- razvan1974
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Kadett 1986
- Maramures
razvan1974
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
am plecat cu masina de acasa am alimentat am mai facut cca 200m a dat un rateu si sa oprit, a pornit la automat a mai mers putin iar rateu si iar sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca. ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi? am incercat toate variantele pe care le am stiut bujii, capac delcou, fise, bobina, .............
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- razvan1974
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Kadett 1986
- Maramures
razvan1974
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
Motorul cred ca este 1.8e 85 kw sau c1.8ne 75 kw eu alte
motoare 1.8 multipunct nu stiu daca iti ineaca bujiile trebuie;
-verifici senzorul de temperatura este linga alternator sa nu
confuzi cu cel ce trimite informatia la bord si este linga termostat
-poate sa fie si de la regulatorul de presiune de pe rampa de
injectoare
-poate sa fie si din debitmetru
motoare 1.8 multipunct nu stiu daca iti ineaca bujiile trebuie;
-verifici senzorul de temperatura este linga alternator sa nu
confuzi cu cel ce trimite informatia la bord si este linga termostat
-poate sa fie si de la regulatorul de presiune de pe rampa de
injectoare
-poate sa fie si din debitmetru
- razvan1974
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Kadett 1986
- Maramures
razvan1974
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
stefy_726 a scris:Motorul cred ca este 1.8e 85 kw sau c1.8ne 75 kw eu alte
motoare 1.8 multipunct nu stiu daca iti ineaca bujiile trebuie;
-verifici senzorul de temperatura este linga alternator sa nu
confuzi cu cel ce trimite informatia la bord si este linga termostat
-poate sa fie si de la regulatorul de presiune de pe rampa de
injectoare
-poate sa fie si din debitmetru
, am incercat totul multam de informeati, dar am ajuns la capatul bugetului, cu masina asta si in concluzie o dezmembrez, daca sti pe cineva ce ar avea nevoie de piese de la acest model, dale nr meu de tel 0752922171
motoare 1.8 multipunct nu stiu daca iti ineaca bujiile trebuie;
-verifici senzorul de temperatura este linga alternator sa nu
confuzi cu cel ce trimite informatia la bord si este linga termostat
-poate sa fie si de la regulatorul de presiune de pe rampa de
injectoare
-poate sa fie si din debitmetru
- geo860207
- **
- 112 mesaje
- din 11 Dec 2009
- Kadett 1985 13NB
- Vrancea
geo860207
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Vrancea
- Masina: Kadett 1985 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat