myly
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea. e primul meu post.
Am achizitionat de curand o vectra B din 2002 dti. De cand am luat-o are problemele urmatoare:
Pornirea la cald sau rece se face foarte greu. uneori si la a patra cheie. Cand tin foarte mult demarorul se aude un fasait scurt. dupa pornire motorul sta in relanti nemiscat sub 1000 de ture(cam pe la 800-900).
Ambreiajul cred ca trebuie facut avand in vedere ca daca ridic pedala usor si tin si pedala de frana apasata nu scade turatia motorului si reusesc sa o ridic aproape pana sus.
In treapta 1 nu intra decat daca dau 2 si dupa 1. in rest intra in toate vitezele normal. maneta schimbatorului este foarte "moale".
Cand schimb viteza si am farurile aprinse, in intervalul schimbarii vitezei, se vede lumina cum scade un pic.
nu trage klumea intre 1000 si 2000 de ture. dupa 2000 merge foarte ok. dar demararea este foarte foarte lenta.
Sunt cateva probleme la masina dar se justifica la cat a costat.
Am citit foarte multe din posturile de pe forum si am ramas in ceatza.
Daca aveti idee la macar una din probleme va multumesc.
Am achizitionat de curand o vectra B din 2002 dti. De cand am luat-o are problemele urmatoare:
Pornirea la cald sau rece se face foarte greu. uneori si la a patra cheie. Cand tin foarte mult demarorul se aude un fasait scurt. dupa pornire motorul sta in relanti nemiscat sub 1000 de ture(cam pe la 800-900).
Ambreiajul cred ca trebuie facut avand in vedere ca daca ridic pedala usor si tin si pedala de frana apasata nu scade turatia motorului si reusesc sa o ridic aproape pana sus.
In treapta 1 nu intra decat daca dau 2 si dupa 1. in rest intra in toate vitezele normal. maneta schimbatorului este foarte "moale".
Cand schimb viteza si am farurile aprinse, in intervalul schimbarii vitezei, se vede lumina cum scade un pic.
nu trage klumea intre 1000 si 2000 de ture. dupa 2000 merge foarte ok. dar demararea este foarte foarte lenta.
Sunt cateva probleme la masina dar se justifica la cat a costat.
Am citit foarte multe din posturile de pe forum si am ramas in ceatza.
Daca aveti idee la macar una din probleme va multumesc.
- cristiandvd
- **
- 383 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Bucuresti
cristiandvd
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
Pai cred ca o sa mai bagi in ea diferenta pe care ai fi dat-o daca iti cumparai o masina in stare buna(poate mai mult). Ambreiajul trebuie schimbat. Asta presupune placa de presiune , disc si rulment. Pornirea greoaie poate fi de la dezamorsarea circuitului de motorina(asta in cazul fericit). Nu ma gandesc mai departe. Bafta.