- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
In primul rand va salut pe toti! Sunt nou pe forum, de obicei mai citeam problemele altora pe aici dar a venit si timpul meu sa va scriu:)
Problema ar fi ca, nu mai invarte la contact. Sa va povestesc cum am ajuns in astfel de situatie:
pur si simplu mi s-a ars un bec, faza scurta dreapta, dus la magazin,luat o bomba de bec cu care nu am ce face(eu aveam de 12v 55Wsi am luat de 24v 75W),pentru ca bate mai slab decat ce aveam eu inainte. Nu am cine stie ce experienta...Sistemul de prins becul a fost umpic dificil, deoarece ca sa fixezi acele cleme metalice te cam chinui...plus ca nu vedeam. Ce sa fac? Aprind becurile faza scurta si nici nu mi-a trecut prin cap ca o sa ma lase bateria(ce e drept este cea originala si are 6 ani) avand in vedere ca la cheie pornea fara probleme. Pus becul, contact...invarte odata si nu porneste. Ok mai trag un loz, mai dau odata si constat ca se aude un "click" intermitent cand tin contact si mi se stinge bordul. Ok baterie dusa. Luat baterie noua Bosch 70Ah(cea originala tot de 70 Ah este) si surpriza! Aceleasi simptome, dar nu numai, mi s-a rezetat casetofonul ,si imi va cere acel minunat cod pe care nu il am, apoi daca inchid masina din cheie(inchidere centralizata) se inchide si deschide la loc... pot sa o inchid doar manual din cheie...imi ramane aprins martorul ESP, plus cel de combustibil clipeste...si eu stiu ca mai am motorina in rezervor...cam astea ar fi simptomele.
Am mai cautat pe google si altii care aveau aceleasi simptome au rezolvat cu baterie noua dar la mine ce poate sa fie? Scurt circuit? Nu vad de ce sa nu porneasca...
Mentionez ca masina este un Opel Vectra C motor 2.0 DTI, nu stiu exact codul.
Va rog ajutati-ma cu un raspuns. Astept cu mare interes.
Problema ar fi ca, nu mai invarte la contact. Sa va povestesc cum am ajuns in astfel de situatie:
pur si simplu mi s-a ars un bec, faza scurta dreapta, dus la magazin,luat o bomba de bec cu care nu am ce face(eu aveam de 12v 55Wsi am luat de 24v 75W),pentru ca bate mai slab decat ce aveam eu inainte. Nu am cine stie ce experienta...Sistemul de prins becul a fost umpic dificil, deoarece ca sa fixezi acele cleme metalice te cam chinui...plus ca nu vedeam. Ce sa fac? Aprind becurile faza scurta si nici nu mi-a trecut prin cap ca o sa ma lase bateria(ce e drept este cea originala si are 6 ani) avand in vedere ca la cheie pornea fara probleme. Pus becul, contact...invarte odata si nu porneste. Ok mai trag un loz, mai dau odata si constat ca se aude un "click" intermitent cand tin contact si mi se stinge bordul. Ok baterie dusa. Luat baterie noua Bosch 70Ah(cea originala tot de 70 Ah este) si surpriza! Aceleasi simptome, dar nu numai, mi s-a rezetat casetofonul ,si imi va cere acel minunat cod pe care nu il am, apoi daca inchid masina din cheie(inchidere centralizata) se inchide si deschide la loc... pot sa o inchid doar manual din cheie...imi ramane aprins martorul ESP, plus cel de combustibil clipeste...si eu stiu ca mai am motorina in rezervor...cam astea ar fi simptomele.
Am mai cautat pe google si altii care aveau aceleasi simptome au rezolvat cu baterie noua dar la mine ce poate sa fie? Scurt circuit? Nu vad de ce sa nu porneasca...
Mentionez ca masina este un Opel Vectra C motor 2.0 DTI, nu stiu exact codul.
Va rog ajutati-ma cu un raspuns. Astept cu mare interes.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Poate aveti contacte imperfecte la bornele bateriei sau pe cablurile de alimentare (zonele unde sunt sertizari).Dupa parerea mea intr-adevar bateria de pe masina s-a consumat atunci cind ati schimbat becul (fiind mai veche), dar daca ati cumparat una noua, probabil cind ati demontat/montat bateria, zonele de sertizare a bornelor pe cabluri probabil s-au miscat si, fiind oxidate, acum nu mai fac contact.Mai poate fi si locul unde borna de minus se leaga la caroserie(''masa'') - poate fi oxidat. Verificati cu atentie, nu are ce altceva sa fie. Eventual - ghinionul cel mai mare- sa fi cumparat o baterie noua dar defecta.
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns.
Contact imperfect nu cred ca este, firele erau in aer cand am legat bateria cea noua. Ce e drept la partea cu oxidatul s-ar putea sa aveti dreptate...nu am curatat bornele dar totusi, pentru mine este foarte ciudat ca face la fel cu amandoua baterii. Am inclus si varianta ca am luat o "bomba " de baterie...maine ma duc la magazin sa o probeze, ca nici nu am probat-o cand cam luat-o. M-am vazut cu sacii in caruta si am luat-o la goana spre casa sa pun bateria cea noua, sa o pornesc odata si odata...
Contact imperfect nu cred ca este, firele erau in aer cand am legat bateria cea noua. Ce e drept la partea cu oxidatul s-ar putea sa aveti dreptate...nu am curatat bornele dar totusi, pentru mine este foarte ciudat ca face la fel cu amandoua baterii. Am inclus si varianta ca am luat o "bomba " de baterie...maine ma duc la magazin sa o probeze, ca nici nu am probat-o cand cam luat-o. M-am vazut cu sacii in caruta si am luat-o la goana spre casa sa pun bateria cea noua, sa o pornesc odata si odata...
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Kodatu Sep a scris:Pai si care sa fi fost vina sa se duca electromotorul? De la schimbat un bec? Ca de am schimbat eu bateria sau de a punea altcineva la service...tot asa face
sa intamplat pur si simplu.eu am lasat masina buna la servici si cand am plecat acasa nu mai mergea.si eu m-am gandit tot la baterie,am sunat mecanicul si nu mi-a recomandat sa schimb singur bateria pt ca se reseteaza tot,ei au alta modalitate becul pe care la-i cumparat tu e de 24v(pt camioane)nu are cum sa iti mearga,cred ca abia se aprindea filamentul
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Asa este, cand le-am luat si le-am montat mi-am dat seama ce am cumparat Nu cunosc pe nimeni care sa ma indrume la un service care sa nu ma jupoaie de bani...Tu mai exact ce ai schimbat la electromotor? Acum daca o fi asta, trebuie sa ma duc cu bateria inapoi la tanti sa imi dea banii inapoi...damn!
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- aurelio1
- **
- 344 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Vectra 1996 X1,8XE
- Dolj
aurelio1
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X1,8XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Te salut!
Inca nu am rezolvat, am dat cateva lovituri de plastic dur in electromotor,dar parca face si mai profund Nici bateria nu am incarcat-o sa stiu exact daca e de la curent sau electromotor. Maine dimineata vine un electrician sa se uite la ea, nu ma mai bag eu ca cine stie ce ii mai fac. Macar sa zica,"da dom`le este asta". Cel mai nasol este ca nu o pot scoate de acolo, sa o duc la service...
O sa revin pana la sfarsitul acestei saptamani daca e alba sau neagra.
Stima
Inca nu am rezolvat, am dat cateva lovituri de plastic dur in electromotor,dar parca face si mai profund Nici bateria nu am incarcat-o sa stiu exact daca e de la curent sau electromotor. Maine dimineata vine un electrician sa se uite la ea, nu ma mai bag eu ca cine stie ce ii mai fac. Macar sa zica,"da dom`le este asta". Cel mai nasol este ca nu o pot scoate de acolo, sa o duc la service...
O sa revin pana la sfarsitul acestei saptamani daca e alba sau neagra.
Stima
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
1. Bateria nu trebuie formatata. O pui pe masina, prinzi bornele, si aia e.
2. Singurul echipament de pe masina ta care ar putea fi afectat de o perioada in care n-ai avut curent este casetofonul. Desi, teoretic, la Vectra C n-ar mai trebui sa ai nici macar problema asta(eu la Astra H am scos bateria si mi-au ramas setate inclusiv posturile de radio memorate).
Ce zici tu cu invatatul se aplica daca schimbi diverse componente electronice(pompa motorina, ECU, CIM, etc)
Din ce zici tu ar trebui sa fie electromotorul cu probleme. Dar poate sa mai ai si un scurt pe undeva care-ti mananca bateria. Sau un contact oxidat/imperfect. Vezi ce gaseste maine electricianul. Succes
2. Singurul echipament de pe masina ta care ar putea fi afectat de o perioada in care n-ai avut curent este casetofonul. Desi, teoretic, la Vectra C n-ar mai trebui sa ai nici macar problema asta(eu la Astra H am scos bateria si mi-au ramas setate inclusiv posturile de radio memorate).
Ce zici tu cu invatatul se aplica daca schimbi diverse componente electronice(pompa motorina, ECU, CIM, etc)
Din ce zici tu ar trebui sa fie electromotorul cu probleme. Dar poate sa mai ai si un scurt pe undeva care-ti mananca bateria. Sau un contact oxidat/imperfect. Vezi ce gaseste maine electricianul. Succes
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
1. Nu prea pare sa aiba curent. Cand dadeam cheie facea click si ramaneau aprinsebecurile bord, acum bordul se stinge, dar face si acel click.
2.Asta stiam si eu, dar uite ca am ghinion, mi s-a resetat casetofonul, plus ca nu stiu unde sa bag codul, care am facut rost de el aseara.
Adineauri am vorbit cu el la telefon. Ramane pe vineri dimineata. Din cauza serviciului,asta este, mai aman 2 zile. Si eu banuiesc electromotorul,sau un scurt la electromotor.
2.Asta stiam si eu, dar uite ca am ghinion, mi s-a resetat casetofonul, plus ca nu stiu unde sa bag codul, care am facut rost de el aseara.
Adineauri am vorbit cu el la telefon. Ramane pe vineri dimineata. Din cauza serviciului,asta este, mai aman 2 zile. Si eu banuiesc electromotorul,sau un scurt la electromotor.
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Va salut pe toti!
Cu bucurie va anunt ca am rezolvat. De vina erau....borbele de la baterie Erau oxidate pe dinauntru. Omu a venit cu bateria lui, a pus-o, cheie! A pornit fara nici o ingreunare la sfert. Montat bateria mea noua, contact! A pornit!
Mare atentie la baterie cei care mai aveti probleme de genul asta. Nu va apucati sa cumparat ceva daca nu stiti exact despre ce e vorba. Eu 100% eram convins ca sunt carbunii de vina. Va dati seama daca il demontam si constatam ca nu e el de vina....
Numai bine tuturor! Va multumesc pentru sfaturi
SEP
Cu bucurie va anunt ca am rezolvat. De vina erau....borbele de la baterie Erau oxidate pe dinauntru. Omu a venit cu bateria lui, a pus-o, cheie! A pornit fara nici o ingreunare la sfert. Montat bateria mea noua, contact! A pornit!
Mare atentie la baterie cei care mai aveti probleme de genul asta. Nu va apucati sa cumparat ceva daca nu stiti exact despre ce e vorba. Eu 100% eram convins ca sunt carbunii de vina. Va dati seama daca il demontam si constatam ca nu e el de vina....
Numai bine tuturor! Va multumesc pentru sfaturi
SEP
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Poate aveti contacte imperfecte la bornele bateriei sau pe cablurile de alimentare (zonele unde sunt sertizari).Dupa parerea mea intr-adevar bateria de pe masina s-a consumat atunci cind ati schimbat becul (fiind mai veche), dar daca ati cumparat una noua, probabil cind ati demontat/montat bateria, zonele de sertizare a bornelor pe cabluri probabil s-au miscat si, fiind oxidate, acum nu mai fac contact.
Daca citeati si verificati cu atentie scapati de plata electricianului.Daca face clic si nu invirte desi bateria este buna (verificata temeinic) in 99 la suta din cazuri sint contacte imperfecte.La scurtcircuit in 10 secunde esti in flacari.
Chestia cu ,,fura curent'' este o prostie; se poate spune eventual ca un consumator ramine cuplat mai mult timp si descarca bateria, dar asta se verifica de obicei cu ampermetrul.
Bine ca s-a rezolvat .
Daca citeati si verificati cu atentie scapati de plata electricianului.Daca face clic si nu invirte desi bateria este buna (verificata temeinic) in 99 la suta din cazuri sint contacte imperfecte.La scurtcircuit in 10 secunde esti in flacari.
Chestia cu ,,fura curent'' este o prostie; se poate spune eventual ca un consumator ramine cuplat mai mult timp si descarca bateria, dar asta se verifica de obicei cu ampermetrul.
Bine ca s-a rezolvat .
l3o- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Petrus
- **
- 111 mesaje
- din 16 Mar 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Calarasi
Petrus
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2007
- Mesaj Privat
Dat jos si curatat ,eventual schimbati carbuni daca este cazul.Spor la treaba. Pentru mai multe citeste aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41925