- maryo_samy
- OP
- 14 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Omega 2001 2.2 dti
- Tulcea
maryo_samy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 2001 2.2 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
Va salut si sper sa gasesc la voi cateva idei la problema mea dar sper sa nu fie ce cred eu .
Acum cateva zile am pornit masina sa plec cu treaba prin oras , am ponit-o , am incalzit-o si am plecat a mers cam 30 de min. fara sa sesizez ceva anormal la ea , si acum urmeaza marea problema ; stateam cu masina pornita si asteptam pe cineva cand masina a inceput sa tremure pt. cateva sec. si sa oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca . Toti mi-au spus ca este filtrul de motorina , cu greu l-am schimbat si tot nimic . Am dus-o a doua zi la secvice si la tester i-a dat ceva de genul probleme la pompa de injectie (mai sigur revin maine cu informatii exacte despre coduri ) . Meseriiasul a spus initial ca a gasit acea carcasa a filtrului de motorina fisurat si ca aia ar fi problema , bun schimbat si nimic, schimbat si furtunase si bujii , NIMIC , are cineva idee ce ar putea fi ? Va rog astept sfaturi si idei . Va multumesc !
Acum cateva zile am pornit masina sa plec cu treaba prin oras , am ponit-o , am incalzit-o si am plecat a mers cam 30 de min. fara sa sesizez ceva anormal la ea , si acum urmeaza marea problema ; stateam cu masina pornita si asteptam pe cineva cand masina a inceput sa tremure pt. cateva sec. si sa oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca . Toti mi-au spus ca este filtrul de motorina , cu greu l-am schimbat si tot nimic . Am dus-o a doua zi la secvice si la tester i-a dat ceva de genul probleme la pompa de injectie (mai sigur revin maine cu informatii exacte despre coduri ) . Meseriiasul a spus initial ca a gasit acea carcasa a filtrului de motorina fisurat si ca aia ar fi problema , bun schimbat si nimic, schimbat si furtunase si bujii , NIMIC , are cineva idee ce ar putea fi ? Va rog astept sfaturi si idei . Va multumesc !
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Eu cred ca nu mai aveai combustibil si de aceea s-a oprit, mi s-a intamplat si mie la o nunta asta, bazandu-ma pe BC ca as mai merge 130 km. Acum, excluzand varianta asta, verifica pe tester cel mai bine, ca daca ar fi sa cada pompa ai cod de eroare stocat, genu 0400 sau altele. Astept codurile, insa vezi sa iti bage exact codul motorului, ca altfel codurile furnizate de tester nu se vor aplica si la tipul tau de motor. Ai inteles ideea!
- maryo_samy
- OP
- 14 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Omega 2001 2.2 dti
- Tulcea
maryo_samy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 2001 2.2 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
- maryo_samy
- OP
- 14 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Omega 2001 2.2 dti
- Tulcea
maryo_samy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 2001 2.2 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
- maryo_samy
- OP
- 14 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Omega 2001 2.2 dti
- Tulcea
maryo_samy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 2001 2.2 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
ti se cupleaza turbina? vezi sa nu ai probleme pe circuitul de vacuum si sa nu iti ppoata comanda turbina si egr-ul. Iti dai seama daca ti se cupleaza turbina dupa comanda aia vacuumatica de langa ea. Pui pe altcineva sa porneasca motorul si te uiti daca se deplaseaza "acceleratia" aia mica de langa turbina. Daca se deplaseaza si dupa ce o turezi revine la loc si nu mai pleaca ai o alta problema(posibil pompa injectie) si iti baga motorul in modul Service. Daca nu ti se cupleaza, verifica toate furtunasele de vacuum si toate coturile.
- maryo_samy
- OP
- 14 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Omega 2001 2.2 dti
- Tulcea
maryo_samy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 2001 2.2 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
tremuratul..este de la acele furtunase de vacum!iar faptul ca sa oprit este ce ai ramas fara motorina!
verifica furtunasele si toate t-urile-imbinarile..de obicei crapa furtunul care iese din pomapa vacum aflat in spatele motorului
dimineata la prima cheie cum se manifesta?nu trepideaza sau sacadeaza pana ce inceteaza socul automat?
incearca sa vezi dimineata la prima cheie..daca sacadeaza 100% sunt furtunele de vacum..sau inbinarile!
am avut aceeasi problema nu mergea turata..evident turbo-ul functioneaza pe vacum..de la p0400 sunt o gramada:valva egr,electrovalvele,furtunele..pompa vacum
vezi ce rezolvi...
verifica furtunasele si toate t-urile-imbinarile..de obicei crapa furtunul care iese din pomapa vacum aflat in spatele motorului
dimineata la prima cheie cum se manifesta?nu trepideaza sau sacadeaza pana ce inceteaza socul automat?
incearca sa vezi dimineata la prima cheie..daca sacadeaza 100% sunt furtunele de vacum..sau inbinarile!
am avut aceeasi problema nu mergea turata..evident turbo-ul functioneaza pe vacum..de la p0400 sunt o gramada:valva egr,electrovalvele,furtunele..pompa vacum
vezi ce rezolvi...