George_79
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
Sunt nou intrat in Club Opel... Bine v-am gasit !
Am o problema cu masina, care a implinit in jur de 74 000 Km. Au fost facuti in tr-un an si jumatate,insa (zic eu) acest lucru nu ar justifica problemele pe care le am cu ambreiajul sau ...
Nu ma pricep la mecanica,dar o sa incerc sa va explic simtomele care au aparut mai ales de acum de cand s-a racit afara. In toate treptele de viteza intra corect daca motorul este oprit, insa daca pornesc motorul si vreau sa bag in viteza, masina agata in aproape toate treptele de viteze. Cateodata, daca nu apas pana la capat ambreiajul merge perfect, dar eu vreau sa debraiez normal pana la capat ... Intr-o zi merge ok,in alta nu ... In fine, am dus-o la service si mi-au spus ca la numarul de km este normala o uzura a ambreiajului si ca trebuie sa schimb kit-ul de ambreiaj. Vreau sfatul vostru, avand in vedere ca mecanicul a facut doar o tura cu masina si nu a verificat-o efectiv in service. Trebuie schimbat kit-ul ? Masina poate alta problema ? Mai simpla sau mai grava ?
Multumesc
Sunt nou intrat in Club Opel... Bine v-am gasit !
Am o problema cu masina, care a implinit in jur de 74 000 Km. Au fost facuti in tr-un an si jumatate,insa (zic eu) acest lucru nu ar justifica problemele pe care le am cu ambreiajul sau ...
Nu ma pricep la mecanica,dar o sa incerc sa va explic simtomele care au aparut mai ales de acum de cand s-a racit afara. In toate treptele de viteza intra corect daca motorul este oprit, insa daca pornesc motorul si vreau sa bag in viteza, masina agata in aproape toate treptele de viteze. Cateodata, daca nu apas pana la capat ambreiajul merge perfect, dar eu vreau sa debraiez normal pana la capat ... Intr-o zi merge ok,in alta nu ... In fine, am dus-o la service si mi-au spus ca la numarul de km este normala o uzura a ambreiajului si ca trebuie sa schimb kit-ul de ambreiaj. Vreau sfatul vostru, avand in vedere ca mecanicul a facut doar o tura cu masina si nu a verificat-o efectiv in service. Trebuie schimbat kit-ul ? Masina poate alta problema ? Mai simpla sau mai grava ?
Multumesc
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- adrianenache
- *
- 7 mesaje
- din 28 Aug 2009
- Signum 2006 y19dth
- Sibiu
adrianenache
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina: Signum 2006 y19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2009
- Mesaj Privat
flo79
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Incearca sa verifici etanseitatea garniturilor la pompa de ambreiaj(sa nu fie scurgeri verifica lichidul din paharel este acelasi cu frana).E prea devreme pentru schimbat kitul de ambreiaj(dara daca ai circulat cu masina preponderent in oras sau facut taxi se justifica).
Se aud zgomote la ambreiaj cand intra in viteza(de afara)ca zgomot de rulment.
Nu ar strica sa verifici si timoneria cu cablurile aferente.
Se aud zgomote la ambreiaj cand intra in viteza(de afara)ca zgomot de rulment.
Nu ar strica sa verifici si timoneria cu cablurile aferente.
George_79
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
George_79
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
hot a scris:Incearca sa verifici etanseitatea garniturilor la pompa de ambreiaj(sa nu fie scurgeri verifica lichidul din paharel este acelasi cu frana).E prea devreme pentru schimbat kitul de ambreiaj(dara daca ai circulat cu masina preponderent in oras sau facut taxi se justifica).
Se aud zgomote la ambreiaj cand intra in viteza(de afara)ca zgomot de rulment.
Nu ar strica sa verifici si timoneria cu cablurile aferente.
Se aud zgomote la ambreiaj cand intra in viteza(de afara)ca zgomot de rulment.
Nu ar strica sa verifici si timoneria cu cablurile aferente.
Nu fac taxi cu masina Kilometrii i-am facut pe traseul Bucuresti - Frankfurt. Nivelul lichidului nu scade si nu se aud zgomote in afara masinii. Nu se aude nici un sunet nici in masina. Decat soferul sesizeaza "agatatul" in viteze ....
Va multumesc pentru sfaturi. Daca o sa gasesc pana la urma cauza si solutia o sa va povestesc ce am facut.
Numai bine !
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
George_79
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eu am stat in masina si am manevrat schimbatorul pana cel care se uita la timonerie ( parghiile alea intre baterie si motor) a observat problema. Dinspre cabina vin la timonerie 2 cabluri care transmit miscarile. Pur si simplu s-au miscat si stateau rasucite ( eu am dat jos cutia, probabil atunci). Le-a indreptat si am observat ca intra mult mai usor in viteza.
George_79
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
salut,
am fost la revizie si am "insistat" sa mai verifice o data masina legat de intrarea greoaie in viteze. Pana la urma o sa-mi schimbe timoneria. Va anunt dupa aceea daca am rezolvat problema ... Cel care imi spusese de kit-ul de ambreiaj fusese dat afara...deci ,nu cedati la primul diagnostic ! Ambreiajul meu nu are nici o problema.
am fost la revizie si am "insistat" sa mai verifice o data masina legat de intrarea greoaie in viteze. Pana la urma o sa-mi schimbe timoneria. Va anunt dupa aceea daca am rezolvat problema ... Cel care imi spusese de kit-ul de ambreiaj fusese dat afara...deci ,nu cedati la primul diagnostic ! Ambreiajul meu nu are nici o problema.
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
George_79 a scris:salut,
am fost la revizie si am "insistat" sa mai verifice o data masina legat de intrarea greoaie in viteze. Pana la urma o sa-mi schimbe timoneria. Va anunt dupa aceea daca am rezolvat problema ... Cel care imi spusese de kit-ul de ambreiaj fusese dat afara...deci ,nu cedati la primul diagnostic ! Ambreiajul meu nu are nici o problema.
am fost la revizie si am "insistat" sa mai verifice o data masina legat de intrarea greoaie in viteze. Pana la urma o sa-mi schimbe timoneria. Va anunt dupa aceea daca am rezolvat problema ... Cel care imi spusese de kit-ul de ambreiaj fusese dat afara...deci ,nu cedati la primul diagnostic ! Ambreiajul meu nu are nici o problema.
Salut !
Ai schimbat timoneria?
Noutati ?
- Bebel
- **
- 158 mesaje
- din 10 Dec 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Bebel
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
sal, si eu am aceasi problema. cel mai mult imi agata in a 1. in ultima vreme dimineata sunt zile cand chiar trebuie sa "caut" putin pana reusesc sa o bag in viteza. asta se intampla doar in viteza 1. dupa un timp de mers agatatul acela dispare in mare parte. vad ca george nu a mai zis nimic. cand poti spune ne si noua cum ai rezolvat problema. bafta!
dancor32
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 y19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2009
- Mesaj Privat
Bebel a scris:sal, si eu am aceasi problema. cel mai mult imi agata in a 1. in ultima vreme dimineata sunt zile cand chiar trebuie sa "caut" putin pana reusesc sa o bag in viteza. asta se intampla doar in viteza 1. dupa un timp de mers agatatul acela dispare in mare parte. vad ca george nu a mai zis nimic. cand poti spune ne si noua cum ai rezolvat problema. bafta!
Daca aveti nevoie de volanta sau kit ambreiaj toate NOI LUK sau SACHS
Volanta = 280 euro
Kit ambreiaj +rulment presiune = 180 euro
0721903357
George_79
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
salut,
ramasesem dator cu raspunsuri .... Intre timp am schimbat si timoneria si si suportul de la schimbatorul de viteze care avea un joc si va spun sincer ca .... masina agata in continuare, dar nu mereu !? se pare ca asa este aceasta masina conceputa .... glumesc ....nu stiu ce sa mai zic, intre timp am vazut ca au mai aparut comentarii legate de aceeasi problema cu agatatul in viteze la vectra .... Eu m-am obisnuit ca din cand in cand masina mea sa agate si cu asta basta ... Toate testele din service au iesit excelente .... Poate o sa mai fac o verificare si in germania, dar la primavara si va spun atunci daca nemtii au descoperit ceva.
ramasesem dator cu raspunsuri .... Intre timp am schimbat si timoneria si si suportul de la schimbatorul de viteze care avea un joc si va spun sincer ca .... masina agata in continuare, dar nu mereu !? se pare ca asa este aceasta masina conceputa .... glumesc ....nu stiu ce sa mai zic, intre timp am vazut ca au mai aparut comentarii legate de aceeasi problema cu agatatul in viteze la vectra .... Eu m-am obisnuit ca din cand in cand masina mea sa agate si cu asta basta ... Toate testele din service au iesit excelente .... Poate o sa mai fac o verificare si in germania, dar la primavara si va spun atunci daca nemtii au descoperit ceva.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
calin1945 a scris:
Nu cred ca este normal sa agate....
Asta este la fel cu scartaitul meu de amortizoare? care cineva incerca sa ma lamureasca ca-i normal din cauza gazului...?
tonytm a scris:Dupa ce se incalzeste nu prea ar mai trebui sa agate. Cand e rece asa face la toate
Nu cred ca este normal sa agate....
Asta este la fel cu scartaitul meu de amortizoare? care cineva incerca sa ma lamureasca ca-i normal din cauza gazului...?
Si de ce se aude scartaitul doar cand temeratura scade sub 5 - 3 in jos grade si se aude doar pana cand lucra amortizoarele de cateva ori, nu care cumva din cauza ca gazu se comprima la temperaturi scazute si pana isi face amestecu se aude asa?