Corsarul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2005
- Mesaj Privat
Desi mai exista acest subiect, am deschis unul nou, de aceasta data fiind vorba de un Corsa 1,2 (motor Z12XE) din 2002 (cam 26000Km).
Bataia pe care o aud cam de un an de zile este doar "la pornirea la rece" si dureaza cateva minute, pana se incalzeste motorul. In ultima vreme parca a inceput sa se accentueze.
Am schimbat regulat uleiul si consumabilele, la reprezentanta OPEL.
Nu stiu daca este din cauza culbutorilor sau este altceva.
As vrea sa stiu daca la aceste motoare ar trebui sa se faca reglajul culbutorilor, sau cum se poate determina cauza "bataii" respective.
Bataia pe care o aud cam de un an de zile este doar "la pornirea la rece" si dureaza cateva minute, pana se incalzeste motorul. In ultima vreme parca a inceput sa se accentueze.
Am schimbat regulat uleiul si consumabilele, la reprezentanta OPEL.
Nu stiu daca este din cauza culbutorilor sau este altceva.
As vrea sa stiu daca la aceste motoare ar trebui sa se faca reglajul culbutorilor, sau cum se poate determina cauza "bataii" respective.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Corsarul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2005
- Mesaj Privat
Bataia este din motor, ca de culbutor sau mai rau ca de bolt sau ...
Trebuie sa fiu pregatit cu un instrument de ascultat (facalet), dimineata cand este rece, sa incerc sa depistez cam in ce zona se aude si asta repede, in primele minute, ca dupa ce se incalzeste nu se mai aude.
Daca ma duc la service trebuie sa o asculte numai cand este rece... si este dificil sa indeplinesc aceasta conditie...
Nu cred ca este din cauza vreunei bujii ca nu se simte vreo intrerupere. In rest merge frumos!
Trebuie sa fiu pregatit cu un instrument de ascultat (facalet), dimineata cand este rece, sa incerc sa depistez cam in ce zona se aude si asta repede, in primele minute, ca dupa ce se incalzeste nu se mai aude.
Daca ma duc la service trebuie sa o asculte numai cand este rece... si este dificil sa indeplinesc aceasta conditie...
Nu cred ca este din cauza vreunei bujii ca nu se simte vreo intrerupere. In rest merge frumos!
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
Am o problema (o mare problema) legata de aprinderea unei lampi pe bord ce reprezinta ca motorul emite noxe.
Se intampla din ce in ce mai des mai nou si ma enerveaza la culme. Masina isi pierde din putere merge in 3 timpi, daca deschid capota observ cum motorul se leagana adica nu mai este la fel de fix cum este cand functioneaza normal, iar in spate la toba de esapament daca se asculta sau se pune mana se simte un pufait ritmic (asta nu stiu cum sa explic - ca o dacie pe gaz care este pornita iarna).
Am fost cu ea la un service Opel unde au pus un TEST pe ea, si au gasit ca este ceva de la unul dintre injectoare care dadea o eroare. Imediat ce reseta/stergea acea eroare disparea problema si masina merge bine, asta cam o saptamana ca dupa aceea revena la loc problema. Deci atunci cand o accelerez foarte puternic sa zic undeva pe la 4500 rotatii/min incepe sa palpaie lampa aceea galbena pe bord dupa care ramane aprinsa (trebuie sa opresc motoru ca sa se stinga) si masina direct nu mai are putere.
Ce pot sa ii fac? Cei de la opel mi-au sugerat sa pun un aditiv special in benzina (am pus dar problemele au revenit), Benzina am pus numai dintr-aceea buna +99 sau cum s-o chema.., uleiul e bun (desi nu vad legatura), bujiile sunt noi (nu au mai mult de o luna).
Sa ma ajute si pe mine cineva cu o idee/sfat/locatie de un service care se pricepe, orice este binevenit.
Multumesc mult anticipat!
Se intampla din ce in ce mai des mai nou si ma enerveaza la culme. Masina isi pierde din putere merge in 3 timpi, daca deschid capota observ cum motorul se leagana adica nu mai este la fel de fix cum este cand functioneaza normal, iar in spate la toba de esapament daca se asculta sau se pune mana se simte un pufait ritmic (asta nu stiu cum sa explic - ca o dacie pe gaz care este pornita iarna).
Am fost cu ea la un service Opel unde au pus un TEST pe ea, si au gasit ca este ceva de la unul dintre injectoare care dadea o eroare. Imediat ce reseta/stergea acea eroare disparea problema si masina merge bine, asta cam o saptamana ca dupa aceea revena la loc problema. Deci atunci cand o accelerez foarte puternic sa zic undeva pe la 4500 rotatii/min incepe sa palpaie lampa aceea galbena pe bord dupa care ramane aprinsa (trebuie sa opresc motoru ca sa se stinga) si masina direct nu mai are putere.
Ce pot sa ii fac? Cei de la opel mi-au sugerat sa pun un aditiv special in benzina (am pus dar problemele au revenit), Benzina am pus numai dintr-aceea buna +99 sau cum s-o chema.., uleiul e bun (desi nu vad legatura), bujiile sunt noi (nu au mai mult de o luna).
Sa ma ajute si pe mine cineva cu o idee/sfat/locatie de un service care se pricepe, orice este binevenit.
Multumesc mult anticipat!
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Am avut o problema similara cu a ta. Intr-o dimineata am pornit motorul, am plecat, am rulat cateva sute de metri si am vazut cum mi se aprinde becul respectiv. Aproape imediat am simtit miros de gaze in masina si am observat ca motorul nu mai tragea. Apasam pe acceleratie si abia se urnea, chiar si atunci cand turam peste 3500. Ce am mai remarcat eu era un mic tzacanit care se auzea din zona electrovalvei de purjare a gazelor. Mergea in draci! Dupa o vreme, probabil timpul in care valva asta si-a facut datoria ei, becul s-a stins si motorul si-a revenit. Am citit in cartea masinii si am observat ca eroarea are legatura cu sistemul de evacuare al gazelor. Daca nu stii unde se afla aceasta valva, iata mai jos o poza:
http://img93.imageshack.us/...mage=poza23vm.jpg(am marcat cu cifra 3)
http://img93.imageshack.us/...mage=poza23vm.jpg(am marcat cu cifra 3)
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
O sa incerc mai intai varianta cu curatatul injectoarelor sa vedem daca merge. Are cineva idee ce solutie trebuie sa iau? Sau trebuie sa ma adresez pt asta unui Service specializat sau o pot face si eu de unu singur!? In cazul in care nu este de folos, trebuie sa schimb un singur injector sau pe toate 4? Ma gandesc ca poate daca il repar pe cel cu problema (Nr.3) poate se raspandeste la altul... naiba stie cum o fii si cu astea... Acum nu stiu daca e pe bune sau o fi facut vreunu misto de mine dar cica tot harnasamentul ala cu injectoare cu cablurile electrice aferente ar costa undeva pe la 2000 de euro.. este adevarat?
Poate acesta problema fi cumva cauzata de vreun cablu legat de partea electronica a calculatorului de bord, care stiu si eu nu mai face contact cum trebuie si la randul lui sa cauzeze erori? As avea o groaza de intrebari la care as vrea sa gasesc un raspuns... Sunt terminat, inchipuiti-va cum e sa mergi cu 30km/h si sa fii in treapta a III-a, va zic eu nashpa!! Asta ca nu cumva sa ii creasca rpm-urile. Poate stie vreunu dintre voi vreun mecanic care a mai intalnit asa ceva si sa ma rezolve si pe mine. Asta pt ca stiu ca multi s-ar pricepe dar ma vor pune sa le las masina vreo saptamana pe la ei prin service, iar eu fara masina nu mai pot sa fac nimic...
Poate acesta problema fi cumva cauzata de vreun cablu legat de partea electronica a calculatorului de bord, care stiu si eu nu mai face contact cum trebuie si la randul lui sa cauzeze erori? As avea o groaza de intrebari la care as vrea sa gasesc un raspuns... Sunt terminat, inchipuiti-va cum e sa mergi cu 30km/h si sa fii in treapta a III-a, va zic eu nashpa!! Asta ca nu cumva sa ii creasca rpm-urile. Poate stie vreunu dintre voi vreun mecanic care a mai intalnit asa ceva si sa ma rezolve si pe mine. Asta pt ca stiu ca multi s-ar pricepe dar ma vor pune sa le las masina vreo saptamana pe la ei prin service, iar eu fara masina nu mai pot sa fac nimic...
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
In primul rand, nu cred ca tot ansamblul injectoare + cabluri + etc costa 2000E iar in al doilea rand, se poate schimba un singur injector fara probleme. Solutiile din comert care chipurile ar curata injectoarele si sistemul de alimentare au efectul frectiei la piciorul de lemn. Nici daca te duci la un service unde au cele necesare sa-ti faca o curatire nu o sa simti mare lucru. Am fost odata la un astfel de service, undeva pe langa Semanatoarea, si dupa operatie nu am remarcat vreun progres in mersul masinii. Ce-i drept, nici nu aveam ceva infundat. Am facut operatia de amorul artei. Poate tu ai mai mult noroc.
Inteleg ca tu mergi in continuare cu becul ala aprins si cu lipsa de putere la motor? Ai verificat, macar auditiv, ce am scris in mesajul meu anterior?
Inteleg ca tu mergi in continuare cu becul ala aprins si cu lipsa de putere la motor? Ai verificat, macar auditiv, ce am scris in mesajul meu anterior?
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
nu merg in continuare cu becul ala aprins! El cand se aprinde eu trag pe dreapta si opresc motorul, apoi il pornesc din nou... daca nu o accelerez prea tare nu se aprinde, dar cum spuneam nu poti merge prea incet... inseamna ca ma voi duce la un TEST, din nou, sa vad (ca nu mai sunt sigur care anume injector facea probleme) si apoi ma duc sa caut unul de vanzare. Imi puteti recomanda un magazin de unde sa pot gasi asa ceva, si un pret orientativ in cazul in care stiti? La recarosari de ex aveai la 100 Ron toti 4 numai ca nu aveau pt motorul meu de 1.2 (
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
pai la ei am fost cand mi-a fost lovita masina... si au facut treaba de batjocura... mi-au schimbat bara din spate, cum dreaqu au facut nu stiu cert este ca a doua zi s-a desprins din clema aia laterala de pe stanga spate de deasupra rotii si statea lalaie... m-au chemat de 2 ori pana la ei chipurile "veniti sa va ridicati masina", si odata ajuns acolo "veniti maine ca maine sigur e gata", sa nu mai zic faptul ca atunci cand mi-au predat masina mi-au dat-o super jegoasa si plina de chit din ala cred ca de atunci cand au chtuit aripa, e asa de greu sa o spele si ei... eu cel putin le-am lasat-o curata. Si pt a chitui coltul de marimea unui mar, a schimba bara spate si lampa ceata spate, mi-au tinut masina in service 8 zile... eu as zice ca e putin necurat... ca sa nu mai zic ca toata treaba a costat 20 de milioane (a suportat CASCO bineinteles, ca imi creste mie rata anuala e partea a 2-a).
Cam asta ar fi de spus legat de Ausburg international + ca au preturi foarte mari la Piesele de schimb...
Cam asta ar fi de spus legat de Ausburg international + ca au preturi foarte mari la Piesele de schimb...
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
da.. am fost azi la un service unde mi-au curatat injectoarele... se pare ca erau cam amarati cei de acolo, nu parea sa aibe toate sculele ce aveau neviue, insa cu putina improvizatie, au reusit sa conecteze aparatul lor cu solutie de curatat la cele 2 furtune de alimentare de sub bancheta din spate... au rulat mashinaria aia in aceasi timp cat a stat masina pornita si intr-un final au zis ca e gata... Eu foarte fericit, abia asteptam sa o forjez cat mai mult apoi sa vad cum merge (ei chiar mi-au recomandat sa o conduc sportiv o perioada). Am platit 150 Ron tot tacammul (+10 Ron Atentia la baiat) dupa care am plecat sa imi vad de ale mele... In tot timpul cat am avut treaba azi, masina s-a comportat perfect, la 120 km/h (mai mult nu am avut unde) se simtea clar ca mai poate, plecari cu scartz, ce sa mai tot feluri de moduri de a conduce sportv, mashina se comporta excelent, avea forta in ea tot. Acum insa la drumul spre casa, am zis sa-i dau o ultima talpa, astfel incat am ajuns cu ea in vreo 6300 rpm in prima treapta si dau sa schimb a doua treapta ca numai ce vad ca incepe iar lampa aia sa palpaie si motoru sa tremure... cam toata mashina tremura. Am ajuns la un stop, am oprit motorul, dupa care l-am pornit din nou, becul nu s-a mai aprins si i-am dat undeva pe la 4500-5000rpm nu mai mult sa vad daca se aprinde ala din nou. De data asta nu s-a mai aprins, eu am ajuns acasa acum, nu stiu ce sa zic, de data asta chiar nu mai am nici o idee de la ce poate fi de s-a aprins ala iar,in ciuda faptului ca am curatat injectoarele...???
Sper sa nu fii aruncat 150 Ron pe geam, ca nu-mi sta in obicei, poate stiti voi vreun alt motiv pt cauza reaprinderii lampii + a tremuratului motorului...???
Sper sa nu fii aruncat 150 Ron pe geam, ca nu-mi sta in obicei, poate stiti voi vreun alt motiv pt cauza reaprinderii lampii + a tremuratului motorului...???
Corsarul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2005
- Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat!
S-a rezolvat singura!
Am facut un drum mai lung, in afara capitalei.
Vreau sa va spun ca in ultimul an am "frectionat-o" zilnic doar in traficul de Bucuresti.
Faptul ca dupa acest drum "si-a dat drumul" si merge "rotund" la "pornirea la rece" ma face sa cred ca defectul era de la injectoare, sau bujii, sau cine stie ce se intampla cand o folosesti mult timp in traseu de capitala!
Astept si alte pareri!
S-a rezolvat singura!
Am facut un drum mai lung, in afara capitalei.
Vreau sa va spun ca in ultimul an am "frectionat-o" zilnic doar in traficul de Bucuresti.
Faptul ca dupa acest drum "si-a dat drumul" si merge "rotund" la "pornirea la rece" ma face sa cred ca defectul era de la injectoare, sau bujii, sau cine stie ce se intampla cand o folosesti mult timp in traseu de capitala!
Astept si alte pareri!
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- malekAdi2
- **
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Am postat textul de mai jos la "opel corsa" si n-am primit nici un raspuns(cred ca n-am postat unde trebuie)...asa ca cer sa se stearga de undeva.
Totusi...poate imi da si mie cineva un raspuns.
" Am cautat dar nu am gasit nici o discutie...si nici nu stiu daca am postat unde trebuie.
Intrebarea mea este:cum functioneaza aceste 16v?Toate o data...sau pe rand...la ce turatii,etc?
Multumesc anticipat pt orice raspuns..."
Totusi...poate imi da si mie cineva un raspuns.
" Am cautat dar nu am gasit nici o discutie...si nici nu stiu daca am postat unde trebuie.
Intrebarea mea este:cum functioneaza aceste 16v?Toate o data...sau pe rand...la ce turatii,etc?
Multumesc anticipat pt orice raspuns..."