Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • maryo_samy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Va salut si sper sa gasesc la voi cateva idei la problema mea dar sper sa nu fie ce cred eu .
Acum cateva zile am pornit masina sa plec cu treaba prin oras , am ponit-o , am incalzit-o si am plecat a mers cam 30 de min. fara sa sesizez ceva anormal la ea , si acum urmeaza marea problema ; stateam cu masina pornita si asteptam pe cineva cand masina a inceput sa tremure pt. cateva sec. si sa oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca . Toti mi-au spus ca este filtrul de motorina , cu greu l-am schimbat si tot nimic . Am dus-o a doua zi la secvice si la tester i-a dat ceva de genul probleme la pompa de injectie (mai sigur revin maine cu informatii exacte despre coduri ) . Meseriiasul a spus initial ca a gasit acea carcasa a filtrului de motorina fisurat si ca aia ar fi problema , bun schimbat si nimic, schimbat si furtunase si bujii , NIMIC , are cineva idee ce ar putea fi ? Va rog astept sfaturi si idei . Va multumesc !
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca nu mai aveai combustibil si de aceea s-a oprit, mi s-a intamplat si mie la o nunta asta, bazandu-ma pe BC ca as mai merge 130 km. Acum, excluzand varianta asta, verifica pe tester cel mai bine, ca daca ar fi sa cada pompa ai cod de eroare stocat, genu 0400 sau altele. Astept codurile, insa vezi sa iti bage exact codul motorului, ca altfel codurile furnizate de tester nu se vor aplica si la tipul tau de motor. Ai inteles ideea!
  • maryo_samy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut ms. pentru raspuns , da intradevar merg pe mana BC-ului care imi spune ca mai merg 78 de Km , dar totusi motorina vine pe conducta . o sa mai bag ceva motorina poate... cine stie
  • maryo_samy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Intradevar avea ceva motorina dar BC-ul dadea eronat plus ceva furtunase crapate in special cele de la injectoare si saraca ce sa mai porneasca .

Acum am alta problema , porneste la sfert dar daca o turez mai mult de 2500 mi se aprinde Chek -ul . care ar fi problema ?
Pareri , idei ceva ?
  • maryo_samy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
AAAAAAAAAAA cand se aprinde Chek-ul nu mai vrea sa traga deloc merge ca si cum ar fi in treapta 1 la 1000 de ture .
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ti se cupleaza turbina? vezi sa nu ai probleme pe circuitul de vacuum si sa nu iti ppoata comanda turbina si egr-ul. Iti dai seama daca ti se cupleaza turbina dupa comanda aia vacuumatica de langa ea. Pui pe altcineva sa porneasca motorul si te uiti daca se deplaseaza "acceleratia" aia mica de langa turbina. Daca se deplaseaza si dupa ce o turezi revine la loc si nu mai pleaca ai o alta problema(posibil pompa injectie) si iti baga motorul in modul Service. Daca nu ti se cupleaza, verifica toate furtunasele de vacuum si toate coturile.
  • maryo_samy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Da ai avut dreptate la mine a fost o problema de neglijenta aveam mai toate furtunasele fisurate si sper sa nu mai pateasca nimeni ca mine , incercati sa schimbati toate futunasele vara ca iarna tare nasol este .
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mda, si eu am patit cu furtunasele si imbinarile de vacuum, Cod ai 0400, si se observa f usor: scoti un capat si sufli.
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
eu am patit-o frumos cand s-au gandit aia din reprezentanta sa puna o saiba grover pe surubul de la filtru, ca sa stranga mai bine, si mi se tot dezamorsa Smile
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
tremuratul..este de la acele furtunase de vacum!iar faptul ca sa oprit este ce ai ramas fara motorina!
verifica furtunasele si toate t-urile-imbinarile..de obicei crapa furtunul care iese din pomapa vacum aflat in spatele motorului
dimineata la prima cheie cum se manifesta?nu trepideaza sau sacadeaza pana ce inceteaza socul automat?
incearca sa vezi dimineata la prima cheie..daca sacadeaza 100% sunt furtunele de vacum..sau inbinarile!
am avut aceeasi problema nu mergea turata..evident turbo-ul functioneaza pe vacum..de la p0400 sunt o gramada:valva egr,electrovalvele,furtunele..pompa vacum
vezi ce rezolvi...
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR