ramrairan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
am un opel insignia achizitionat in mai 2009, 2.0 cdti, 160 cp, pret 32000 Euro si sunt f.f.f. dezamagit de masina. pana acum am schimbat incalzirea scaun sofer care s-a defectat de 2 ori, releul central de inchidere centralizata, vasul de expansiune, senzorii presiune roti, telefonul mobil nu citeste simul decat cand are chef, scrumiera sta deschisa tot timpul, nu baga aer cald pe la parbriz decat cand vrea ea, consuma 15,5% in oras, senzorii de parcare se blocheaza mai mereu in marsalier sau nu functioneaza...cam asta e noul opel insignia...masina anului 2009.
Revin dupa ceva timp sa va expun si alte minunate probleme ale "dragutei" masini....cand credeam ca le-am trecut pe toate , hop surpriza: mi-au cedat discurile pe spate...am mers la service si mi s-au schimbat impreuna cu placutele aferente. Mi s-a explicat ca "se mai intampla". Dar surpriza cea mai mare am trait-o acum 2 sapt cand ce sa vezi....a crapat caseta de directie...! Asta da "ghinion" la o masina de 30.000 euro. Pt cine vrea sa se convinga personal ii stau la dispozitie cu caietul de service. Noroc macar voua!
Ultima modificare făcută de ramrairan la Dum 17 Oct, 2010 6:11 pm, modificat de 6 ori în total
Revin dupa ceva timp sa va expun si alte minunate probleme ale "dragutei" masini....cand credeam ca le-am trecut pe toate , hop surpriza: mi-au cedat discurile pe spate...am mers la service si mi s-au schimbat impreuna cu placutele aferente. Mi s-a explicat ca "se mai intampla". Dar surpriza cea mai mare am trait-o acum 2 sapt cand ce sa vezi....a crapat caseta de directie...! Asta da "ghinion" la o masina de 30.000 euro. Pt cine vrea sa se convinga personal ii stau la dispozitie cu caietul de service. Noroc macar voua!
Ultima modificare făcută de ramrairan la Dum 17 Oct, 2010 6:11 pm, modificat de 6 ori în total
- Bebel
- **
- 158 mesaje
- din 10 Dec 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Bebel
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Imi pare rau si intradevar e o situatie foarte deprimanta pentru o masina de un an. Sunt si eu de parere ca ai nimerit un model cu "bube" dar e bine totusi ca ti-au cedat acum in timpul garantiei si nu mai tarziu. In legatura cu consumul eu cred ca e normal. Sunt 160 de cai cu toate ca ai cilindrea identica cu cele care consuma 9% - 10% urban. Daca nu ma insel cred ca sistemul de supraalimentare e dublu(bi-turbo), deci nu poti avea pretentii la consum. Eu iti urez mult noroc pt. masina ta si sa dea Domnul sa te bucuri de ea mai mult decat oricare obiect.
- 34KLA
- ******
- 4,357 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,357
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
krafft- Suspendat
- 128 mesaje
- din 20 Nov 2007
- Astra 2006 z18xe
- Bucuresti
krafft- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
34KLA a scris:cand dai audi pe opel este normal sa fii nemultumit de toate nimicurile, iar consumul cred ca este exagerat sper ca nu alimentezi de 50 ron si faci fix 100km
Omul a platit 32000 de euro pe o masina ,si tu crezi ca el reclama"nimicuri"! Si daca a platit suma asta pe o masina ,cred ca nu "alimenteaza de 50 ron"!
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
Cod a scris:[...]Sunt 160 de cai cu toate ca ai cilindrea identica cu cele care consuma 9% - 10% urban. Daca nu ma insel cred ca sistemul de supraalimentare e dublu(bi-turbo)[...]
La aceeasi masina, cu aceeasi echipare, cu motoare cu aceeasi capacitate cilindrica, aia cu mai multi cai va consuma mai putin. Intotdeauna.
A20DTH nu este biturbo. Are o singura turbina, aceeasi ca si pe motorul de 130 de cai diesel de pe Insignia (A20DTJ).
krafft a scris:Si daca a platit suma asta pe o masina ,cred ca nu "alimenteaza de 50 ron"!
Vecinul meu cu X5 alb perlat din 2009 care sta in chirie intr-un apartament cu doua camere cu nevasta, copilul si soacra s-ar putea sa te contrazica...Nu spun ca asta e situatia lui ramrairan, dar sunt multi de genul asta.
Adi M
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unei Insignia Cosmo din iunie 2009, motor 2l CDI, 160 cp. Cred ca este o masina foarte buna, puternica, frumoasa si comfortabila. Am 5500 km parcursi si merge din ce in ce mai bine. A scazut semnificativ si consumul - 10,5l urban (Bucuresti !) si 5,6-6l/100km extraurban. Chiar si motorul nu mai este asa zgomotos cum se spune ( in habitaclu nu se auzea de la inceput !). Marturisesc,insa, ca asteptarile erau un pic mai mari. Mai astept, nu le comentez acum, masina este prea noua. Totusi citeva probleme au existat:
- de la inceput am observat ca directia este supraasistata si trage usor stinga - problema verificata si nerezolvata in service (mi s-a recomandat sa mai rodez masina)
- incalzirea scaunului stinga fata defecta - mi-au schimbat perna electrica, dar acum am constatat ca si cel din dreapta fata poate fi defect pentru ca se incalzeste mult mai greu si mai putin decit cel reparat !
- cind mi-au reparat incalzirea scaunului s-au defectat senzorii de presiune cu semnal acustic de pe bancheta din spate (mi-au spus - la service- ca nu a avut masina !)
- tot bordul acela frumos cu consola cu tot cam scirtiie discret in mers si la porniri de pe loc
- cind apas butonul (setarea) SPORT nu simt nimic semnificativ la mersul masinii - mi s-a explicat ca nu se poate!
- nu se blocheaza usile la demaraj - problema nerezolvata in sevice
- in fine , DVD 800 navi fara harta Romaniei si fara speranta in viitorul apropiat (sau departat)
- de la inceput am observat ca directia este supraasistata si trage usor stinga - problema verificata si nerezolvata in service (mi s-a recomandat sa mai rodez masina)
- incalzirea scaunului stinga fata defecta - mi-au schimbat perna electrica, dar acum am constatat ca si cel din dreapta fata poate fi defect pentru ca se incalzeste mult mai greu si mai putin decit cel reparat !
- cind mi-au reparat incalzirea scaunului s-au defectat senzorii de presiune cu semnal acustic de pe bancheta din spate (mi-au spus - la service- ca nu a avut masina !)
- tot bordul acela frumos cu consola cu tot cam scirtiie discret in mers si la porniri de pe loc
- cind apas butonul (setarea) SPORT nu simt nimic semnificativ la mersul masinii - mi s-a explicat ca nu se poate!
- nu se blocheaza usile la demaraj - problema nerezolvata in sevice
- in fine , DVD 800 navi fara harta Romaniei si fara speranta in viitorul apropiat (sau departat)
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
Adi M a scris:- cind apas butonul (setarea) SPORT nu simt nimic semnificativ la mersul masinii - mi s-a explicat ca nu se poate!
eu n-am facut decat vreo 1300 de km cu Insignia, si am simtit si eu ca nu prea e diferenta intre modul Sport si normal. Asta pana am ajuns pe autostrada, unde pe modul normal masina era confortabila, si pe sport imi clantaneau dintii-n gura. Deci o diferenta la suspensie exista. Nu mare, dar exista.
@cod: Masinile astea doua(A20DTH si A20DTJ) sunt identice din absolut toate punctele de vedere, mai putin soft. La situatii de genul asteia ma refeream eu. Si am ajuns la concluzia asta cand mi-am remapat masina. Si cand am vorbit si cu altii care si-au remapat masinile.
Adi M
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
Presupun ca modul Sport la Insignia e la fel cu cel de pe Astra. Si daca plecam de la presupunerea asta, singurele chestii care se modifica sunt:
1.amortizoarele devin mai tari(asta e confirmata)
2.directia e mai tare(nu am remarcat, confirma-ne tu)
3.raspunsul pedalei de acceleratie este mai bun. Asta nu inseamna ca pe Sport ai mai multi cai sau cuplu mai mare. Doar ca e mai sensibila pedala(nici asta nu am remarcat).
Timpul de reconfigurare nu cred ca se aplica la fiecare apasare a pedalei(asta inteleg din ce zici tu), ci la faptul ca masina nu trece instant dintr-un mod in altul, imediat dupa apasarea butonului, ci cu o mica intarziere. Si sa zicem ca acceptam 10 secunde(desi nu cred ca se mai intampla asta si la alte masini). Dar dupa cele 10 secunde, masina e tot timpul(sau pana apesi din nou butonul) in modul selectat.
1.amortizoarele devin mai tari(asta e confirmata)
2.directia e mai tare(nu am remarcat, confirma-ne tu)
3.raspunsul pedalei de acceleratie este mai bun. Asta nu inseamna ca pe Sport ai mai multi cai sau cuplu mai mare. Doar ca e mai sensibila pedala(nici asta nu am remarcat).
Timpul de reconfigurare nu cred ca se aplica la fiecare apasare a pedalei(asta inteleg din ce zici tu), ci la faptul ca masina nu trece instant dintr-un mod in altul, imediat dupa apasarea butonului, ci cu o mica intarziere. Si sa zicem ca acceptam 10 secunde(desi nu cred ca se mai intampla asta si la alte masini). Dar dupa cele 10 secunde, masina e tot timpul(sau pana apesi din nou butonul) in modul selectat.
Adi M
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
ramrairan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
34KLA a scris:cand dai audi pe opel este normal sa fii nemultumit de toate nimicurile, iar consumul cred ca este exagerat sper ca nu alimentezi de 50 ron si faci fix 100km
Dragul meu, tin sa te informez ca nu fac parte din categoria iau X5 full ca sa mananc mizeria de pe capota lui. Am o reminiscenta de la taica-meu: rezervorul sa nu stea gol niciodata ca rugineste... crede-ma ca am dat 32.000 euro pe aceasta masina pt ca mi-a placut mai mult decat vechiul audi...spun doar ca sunt foarte dezamagit de ea...stiu si eu ca se pot remedia toate in garantie, dar timpul meu pierdut in service nu-l pot recupera!
ramrairan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
Adi M a scris:Revin la setarea sport Insignia: la service mi-au explicat ca masina trebuie sa zboare de sub mine, dar cu un timp de raspuns de 10-15 secunde(!) necesar reconfigurarii calculatorului.
vreau sa-ti spun ca la service mi-au zis ca daca eu conduc mai agresiv ea trebuie sa intre automat pe modulul SPORT. Ori la mine nu s-a intamplat asta nici la 5000 ture. nici eu nu observ mare diferenta intre normal si sport.
ramrairan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
34KLA a scris:cand dai audi pe opel este normal sa fii nemultumit de toate nimicurile, iar consumul cred ca este exagerat sper ca nu alimentezi de 50 ron si faci fix 100km
da dar uiti un amanunt...opel, dar totusi masina anului 2009...nu am vazut asta la audi...astea cu "ai dat audi pe opel" sunt snobisme. crede-ma ca am dat audi pt ca sincer mi-a placut insignia....si imi place si acum...e o masina eleganta, iar motorul e peste vechiul meu A4. doar ca m-am grabit s-o iau cand nu era testata suficient cred eu.
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
ramrairan a scris:[...] la service mi-au zis ca daca eu conduc mai agresiv ea trebuie sa intre automat pe modulul SPORT[...]
Stiau ei ceva, da' prost, ca de obicei. Cand apesi vartos pedala se decupleaza A/C-ul/clima, ca sa ai o oarecare rezerva de putere. Se cupleaza singur imediat ce ai luat putin piciorul de pe pedala. Chestia asta era valabila inclusiv pe fostul meu Cielo din '96, la care se auzea si un mic click de releu cand decupla aerul.
Si probabil ca se schimba putin comportamentul masinii cand ajungi la viteze mari. Cel putin directia, la cat e de asistata, ar trebui sa se simta putin altfel. Dar n-o sa intre niciodata in modul sport de capul ei, indiferent cum conduci. Mia aia si ceva de kilometri pe care am facut-o cu o Insignia a fost un test-drive, si am testat-o de i-a iesit pe nas. Cu toate astea, n-a intrat niciodata singura in modul sport.
PS: Te rog nu mai posta consecutiv. Foloseste butonul "Modifica" din dreapta sus.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Fratele meu , mai vorbiti mult pe langa subiect ? AC-ul se decupleaza la orice masina , de la Matiz pana X5 alb cu 6,5 perle pe m.p.e chestie de siguranta
OT : Pe modul SPORT nu are cum sa intre automat , decat daca cutia este auto - tiptronic sau cum s-o numi ea la Insignia . La cutie manuala tre sa apesi acel buton
Ciudat este ca la Vectra-Signum-Astra H , odata ce ai apasat sportul , in 2 sec se simte pedala "senzitiva" , directia mai greoaie si amortizoarele intarite pe orice fel de drum ! Asa ca trebuie sa fie o mare diferenta intre harta sport si cea confort !
Cat despre 16% urban , cu 2.0 motorina , ori ai cutie auto si porti 46 la picior , ori sunt ceva probleme , pt ca nu se justifica chiar si in conditiile unui trafic de Bucuresti
Offtopic :
Exact ce am zis in topicul versus sau exact ce am sustinut dupa ce am avut diverse Opeluri , iar lumea nu prea a fost de acord , reiau :
Dupa ce am cheltuit 1 miliard pe un Opel nou , sunt cam deranjat de probleme lor de fabricatie , de plimbatul la service cu toate rahaturile in garantie si de ridicatul din umeri al delaerului cu atitudinea de genul , nu stii tu , asa face toate ! E normal ca masina sa intre in 15 sec pe modul sport ! Nu simti tu modul sport , ca esti mai nesimitit si tot felul de scuze penibile , care nu te incalzesc cand esti mai sarac cu banii aia .
Adica sa ma scuzi , la banii astia concurenta are masini premium destule si nu e vina mea sa stau pe timpul meu sa invete astia diagnosticarea sistemului flex ride pe masina mea !
Asa cum Astra H a avut niste probleme de fabricatie unele schimbate pe garantie , altele nu , asa cum Antara are niste probleme , sunt convins ca Insignia e de cumparat in vreo 3 ani , dupa ce se antreneaza astia suficient sau dupa ce identifica producatorul problemele de fabricatie
OT : Pe modul SPORT nu are cum sa intre automat , decat daca cutia este auto - tiptronic sau cum s-o numi ea la Insignia . La cutie manuala tre sa apesi acel buton
Ciudat este ca la Vectra-Signum-Astra H , odata ce ai apasat sportul , in 2 sec se simte pedala "senzitiva" , directia mai greoaie si amortizoarele intarite pe orice fel de drum ! Asa ca trebuie sa fie o mare diferenta intre harta sport si cea confort !
Cat despre 16% urban , cu 2.0 motorina , ori ai cutie auto si porti 46 la picior , ori sunt ceva probleme , pt ca nu se justifica chiar si in conditiile unui trafic de Bucuresti
Offtopic :
Exact ce am zis in topicul versus sau exact ce am sustinut dupa ce am avut diverse Opeluri , iar lumea nu prea a fost de acord , reiau :
Dupa ce am cheltuit 1 miliard pe un Opel nou , sunt cam deranjat de probleme lor de fabricatie , de plimbatul la service cu toate rahaturile in garantie si de ridicatul din umeri al delaerului cu atitudinea de genul , nu stii tu , asa face toate ! E normal ca masina sa intre in 15 sec pe modul sport ! Nu simti tu modul sport , ca esti mai nesimitit si tot felul de scuze penibile , care nu te incalzesc cand esti mai sarac cu banii aia .
Adica sa ma scuzi , la banii astia concurenta are masini premium destule si nu e vina mea sa stau pe timpul meu sa invete astia diagnosticarea sistemului flex ride pe masina mea !
Asa cum Astra H a avut niste probleme de fabricatie unele schimbate pe garantie , altele nu , asa cum Antara are niste probleme , sunt convins ca Insignia e de cumparat in vreo 3 ani , dupa ce se antreneaza astia suficient sau dupa ce identifica producatorul problemele de fabricatie
- mihalceanu_marian
- **
- 334 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vrancea
mihalceanu_marian
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
si daca era Audi oare ele nu sufera de "bolile copilariei " ? sau doar mercedesul e masina perfecta, sincer nu cred ca exista masina perfecta , in ziua de azi in care toate masinile sunt concepute cu o durata de viata de 5-7 ani trebuie sa ai NOROC cand iti cumperi o masina noua, intra si pe forumurile bmw sau MB sau Toyota si vei vedea ca peste tot exista probleme , nu conteaza ca ai dat 15.000 sau 30.000 sau 80.000 de mi de euro
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Pai in mod sigur orice e facut de om e perfectibil !
Insa asa cum la Logan ti se pare inacceptabil sa rugineasca in primii doi ani , dar ti se pare acceptabil sa-i cada in garantie caseta de directie
La Toyota Landcruiser ti se pare inaccetabil sa-i cada caseta de directie in primii doi ani , dar ti se pare acceptabil sa mai aiba o problema de elctronica care se rezolva fara probleme in garantie
E chestie de cati bani esti dispus sa cheltui si de ce asteptari ai de banii chletuiti
End off topic pt mine
Insa asa cum la Logan ti se pare inacceptabil sa rugineasca in primii doi ani , dar ti se pare acceptabil sa-i cada in garantie caseta de directie
La Toyota Landcruiser ti se pare inaccetabil sa-i cada caseta de directie in primii doi ani , dar ti se pare acceptabil sa mai aiba o problema de elctronica care se rezolva fara probleme in garantie
E chestie de cati bani esti dispus sa cheltui si de ce asteptari ai de banii chletuiti
End off topic pt mine