Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
astazi am dat si eu drumul la caldura...in prima jumatate de ora era chiar rece Smile, apoi a inceput sa se incalzeasca, dar foarte putin, adica nu facea caldura destul si erau 14 grade afara.
apa ajunge la 90 grade in primele 15 min, deci e ok,...

ce termostat trebuie schimbat si unde se afla.. ?

motorul e z20ler (aceeasi dispunere ca z20let).

merci anticipat.
Skip ads

  • sabothor

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Crying or Very sad Ce are Dumnezeu cu Astrele Bertone astazi? (sau incapand de astazi?) ... Aceeasi problema ca a lui Mihai o am si eu, dar numai ca la mine baga ceva .. dar insuficient! (doar daca pui mana pe aerator)

Si erau tot 14 grade pe BC .. am tremurat ca o piftie ! Problema e ca intr-o ora trebuie sa plec la bucuresti .. deci o sa ma incalzesc cu bricheta Sad

Help plz!
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
poate asa or merge ele Smile
exact asa face si la mine...
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
E ceva ciudat cu caldura si la mine.

Parca nu baga ca anul trecut.
Sau mai are momente cand mi se pare ca dupa ce baga caldura o perioada , scade temperatura si baga mai rece !?!(poate doar mi se pare)

Nu stiu , poate iarna pare mai mare diferenta de temperatura.Dar oricum nu e e frig in masina cum ziceti voi.Sa vedem la iarna sau cand sunt sub 10 grade afara.

Incercati sa dati caldura numai pe gurile din bord laterale , inchizand pe cea centrala.

La mine sunt noi: termostat , radiator de incalzire in interior, lichuid racire, + alte cateva la sistemul de racire/incalzire
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ElSpa, un mic repros la inceput. Smile Esti de atita timp pe forum si nu ti-ai completat informatiile despre masina/motor in profil?
Nu are treaba termostatul.

ElSpa, sabothor prima intrebare. Ventilatorul aerotermei se invirte? Ca sa eliminam pe rind problemele. Daca merge ventilatorul, atunci ar putea fi problema la "Mixed Air Valve" (nr. 9 in poza), care are un servomotor care s-o fi gripat.



Ultima modificare făcută de murzick la Lun 08 Oct, 2007 11:40 am
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Same problem . Dupa ce am schimbat radiatorul , am constatat acelasi lucru, ca nu mai baga caldura precum inainte . Ce am observat la mine : daca dau drumul la caldura dupa ce s-a incalzit motorul(apa sa ajunga la 90grade) este okay , baga caldura , daca dupa ce pornesc motorul pornesc imediat si caldura pot sa merg pana la serviciu si abia abia se simte o briza de aer cald .
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai prea repede nu are de unde sa bage ca e aceeasi apa din motor , si daca aia e rece nu are de unde.

ma gandesc ca radiatorul nou o avea un randamnet mai prost ca ala original.(cum am zis , voi vedea la iarna )
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
in primul rind salutare la toti
acum sa va dau si eu o idee ,de obicei vara robinetul de la caloriferul de caldura il tinem cu totii pe pozitia albastra acum ia ginditi-va :circuitul sta o perioada in repaus timp in care e posibil sa se faca depuneri de corozivi in calorifer iar daca se infunda caloriferul atunci cantitatea de apa care trece prin el(adica apa fierbinte la 90 grade) trece in cantitate redusa si atunci ventilatorul nu face decit sa raceasca si putina cantitate de apa care trece prin el deci:
in concluzie trebuie verificat calosiferul si coturile
pote este infundat sau exista pierdere de lichid si are fals in instalatie
daca gresesc puteti sa ma completati cam asata stiu si eu de la opelul meu ce sa va zic bafta in rezolvarea problemelor
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
multumesc de raspunsuri...

deci ventilatorul porneste, se simte diferenta daca trec butonul de la albastru la rosu...deci nu cred ca e valva aia...

totusi unde este termostatul ca as vrea sa il verific (daca il bag in apa fierbinte ar trebui sa se deschida si daca e dat jos de pe masina, nu ?)

si cum spunea mctoto...prin gurile din mijloc chiar ca baga doar aer rece Smile, le-am inchis ca faceam frigu in masina...

oricum nu e normal ce se intampla, am mai avut un astra g 2.2 benzina si facea cald in primele 10 minute in masina, la asta abia dupa jumatate de ora incepe sa adie o briza, dar anemica rau...
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ori tu nu ai inteles ce am spus ori eu nu m-am facut inteles uite cum sta treaba:
daca apa ta creste pina la temperatura de 90-95 de grade cum spui tu termostatul e ok singura problema este la caloriferul de caldura niciunde altundeva ,iar prin gurile de aerisire de la mijloc asa baga astra F si vectra A toate aer rece nu trebuie sa iti faci probleme
Bafta
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
nu-i termostatul .
l-am schimbat eu la bertone si trre' sa inceapa sa bage caldura in vreo 2 min.asa .
in mod sigur sistemul este colamatat . ar trebui facuta o spalare .
poti sa verifici si caloriferul daca deschide . ca s-ar putea ca tu sa dai la max. de caldura dar caloriferul sa nu deschida decat putin.
si intr-adevar pe gurile exterioare baga mai repede si mai tare caldura pt a dezaburi .

vezi ca in manualul de reparatie la astra g , ai un test al caldurii . un tabel cu toti pasii care tre' sa-i parcurgi pt a verifica componentele instalatiei de incalzire . Elspa daca nu vrei sa faci asta , iti pot recomanda un amic care vinde un astra opc din 2007 si se rezolva toate Laughing
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
e leasing opc-ul ?

da-mi un pm cu detaliile Smile

bun, atunci cum verific caloriferul, ce trebuie sa demontez Smile ?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Caloriferul, bineinteles.
Mergi la topicul cu o-ringuri si ai sa gasesti absolut totul despre caloriferul ala, si cum se da jos. Sincer chestia asta cu colmatatul nu mi se pare deloc plauzibila, ce e dacia 1300 din 76?Daca antigelul in vas e curat si limpede de unde depuneri incat sa infunzi caloriferul?
Verifica in felul urmator, lasa masina sa ajunga apa la 90 grade, da drumul pe incalzire, si baga mana pe la pedalier sa gasesti sub consola cutia caloriferului si in spatele acesteia 2 tevi, verifica daca sunt fierbinti.
O intrebare: ati umblat la consola centrala in ultimul timp?
Daca da, atunci trebuie verificat si cablul de la unitatea de climatizare care deschide sau inchide robinetul de caldura, poate nu face cursa intreaga si nu deschide corect.
bafta
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
bravo

am umblat la consola...schimbat leduri...o sa verific
merci mult
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
avand in vedere ca a venit frigul, am intrat si eu pe taramul zonei crepusculare.

Baga caldura usor dupa primele 2 minute si cand ajunge apa la 90 poti sa faci si mici in aerul cald care vine. dar , si aici e ciudatenia , daca la manevre de parcare sau cine stie cum ajunge apa la 100 nu mai baga aer cald ?!? pana nu scade iar la 90. WTF ?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
cand deschide termostatul apa intra si in radiator,pana atunci se plimba prin instalatie fierbinte...
dupa aceea nu mai ramane (apa )si pt caloriferu de habitacul ,astfel se raceste si nu mai baga caldura...sau ramane aer in locul ei...
asta o stiu de cand aveam dacia ....acu de cand cu opel-urile nu mai am astfel de probleme Cool

verificati nivelul de apa dupa ce a deschis termostatul,supapa de pe busonul de la vasul de expansiune,etansietatea sis.de racire..
bafta!

ps:pt cei cu clima,temperatura aerului variaza in functie de temp din habitacul si setarea automata a climei,adik:baga cald pana cand se stabilizeaza temperatura setata,iar dupa ce ajunge la n grade,baga alternativ cand rece cand cald,in functie de umiditate,caldura emanata de pasageri,caldura radiata de soare etc.
  • lupushor

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 2.o hdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare fratilor!
Aceeasi problema o am si eu la "Bubu" meu cu motor de 2.0.
Precizez ca am venit cu ea la Satu-Mare pana la Galati si a fost un chin pentru mine ca nu baga caldura si nu dezaburea nici geamurile si am fost nevoit sa merg ori cu ac oleaca pornit ori cu geamul putin lasat.
Ce sa ii fac mai fratilor ca la 90 de grade abia se simte o adiere de aer cald.
Mentionez ca ventilatorul isi face f bine treaba baga aer cu putere.
Va multumesc!
  • sabothor

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca si eu am umblat la consola centrala prin vara, cand mi-am mutat telefonul din torpedo in bord, facand un schimb cu disk-keep-erul care ma enerva la culme. Problema ar putea fi de la cursa de deschidere fiindca pe rece, nu pot sa invart de rotitza aia decat pana la jumatate (deci nu ajunge la max rece). La cald are cursa completa. Sa se fi miscat cablul ala? Trebuie sa dau bordul jos? Care e procedura mai exact pentru ciudatenia de Bertone ..

Stima!
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
gata am facut-o ca ma saturasem sa inghet
am dat bordul jos si surpriza....camasa in care culiseaza cablu de otel de la panoul de clima era iesita dintr-o clema...asa ca degeaba invarteam de buton, cablul se misca cu tot cu camasa, nu deschidea robinetul.

am pus camasa in clema la si e incredibil am caldura in masina Smile
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acum eu sa fiu carcotas ar trebui sa spun " Ti-am spus eu!" - dar ma bucur ca ai rezolvat problema. E problema frecventa la Astra, sare usor clema aia de acolo si multi nu observa chestia asta. Se remediaza usor. Bafta si sa aveti caldura. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR