Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • apostescu romulus

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2010

  • Mesaj Privat
De curand am cumparat un opel astra 1910 cc,120 cp, are 90mi km, vreau sa stiu la cati km se face distributia. Mecanici au spus ca la 150mi tinand cont ca opel monteaza motoare fiat, eu nu stiu....Inainte am avut un ford, distributia am facuto la 80mi, in schimb era mult mai silentios ca motor si avea aceleasi prestatii, este normal sa fie mai galagios motorul decat la ford....
Skip ads

  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sall care este tipul de motor ? x, z, y curea sau lantz . opel nu monteza motoare fiat , si distribuita pe curea se schimba la90 de mii dar daca se foloseste mult in oras si drumuri scurte se sfatuieste inlocuirea la interval de 65-70 de mii cea cu lantz nu stiu , pune tipul motorului si sigur cinev care are acelasi tip demotor o sa te ajute ..salutari si numai bine
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cateva precizari:
-opel "monteaza" motoare de Fiat acestea fiind: Z19DT (120 CP 8V), Z19DTH(150 CP 16 V),Z19DTJ (120 CP,16V),Z19DTL (100 CP 8V) Z13DTH (90 CP 16V).
In Germania cureaua de distributie+rolele la motorul tau se schimba la 10 ani sau 150 000 Km.
Dupa planul de service din Romania la 4 ani sau 60 000 km.Intrebarea este de ce in Germania intervalul de schimbare al distributiei este dublu?Oricum mie mi se pare extrem de putin 60 000 km...pana si cureaua de accesorii tine cam 80 000.
  • m.nyck

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
astrah a scris:Cateva precizari:
-opel "monteaza" motoare de Fiat acestea fiind: Z19DT (120 CP 8V), Z19DTH(150 CP 16 V),Z19DTJ (120 CP,16V),Z19DTL (100 CP 8V) Z13DTH (90 CP 16V).
In Germania cureaua de distributie+rolele la motorul tau se schimba la 10 ani sau 150 000 Km.
Dupa planul de service din Romania la 4 ani sau 60 000 km.Intrebarea este de ce in Germania intervalul de schimbare al distributiei este dublu?Oricum mie mi se pare extrem de putin 60 000 km...pana si cureaua de accesorii tine cam 80 000.


In Romania sunt alte intervale de timp si Km (injumatatite in general) datorita drumurilor f. proaste, a prafului in exces din atmosfera, etc.
  • apostescu romulus

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2010

  • Mesaj Privat
astrah a scris:Cateva precizari:
-opel "monteaza" motoare de Fiat acestea fiind: Z19DT (120 CP 8V), Z19DTH(150 CP 16 V),Z19DTJ (120 CP,16V),Z19DTL (100 CP 8V) Z13DTH (90 CP 16V).
In Germania cureaua de distributie+rolele la motorul tau se schimba la 10 ani sau 150 000 Km.
Dupa planul de service din Romania la 4 ani sau 60 000 km.Intrebarea este de ce in Germania intervalul de schimbare al distributiei este dublu?Oricum mie mi se pare extrem de putin 60 000 km...pana si cureaua de accesorii tine cam 80 000.

unde se vede tipul de motor, este pe talon, nu pre inteleg talonul la italieni, pe spatele masini (este un breack, este scris 1,9cdtdc)
  • apostescu romulus

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2010

  • Mesaj Privat
[quote="apostescu romulus"]
astrah a scris:Cateva precizari:
-opel "monteaza" motoare de Fiat acestea fiind: Z19DT (120 CP 8V), Z19DTH(150 CP 16 V),Z19DTJ (120 CP,16V),Z19DTL (100 CP 8V) Z13DTH (90 CP 16V).
In Germania cureaua de distributie+rolele la motorul tau se schimba la 10 ani sau 150 000 Km.
Dupa planul de service din Romania la 4 ani sau 60 000 km.Intrebarea este de ce in Germania intervalul de schimbare al distributiei este dublu?Oricum mie mi se pare extrem de putin 60 000 km...pana si cureaua de accesorii tine cam 80 000.

unde se vede tipul de motor, este pe talon, nu pre inteleg talonul la italieni, pe spatele masini (este un breack, este scris 1,9cdti )-scuze
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
astra h ...o intrebare ,,,,da fara suparare ...de cand ulilizeaza gm ..pt opel ..motorizari fiat ..cand are toate tipurile de motorizari marca gm ......nu vreu sa se supere pe mine niciun posesor de astra h..dar dupa parerea mea .....si dupa cate vad pe autopiste oprite ( avariate ) si prin service ,motoarele , nu prea isi fac treaba .( de fiat punto nu mai vb ) ..am un g-motor x17dtl cu 250 de mii din 99 si ,, tinand cont de uzura lui ,, motorul e intru-n stadiu f bun ...pe sf lunii trecute am facut am pus masina pe test , si am verificat compresia pistoanelor , presiunea turbo , pompa de injectie , si motorul in general , rezultatul totul functioneaza in parametrii normali ....motoarele de isuzu si-au dovedit fiabilitatea acum sa vedem cum se comporta ,,cele noi ,, daca in primii 100 mii masina da probleme la motor ( atat timp cat se respecta termenii de utilizare si intretinere ) nu mi se pare un motor fiabil de aici tragem o concluzie ,,preliminara ,, nu se mai fac masini ca altadata , acum se impart , platforme tehnice, motoare si toate minunile posibile din cauza reducerii costurilor de constructie . , vezi cazul opel vivaro, renaul trafic si nissan prismastar , care sunt identice 95 la suta ,si in 5 ani pica -tabla + motor .......... UN PASTE FERICITE TUTUROR . PS O PARERE PERSONAL ..
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Schimba distributie mai ales daca nu esti 100% sigur ca sunt km reali...adica daca ai luat-o la mana a 2a.........
  • apostescu romulus

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2010

  • Mesaj Privat
guliver a scris:Schimba distributie mai ales daca nu esti 100% sigur ca sunt km reali...adica daca ai luat-o la mana a 2a.........

km sunt reali, am verificat la opel, au controlat si curelele,(nu se obisnueste aici sa umble la kilometraj) au spus ca sunt bune, sa controlez din nou la 120mi,nu stiu ce sa zic............
  • gr3go

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
la cati km se schimba distributia pe z13dth? (lant)
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Lantul nu se schimba
  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Slash a scris:
Lantul nu se schimba


Nu se schimba ca intretinere uzuala, la revizii, dar se si schimba in 2 situatii:
1. La f. multi km se poate intinde, nu mai face fata rola intinzatoare si face zgomot puternic prin frecarea de capac => se schimba (am patit la bunicutza Rekord 2.3 D, avea>600.000 km)
2. Se poate rupe din te miri ce cauze (Doamne fereste) => se schimba
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
1.Nu cred ca poate ajunge cineva in conditii normale de mers la 600.000 km, asta poate echivala cu 40-60 ani de viata. Cred ca e total nesemnificativ ca "poate" se labarteaza rola dupa 600.000 km. Poate moare proprietarul dupa 400.000 km , cine stie ?
2. Pe principiul asta trebuie sa schimbi toate piesele de pe o masina. E cam abstracta abordarea ca sa justifice ingrijorare si implicit schimbul lantului.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Dupa 500 000 km ar trebui sa-l verifici Smile de aici si expresia " nu se schimba".Oricum la 500 000 km ar trebui sa te ingrijoreze alte componente ale motorului eventual motorul cu totul Smile
  • gr3go

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Fazele astea cu 500.000 si 600.000 le ziceti la misto?
Cat tine o distributie pe lant? Acum pe bune!
  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
gr3go a scris:
Fazele astea cu 500.000 si 600.000 le ziceti la misto?
Cat tine o distributie pe lant? Acum pe bune!

Daca ai vreodata drum prin Sibiu, o sa-ti prezint Rekordul 2.3 D a.f. '82 folosit in perioada '92 - '07. L-am luat cu vreo 280.000 km si eu am mai facut >350.000 in 15 ani. In 2005, din cauza zgomotului de frecare pe care-l facea, am schimbat lantul. In rest, motorul merge perfect, doar ca consuma cam 1 l ulei/1000 km.

Slash a scris:
1.Nu cred ca poate ajunge cineva in conditii normale de mers la 600.000 km, asta poate echivala cu 40-60 ani de viata. Cred ca e total nesemnificativ ca "poate" se labarteaza rola dupa 600.000 km. Poate moare proprietarul dupa 400.000 km , cine stie ?
2. Pe principiul asta trebuie sa schimbi toate piesele de pe o masina. E cam abstracta abordarea ca sa justifice ingrijorare si implicit schimbul lantului.


Pe vremea aia nu se trucau km. Omul de la care-am luat-o mi-a spus sincer cati km. are. N-am vrut sa ma bag in discutii de genul asta, dar cine-si ia masina din De cu o vechime de 4-5 ani si 130.000 km, ia teapa. Acolo s circula in medie 45-60.000 km/an. Restu-i poezie. Mie mi-a dat Dumnezeu zile mai multe decat mi-ai dat tu Laughing
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acum pe bune:
Z13DT/DTJ/DTH are distributia pe lant si Opel spune 150,000km, in realitate merge lejer 200-250,000km asta daca sunt reali si motor intretinut. Este discutie la Corsa destul de completa.

Rog pe atotcunoscatori sa se abtina de la sfaturi daca nu cunosc motorul respectiv, si asa plang destui care au crezut ca lantul e vesnic...

Despre distributie Z19xxx (sau 1,9CDTI pentru cei care nu stiu ce motor au) folositi CAUTARE, exista discutii si nu mai trebuie inca una gen bors.
  • Gigi46

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
astrah a scris:
In Germania cureaua de distributie+rolele la motorul tau se schimba la 10 ani sau 150 000 Km.


Tin sa te contrazic, in cartile masinilor scrie 150000km, doar la 1,9, la 1,7 scrie 100000... Si nu numai in Germania, si in Romania ar trebui sa fie la fel, dar romanul nostru iti spune 60000 km sa mai scoata si el mai des bani pe manopera
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Gigi, tie ti-e totuna ca masina sta pe loc 2 ore cu motorul pornit sau ca in alea 2 ore parcurgi cu masina sa zicem cca. 150 km? Masina daca sta pe loc cu motorul pornit, cureaua aia nu se invarte Laughing ? Neamtul are drumuri si calca pedala, nu sta la gramezi de ambuteiaje si semafoare care merg cica "sincronizat" cum se intampla la noi. El face lejer pe an 100.000 km...
Sper ca e suficienta "explicatiunea".
  • papini98

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ore de exploatare nu km in Romania !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR