- Pienar Cosmin
- OP
- 3 mesaje
- din 26 Jul 2010
- Tigra 1995
- Alba
Pienar Cosmin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
Am cumparat un Opel Tigra din 1995 ,motor de 1600/16v
Am o problema, am spalat motoru cu ceva timp in urma ,dupa ce am pornito sa turat la maxim dar si-a revenit.
Problema mea este ca de catva timp cand schimb viteza de la mare la mic si apas ambreaju imi moare motoru,mai concret se opreste cade acul turometru la zero.
Rugamintea mea este daca cineva poate sa ma ajute ,deastfel cand o las pe loc la relantiu merge 2 zile dar este vorba ca atunci cand sunt in mers am probleme imi moare motoru cand schimb viteza de la mare la mic.
Astept sugestile Dv
Am o problema, am spalat motoru cu ceva timp in urma ,dupa ce am pornito sa turat la maxim dar si-a revenit.
Problema mea este ca de catva timp cand schimb viteza de la mare la mic si apas ambreaju imi moare motoru,mai concret se opreste cade acul turometru la zero.
Rugamintea mea este daca cineva poate sa ma ajute ,deastfel cand o las pe loc la relantiu merge 2 zile dar este vorba ca atunci cand sunt in mers am probleme imi moare motoru cand schimb viteza de la mare la mic.
Astept sugestile Dv
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Pienar Cosmin
- OP
- 3 mesaje
- din 26 Jul 2010
- Tigra 1995
- Alba
Pienar Cosmin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
AndreiGMF
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salut,
In doua trei ore poti sa te documentezi si daca ai ceva habar de mecanica poti afla ce are. Vezi daca poti face testul pseudoagrafa (vezi daca ai becul galben cu masinuta sau motorul desenat pe el aprins la pornire motor, cand ai cheia in contact). Curata EGR si clapeta acceleratie. La mine asa am procedat. Ar mai fi si obturarea EGR cu o foita de tabla de aluminiu. Nu se mai infunda cu calamina dar e mai neortodoxa metoda pentru aerul ce il respiram noi.
Acceseaza si linkurile de mai jos.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=39930
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=67842
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6383
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=739772
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=cod+0400
In doua trei ore poti sa te documentezi si daca ai ceva habar de mecanica poti afla ce are. Vezi daca poti face testul pseudoagrafa (vezi daca ai becul galben cu masinuta sau motorul desenat pe el aprins la pornire motor, cand ai cheia in contact). Curata EGR si clapeta acceleratie. La mine asa am procedat. Ar mai fi si obturarea EGR cu o foita de tabla de aluminiu. Nu se mai infunda cu calamina dar e mai neortodoxa metoda pentru aerul ce il respiram noi.
Acceseaza si linkurile de mai jos.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=39930
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=67842
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6383
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=739772
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=cod+0400
- Eduard_tigra
- **
- 154 mesaje
- din 08 Mar 2010
- Tigra 1998 x16xe
- Prahova
Eduard_tigra
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1998 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2010
- Mesaj Privat
si a mea face la fel si nu e vb cand schimbi de la mare la mic.
Ia mergi cu ea cu a 2 si acc usor pana la 3000 de ture si ia piciorul dupa acc si las-o sa ajunga pana pe la 1500 ture sa vezi ca ti se aprinde becu si daca calci ambreiajul ti se opreste motorul .La inceput asa am crezut si eu ,dar face asa numai in revenire in orice viteza ai fi >INCEARCA SI ZI-MI DE N-AM DREPTATE SALL
Ia mergi cu ea cu a 2 si acc usor pana la 3000 de ture si ia piciorul dupa acc si las-o sa ajunga pana pe la 1500 ture sa vezi ca ti se aprinde becu si daca calci ambreiajul ti se opreste motorul .La inceput asa am crezut si eu ,dar face asa numai in revenire in orice viteza ai fi >INCEARCA SI ZI-MI DE N-AM DREPTATE SALL
AndreiGMF
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
Si a mea facea la fel...
Am venit din Portugalia si deja ma obisnuisem sa fac ca la Dacia veche, cand se infunda jiglerul de relanti...spritz dupa spritz la fiecare iesire de pe autostrada, sau intersectie. Cel mai ciudat era momentul cand ramaneam fara servo....in mers (si fara frana si fara directie). Cand am ajuns in Ro am curatat ce era de curatat si a mers...pana am vandut-o.
Am venit din Portugalia si deja ma obisnuisem sa fac ca la Dacia veche, cand se infunda jiglerul de relanti...spritz dupa spritz la fiecare iesire de pe autostrada, sau intersectie. Cel mai ciudat era momentul cand ramaneam fara servo....in mers (si fara frana si fara directie). Cand am ajuns in Ro am curatat ce era de curatat si a mers...pana am vandut-o.
- Eduard_tigra
- **
- 154 mesaje
- din 08 Mar 2010
- Tigra 1998 x16xe
- Prahova
Eduard_tigra
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1998 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2010
- Mesaj Privat
AndreiGMF
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am scris mai sus si am dat si ceva link-uri.
EGR + tot ce tine de acceleratie (motoras - clapita) + galeria de admisie si am schimbat racordul care face legatura intre admisie si clapeta de acceleratie fiindca era copt. Sunt pe aici tutoriale.
Plus filtru benzina + bujii NGK si fise.
Si apropo de o chestiune...am mers dupa ce am cumparat-o din Portugalia vreo 20000 km cu distributia 1 dinte sarita (sau montata gresit). Singurul aspect negativ in functionare motor era...mers sacadat la relanti (daca ai vazut vreodata un diesel {tractor sau raba...saviem} cum merge ca si cum s-ar tura singura dar cu variatie constanta)
EGR + tot ce tine de acceleratie (motoras - clapita) + galeria de admisie si am schimbat racordul care face legatura intre admisie si clapeta de acceleratie fiindca era copt. Sunt pe aici tutoriale.
Plus filtru benzina + bujii NGK si fise.
Si apropo de o chestiune...am mers dupa ce am cumparat-o din Portugalia vreo 20000 km cu distributia 1 dinte sarita (sau montata gresit). Singurul aspect negativ in functionare motor era...mers sacadat la relanti (daca ai vazut vreodata un diesel {tractor sau raba...saviem} cum merge ca si cum s-ar tura singura dar cu variatie constanta)