- florin_darabut
- OP
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- OP
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Sincer le dau dreptate cam la amandoi dar nu sunt sigur.Are cineva ceva idei?
Multumesc anticipat
bis
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
bis
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- OP
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
B20ENY
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
Daca a-ti desfacut sonda si aveti idee ce cod are pompa de benzina v-as fi recunoscator.
B20ENY
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
Nu cred ca pompa are turatie variabila ca sa bage mai mult sau mai putin in functie de turatie. Daca-ti baga 2.8 cred ca este OK. Pe rampa injectoarelor este si un regulator de presiune. Nu este o piesa scumpa dar daca este defecta lasa sa curga spre rezervor mai multa benzina decat este cazul pierzand din presiune. De asemenea dupa oprirea motorului rampa se depresurizeaza. Asta se verifica usor pe la stutul filetat (cu capacel negru).
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,789 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,789
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Ma indoiesc ca de ex. o pompa de corsa c,care realizeaza3,8-4 bar nu va functiona pe un motor de 2,2l.
In principiu ,pompele au 1,2 sau chiar 3 turbine de plastic care realizeaza presiunea;la toate, benzina trece prin interiorul pompei(asigurand [ungere]-racire),singura problema fiind prinderea in suportul original (sau nu).
- florin_darabut
- OP
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Nu cred ca pompa are turatie variabila ca sa bage mai mult sau mai putin in functie de turatie. Daca-ti baga 2.8 cred ca este OK. Pe rampa injectoarelor este si un regulator de presiune. Nu este o piesa scumpa dar daca este defecta lasa sa curga spre rezervor mai multa benzina decat este cazul pierzand din presiune. De asemenea dupa oprirea motorului rampa se depresurizeaza. Asta se verifica usor pe la stutul filetat (cu capacel negru).
Daca este asa cum zici adica daca este defect regulatorul de presiune lasa sa curga mai multa benzina in rezervor,atunci la mine sigur nu este defect din moment ce la mine se manifesta exact invers, nu curge nici un strop pe retur.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
nu imi mergea si sonda litrometrica si am gasit firul de la cursorul potentiometrului rupt. a trebuit sa stric o pereche de casti ca sa gasesc un fir asemanator, sper sa reziste la benzina(cupru +matase).
am dat rezervorul jos si am fost mirat sa vad ca e din plastic aparat in jumatatea de jos de scut. maine inainte sa pun pompa inapoi am sa decupez o fereastra de vizitare ca am muncit o jumatate de zi sa il dau jos.
- radu_nic2000
- *
- 27 mesaje
- din 17 Jan 2009
- Frontera 1994
- Mehedinti
radu_nic2000
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- OP
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Aveti idee cam cat costa o piesa din asta si daca se potriveste si de la alt model de masina.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
le: ieri am ramas in pana cu masina in creierii muntilor, la 22 mile de la iesirea din ultima localitate. pompa de benzina o auzeam bazaind doar cand dadeam cu piciorul in rezervor. pt ca nu aveam nici semnal la telefon ca sa chem ajutoare, am decupat cu surubelnita o fereastra de vizitare la pompa deasupra rezervorului, noroc cu tabla de aluminiu care s-a taiat usor. am scos pompa si am gasit un papuc oxidat, am pus-o la loc si mi-am putut continua excursia. urmeaza sa fac o taietura cu flexul si sa-i pun un capac.
- florin_darabut
- OP
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
daca ai 4 bari la intrarea in injectoare eu zic ca e corect. daca presiunea scade cand pornesti masina e posibil sa ai filtrul de bezina infundat(e sub masina in dreptul scaunelor fata) sau pompa nu asigura un debit corespunzator.
masina poate da in nas din mai multe motive, verifica filtru aer, debitmetru, bujii, etc.
- florin_darabut
- OP
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Deci dupa ce am schimbat in decurs de 3 luni 4 pompe(toate noi dar de dacie, dintre care 2 pe varf de munte in zona pesterii huda lui papara,vanatarele ponorului) am renuntat si la regulatorul de presiune si mi-am pus un filtru cu tot cu regulator.Dupa toate astea tot imi pica pompele,mam gandit sa numai iau de dacie dar nu stiu care s-ar potrivi.
Daca aveti idei va rog sa mi le impartasiti.
- florin_darabut
- OP
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat