Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cand e motorul rece si pornesc masina,scoate un sunet ca o goarna si dureaza cat lucreaza socul automat.daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna unde e montata,sa scot goarna aia,cred ca e pusa din fabrica.
Skip ads

  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Se aude mai degraba un fluierat? Mai ai EGR-ul pe evacuare? Sau e anulat?
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
fluiera doar cat e motorul rece,cand turatia motorului e mai mare decat cea normala.dureaza vreo 3 min. maxim.are egr-ul
  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
uleiul destul de gros si nu ajunge unde trebuie
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
[imglb=http://www.clubopel.
com/8080/uploads/2010-10/9211_ardxzzit0.jpg][/imglb], ce reprezinta avertismentul din poza?
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nici o sugestie?
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat uleiul,nici o schimbare.are acelasi sunet la pornire ca o goarna
  • faurionutz

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am patit si eu timp de o luna pana cand a inceput sa faca tot timpul, credeam k e egr-ul dar era rulmentul de presiune de la ambreiaj
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
faurionutz a scris:Am patit si eu timp de o luna pana cand a inceput sa faca tot timpul, credeam k e egr-ul dar era rulmentul de presiune de la ambreiaj

am cutie automata ,poate reusesc sa curat egr-ul
  • faurionutz

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
EGR-ul din ce tin eu minte are o garnitura metalica la imbinarea cu bloc motorul, poate din cauza ei face asa
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
faurionutz a scris:EGR-ul din ce tin eu minte are o garnitura metalica la imbinarea cu bloc motorul, poate din cauza ei face asa

multumesc mult.azi ma ocup de egr,am cumparat garnitura.stii cumva cati litri de ulei intra intr-o cutie automata af 20?
  • faurionutz

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
in cutia automata iti intra cca 3.0 - 3.5 l de ulei ATF
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
De fapt, ce cred ca se intampla... Cand pornesti motorul, la rece, intra socul automat in functiune, ce iti tine motorul mai turat, peste 1000rpm. Vezi ca in partea dreapta, cum te uiti de sub masina, in rand cu cadrul motorului, vine in jos un furtun, ce iese dintr-un fel de cutie de plastic(un fel de turbina). Acesta aduce aer in admisie, are legatura cu EGR-ul. Este posibil sa fie fisurat furtunul acela si de aceea se aude. Vezi daca iti arunca praful in sus, in momentul in care se aude zgomotul. Nu mai iti pot spune de unde pana unde vine, deoarece eu am EGR-ul anulat de ceva vreme si nu mai stiu configuratia exacta. Daca am timp zilele astea fac si o poza. NU iti face probleme, este normal sa se auda daca ai furtunul spart. NU este nici o problema cu masina. Nu mai schimba aiurea nimic la ea. La mine se aude tot timpul la rece, deoarece nu mai este acolo. Sper ca asta era.
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am sa verific furtunul acela.am desfacut egr-ul,era ca si nou,la fel garnitura de la egr.am schimbat uleiul in motor si in cutie.pe mine nu ma deranjeaza zgomotul dar am vecini care nu prea le place ,au copii.zgomotul dureaza pana scade turatia sub 1000.am fost norocos cand am cumparat masina la recomdarea ta vemanis(acest tip de motor).masina este fara probleme.a meritat banii pe care i-am dat
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ti-am fost de ajutor si ca ai luat o masina buna. Zilele astea iti fac o poza ca sa vezi despre ce este vorba. Si mai lasa vecinii in pace. Ai mei ce sa mai zica in momentul cand pornesc bestia mea si trezesc tot cartierul? Sa fie sanatosi pentru ca unii din ei umbla cu tobele sparte si ruginite de luni intregi si nu mai deranjeaza pe nimeni...de ce m-as deranja eu pentru ei? Sau tu? In fine, nu are nimic masina! Laughing
  • faurionutz

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
a mea porneste alarmele masinilor din jur cand o pornesc la rece, vad k inca n-am avut reclamatii Embarassed
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
zgomotul pe care il auziti voi este de la pompa de aer secundar porneste cand este rece afara ea trage aer cald din evacuare {pe evacuare este o teava mica si subtire urmariti traseul ei ] si il baga inapoi in admisie pt a incalzi aerul rece de afara
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
multumesc la toti pt.sfaturi si portia de ras.problema este pompa de aer secundara,care va trebui sa o schimb
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nu am reusit sa schimb pompa de aer,am dat-o jos de pe masina ,am pus-o direct la baterie si scoate fluieratul pe care il auzeam la pornire,am bagat putin ulei in ea dar degeaba,acelasi fluierat.am montat-o inapoi dar nu am conectato la mufa.azi am mers fara ea si nu sunt probleme.ar fi probleme in timp daca nu o conectez?
noua este 125£
  • faurionutz

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Iti va creste consumul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR