TUDY80
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Omega 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutari,din partea unui novice !Recent,adica acum vreo 2 zile am cumparat un opel omega 2.0 16v 98 pret 800 euro.Problemele care le am vazut la prima vedere sunt: 1.La franare imi trage volanu in partea dreapta 2.cauciucurile de pe fata sunt uzate pe interior 3.picura ulei pe unde se inbina motoru cu cutia de viteza.4 nu pot deschide masina decat din telecomanda 5.si probabil cureaua de distributie trebuie schimbata.Mentionez ca masina a fost ieftina ca am cumparato din IRLANDA ,dar are volanu pe stanga.Imi place foarte mult masina ,foarte spatioasa multe dotari,dublu climatronic..........dar vreau sa o pun la punct .Sfaturile sunt mai mult decat bine venite.Masina o so trimit acasa,si eu o sa vin peste vreo 3 luni si as vrea pana vin eu sa fie reparata,daca stiti vreu un mecanic bun in TIMISOARA......la prima vedere cam cat credeti ca ar costa reparatile estimativ.MULTUMESC!
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
1. E posibil sa ai bucsile de la brat uzate sau joc in directie. Doua bucsi mari 2x70 lei + 2bucsi mici 2x40 lei + 2 pivoti 2x50 lei si ai cam rezolvat-o cu bucsile. Pe directie un cap de bara e 100 lei x 4 maxim, semicaseta e 250 lei si bara de directie e cea mai scumpa, cam 400 lei. Ar mai trebui sa verifici si amortizoarele si suportii lor din guma. Eu am gasit la mine un suport de amortizor distrus si din cauza lui la denivelari imi tragea cand stanga, cand dreapta. Amortizoarele pe fata sunt cam 550 lei. Pentru liniste in masina trebuie sa schimbi bieletele antiruliu si bucside de la bara stabilizatoare daca sunt uzate, cam 200 lei cu totul. Si o geometrie.
2. se rezolva cu geometria de la 1.
3. Trebuie sa te uiti atent, sa vezi daca e dintre baie si motor, sau chiar din carcasa ambreiajului. Primul caz - demontat baia si o garnitura noua sau al doile caz - semering palier uzat - demontat cutia de pe masina si inlocuit semeringul.
4. De ce? Nu intra cheia? Nu poti sa o invarti? O invarti dar nu se intampla nimik?
5. ar trebui sa ii schimbi si uleiul dupa ce rezolvi scurgerea
2. se rezolva cu geometria de la 1.
3. Trebuie sa te uiti atent, sa vezi daca e dintre baie si motor, sau chiar din carcasa ambreiajului. Primul caz - demontat baia si o garnitura noua sau al doile caz - semering palier uzat - demontat cutia de pe masina si inlocuit semeringul.
4. De ce? Nu intra cheia? Nu poti sa o invarti? O invarti dar nu se intampla nimik?
5. ar trebui sa ii schimbi si uleiul dupa ce rezolvi scurgerea
TUDY80
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Omega 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat