Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • djkhan77

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti - Fundeni
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Salutare!
Fratilor am o MARE problema ... ventilatoru de la radiatoru de apa porneste cand are chef Smile si nu stiu de ce... Am schimbat si releul, si termo-cupla (87 gr - 95 gr) si nimik ... am pus alt ventilator si tot la fel face ... nu fura curent pe nicaieri, pe manual porneste k-lumea (adica daca pun in scurt firele de la termocupla). Chiar nu am nici o idee...
Mentionez ca motorul este C20XE (2.0 16v).
Avetzi vreo idee mai stralucita pe care s-o incerc ?!
Merci mult!
Skip ads

  • stefan

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2005

  • Mesaj Privat
asteapta sa vina caldurile si atunci iti dai seama daca merge sau nu. atunci cand e cald, opreste aerul conditionat (daca are masina) si lasa motorul sa se incalzeasca, mai ales la mers prin oras. daca ajunge acul pe rosu si nu porneste atunci e o problema. pana atunci stai calm
  • djkhan77

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti - Fundeni
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2005

  • Mesaj Privat
hahah merci ... am stat si am ajteptat ... si a ajuns la 90 ... 92 ... 95 ... 100 si a pornit din partzi Smile) cam 3/5 incercari pornejte si ventilatoru... si nush de ce !
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Lasa termocupla si verifica sonda de apa. (sonda de apa trimite informat la ECU si ECU actioneaza ventilatorul)

Mai pot incerca altceva sa scoti mufa de la sonda de apa si ar trebui sa porneasca ventilatorul pe cea mai mare viteza. O sonda de apa e in jur de 50 RON.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca te referi la ECU ca fiind unitatea de control electronic a parametrilor in care functioneaza injectia motorului, te inseli, la acest motor nu are nici o treaba ECU cu electroventilatorul acesta este pornit/oprit de catre o termocupla (fixata pe bazinul din partea stanga a radiatorului).
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da, instalatia de la el e cu un releu bosch, care lasa electro ventilatorul pornit si dupa ce opresti motorul. daca scot releul si pun un cleste pe cele 2 plusuri, merge beton, la fel si daca pun scurt pe firele de la termocupla.. am lasat sa se duca acul de la caldura pana la linia alba dintre 90 si 110 si tot n-a pornit
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu unul nu m-as ghida dupa acul de la bord deoarece el nu arata temperatura exacta si chiar daca, sonda de temperatura aferenta bordului este situata pe capacul termostatului adica inainte de radiator in aceste conditii chiar daca ea iti raporteaza in bord 110, pe termocupla temperatura lichidului de racire este mai mica, deoarece termocupla este fixata pe radiator in partea de iesire practic lichidul de racire "trece" prin radiator inainte de a ajunge la termocupla ceea ce inseamna ca ii scade temperatura.
La motorul meu pe loc tot la 110 porneste insa mai trece ceva timp odata ce a ajuns la respectiva temperatura.
Eu unul mi-as face griji daca s-ar aprinde becul din bord cel cu temperatura apei acesta ar fi primul semn ca ceva este in neregula, in ceea ce priveste faptul ca termocupla porneste decupleaza aleator consider ca temperatura ambianta si conditiile de exploatare sunt cele care ar trebui monitorizate mai atent
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La fosta masina, tot asa imi facea si mie. Ma lua cu dureri de cap cand vedeam ca se ridica temperatura si ventilatorul nu pornea. Trebuia sa opresc si daca il invarteam manual o lua, dar efectiv, nu intimpina nici un obstacol elicea, sa zici ca avea probleme cu rulmentii sau ce are acolo. Eu nu am schimbat nimic si am dat-o asa cum era; ce a facut noul proprietar, nu stiu. Eu i-am spus. Oricum, ma scotea din minti termometrul cand ajungea pe la 110 si nu pornea ventilatorul... Bafta! Wink
  • djkhan77

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti - Fundeni
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Merci mult baietzi!
O sa vad eu ce d-zeu o sa fac ... pana una alta sunt oarecum happy ca e rece afara Smile) ca sa pot sa merg si eu cu mashina mai mult Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR