bily
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 2002 Y17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2006
- Mesaj Privat
1. Demarajul este foarte foarte lent in comparatie cu multe masini pe care le-am condus
2. Dupa demarare la schimbarea in treapta a doua la cca 30 Km/h la 1500 de turatii(in a doua) chiar daca apas acceleratia destul de bine nu se simte 😶 Se simte undeva pe la 1800 cand intra turbina(daca am inteles bine) Tot acest interval (1500-1800 turatii) e practic mort.La treptele superioare se simte mult mai putin
3. Motorul se aude cateodata foarte tare, in timp ce, de cele mai multe ori toarce super frumos
Astea ar fi ofurile mele de incepator in ale Astrei 😢 . In rest sunt multumit de achizitia mea, la drum se intinde de nu se poate, incomparabil cu cielo, ca sa nu mai zic de dacie 🙄
Rog pe cei ce au motor ca al meu sa ma lamureasca daca aceste lucruri sunt sau nu normale la acest tip de motor. va multumesc tuturor si va doresc numai bine
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
bily
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 2002 Y17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2006
- Mesaj Privat
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
bily
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 2002 Y17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2006
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
In general motorul trebuie condus in jurul a 2000 rpm.Motorul tau incepe sa "traga" dupa 1800 rpm asa ca nu-l subtura.In plus pompa de ulei este mecanica asa ca daca mergi un pic mai turat (~2000rpm) ii este mai bine si motorului.
Cauta sa schimbi in asa fel incit cind treci pe treapta superioara sa cazi cu turatia peste 1800 rpm.Eu cel putin asa fac.
Zgomotul acela nu cumva este mai accentuat cind motorul este rece si este mai rotund cind motorul este cald?
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
Se poate si ca debitmetrul de aer sa fie imbacsit de praf si sa nu-ti mai masoare bine (si prin urmare sa nu-ti mai traga bine masina). E o problema cu debitmetrul la Astra G. In afara de schimbat se poate curata, exista discutii pe tema asta.
Eu iti recomand intai sa mergi cu alte Astre G cu acelasi motor si sa vezi daca e vreo diferenta. Daca e, atunci trebuie sa faci ceva cu debitmetrul. Eu am incercat sa-l curat dar l-am stricat (mergea mai rau dupa decat inainte) si apoi l-am schimbat. Diferenta: destul de mare.
Debitmetrul se defecteaza (nu mai masoara corect) din cauza filtrului de aer neschimbat la timp. In carte scrie ca trebuie schimbat la 15mii km. La praful de la noi multi spun (si asa e) ca e bine sa-l schimbi cam la 5mii de km. Eu am schimbat primul filtru aer dupa 7mii si tragea masina mai bine dupa. In plus iti protejezi debitmetrul (5.6mil) cu doar 300mii
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,053 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,053
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ai ales o masina buna. Nu e o masina de curse, nu e una luxoasa, nu e una superdotata.
In schimb, e o masina germana, la cerintele zilei, cu raport pret/calitate bun atat la achizitie cat si la intretinere. Consum foarte bun, fiabilitate, ergonomie, etc.
Daca esti un entuziast si ai ceva bani, tine minte ca in general masinile opel se preteaza foarte bine la tunning.
S-o folosesti sanatos, fara evenimente neplacute.
Nu te speria de la inceput de avertizarile colegilor.
La orice masina apar unele probleme mai devreme sau mai tarziu, in functie de conditiile de exploatare.
Daca ai tot felul de semne de intrebare, utilizeaza cu incredere functia "cautare". Sunt o multime de discutii utile.