul bordul nu va ma detecta daca usa este deschisa sau nu.
La momentul oportun se schimba broasca si se pune acest pin la loc in mufa.
Este foarte enervant cu el defect, nu neaparat ca se tot aude buzerul din bord, ci faptul ca luminile interioare nu se mai pot folosi pe automat (vor sta aprinse tot timpul) si nu merge nici oglinda electrocromatica in caz ca ai. daca deconectezi firul toate acestea vor functiona corect.
La VW-uri se schimba doar acel switch din broasca. Daca cauti pe vwforum vei gasi pe cineva care face destul de ieftin operatiunea asta si poate merge si la broasca de Opel daca se poate desface.
Mufa se scoate usor: cu usa deschisa se impinge colierul de siguranta la masim inauntru si dupa mufa iese usor. Daca desfaci mansonul de cauciuc de pe ea o sa vezi un fir gri, care trebuie sa intre la pinul 11 (numerotarea pinilor in poza de mai sus)
Se scoate pinul din mufa si se izoleaza. Daca pui contactul bordul nu va ma detecta daca usa este deschisa sau nu.
La momentul oportun se schimba broasca si se pune acest pin la loc in mufa.
Este foarte enervant cu el defect, nu neaparat ca se tot aude buzerul din bord, ci faptul ca luminile interioare nu se mai pot folosi pe automat (vor sta aprinse tot timpul) si nu merge nici oglinda electrocromatica in caz ca ai. daca deconectezi firul toate acestea vor functiona corect.
La VW-uri se schimba doar acel switch din broasca. Daca cauti pe vwforum vei gasi pe cineva care face destul de ieftin operatiunea asta si poate merge si la broasca de Opel daca se poate desface.
caponesv1
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
caponesv1
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
caponesv1
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut, si am fost la masina...am scos mufa.
Numai ca eu am 2 fire gri, unu gri cu pete negre si unu gri cu pete portoclaii, dupa pozitie desi nu am vizibilitate am zis ca trebuie sa fie firul gri cu negru.
Am incercat sa il scot din pin, tragand de el dar nu a mers.
Am zis sa nu fac mai multe prostii si sa las asa deocamandata sa vin sa ma mai documentez; asa ca am pus mufa la loc asa cum era ea.
Cand am pus contactul...problema disparuse, deci posibil sa fi fost de la frig si mizerie sa fi intrat ceva la acea mufa.
Totusi...de ce am 2 fire gri? si cum se scoate acel fir? prin forta sau e vreo smecherie?
Mersi
Numai ca eu am 2 fire gri, unu gri cu pete negre si unu gri cu pete portoclaii, dupa pozitie desi nu am vizibilitate am zis ca trebuie sa fie firul gri cu negru.
Am incercat sa il scot din pin, tragand de el dar nu a mers.
Am zis sa nu fac mai multe prostii si sa las asa deocamandata sa vin sa ma mai documentez; asa ca am pus mufa la loc asa cum era ea.
Cand am pus contactul...problema disparuse, deci posibil sa fi fost de la frig si mizerie sa fi intrat ceva la acea mufa.
Totusi...de ce am 2 fire gri? si cum se scoate acel fir? prin forta sau e vreo smecherie?
Mersi
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
@GL10PEL nu ai ce sa vezi la ea pentru ca e capsata.
switch-ul e in interiorul broastei si cel mai probabil se imbacseste cu vaselina din broasca...
CLICK
switch-ul e in interiorul broastei si cel mai probabil se imbacseste cu vaselina din broasca...
CLICK
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
La mine la usa stanga spate nu mai merge senzorul care stie cand e usa deschisa. Actuatorul de incuitat usa functioneaza normal.
Am verificat cablajul din burduful de cauciuc si este in regula. Doi pini subtiri erau putin oxidati dar nu grav, i-am curatat.
Am demontat incuietoarea stanga spate astazi si am incercat s-a desfac, dar nu este facuta ca s-o poti desface sau repara.
In poza de mai sus, pe placa metalica, in spatele inscriptiei GM se aude contactul electric care trimite semnalul ca s-a deschis usa. Am comparat incuietoarea din stanga cu cea din dreapta si click-ul de la contact se aude identic. Am turnat in incuietoare spray aerosol de curatat contacte, alcool izoptopilic si ulei subtire pentru gresare in speranta ca o sa-si de drumul acel contact dar n-a fost sa fie.
Am cautat pe internet incuietoarea la dezmembrari in Germania dupa cod (GM 13210738) ca in Ro nu apare. Noua costa peste 100euro, iar din dezmembrari este intre 50 si 90 euro. Din cautarile mele a iesit ca incuietoarea stanga spate Astra H este mult mai scumpa decat incuietoarea dreapta spate, si cam triplu fata de incuietorile din fata.
Sa inteleg ca este un defect de fabricatie cunoscut de dezmembratorii din Germania?
Cineva zicea ca a luat una de la dezmembrari din Ro cu 100 lei. Vreau si eu una .
Mai multe poze am pus aici pentru cei ce vor sa demonteze si sa repare incuietoare.
Am verificat cablajul din burduful de cauciuc si este in regula. Doi pini subtiri erau putin oxidati dar nu grav, i-am curatat.
Am demontat incuietoarea stanga spate astazi si am incercat s-a desfac, dar nu este facuta ca s-o poti desface sau repara.
In poza de mai sus, pe placa metalica, in spatele inscriptiei GM se aude contactul electric care trimite semnalul ca s-a deschis usa. Am comparat incuietoarea din stanga cu cea din dreapta si click-ul de la contact se aude identic. Am turnat in incuietoare spray aerosol de curatat contacte, alcool izoptopilic si ulei subtire pentru gresare in speranta ca o sa-si de drumul acel contact dar n-a fost sa fie.
Am cautat pe internet incuietoarea la dezmembrari in Germania dupa cod (GM 13210738) ca in Ro nu apare. Noua costa peste 100euro, iar din dezmembrari este intre 50 si 90 euro. Din cautarile mele a iesit ca incuietoarea stanga spate Astra H este mult mai scumpa decat incuietoarea dreapta spate, si cam triplu fata de incuietorile din fata.
Sa inteleg ca este un defect de fabricatie cunoscut de dezmembratorii din Germania?
Cineva zicea ca a luat una de la dezmembrari din Ro cu 100 lei. Vreau si eu una .
Mai multe poze am pus aici pentru cei ce vor sa demonteze si sa repare incuietoare.
ccc1981
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 dz11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2015
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Dupa ce mi-am cumparat o alta broasca care tot nu trimitea semnalul de usa deschisa, problema trebuia sa fie pe fire.
Asa a si fost, vedeti poza:
Am reparat problema prelungind firele ca sa evit o ruptura pe viitor.
Masina o am de noua, de 5 ani, mie imi este clar ca este un bug de fabrica - fire prea scurte la usa stanga spate.
Ca idee, eu nu am geamuri electrice pe spate si era nevoie doar firul maro - negativ ca sa functioneze senzorul de usa deschisa.
Asa a si fost, vedeti poza:
Am reparat problema prelungind firele ca sa evit o ruptura pe viitor.
Masina o am de noua, de 5 ani, mie imi este clar ca este un bug de fabrica - fire prea scurte la usa stanga spate.
Ca idee, eu nu am geamuri electrice pe spate si era nevoie doar firul maro - negativ ca sa functioneze senzorul de usa deschisa.
- Paulll
- ****
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat