Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • nelu_ab

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut ! am o intrebare pentru voi. un astra din 2000 porneste foarte bine , dar cand este rece afara pe la 1700 de ture se pune in nas.fenomenul dispare in momentul in care se incalzeste motorul. daca masina sta intr-un garaj incalzit (aproximativ 20 de grade) si o pornesc inauntru nu se simte intreruperea de care ziceam. oare bujiile incandescente sant folosite numai la pornire sau o perioada mai stau calde pana se incalzeste si motoru? nu am habar ce sa verific, poate stiti voi. pe tester zice ca am o bujie arsa , am fost la mecanic si zice ca sunt bune. astept sugestii. multumesc!
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ce motor ai? Pai tine-o afara si vezi cum porneste dimineata (daca mai porneste) Smile) .In legatura cu bujiile incandescente ele sunt folosite cand temperatura scade sub 10 grade ( se aprinde martorul cu spirala galbena) si in functie de temperatura martorul sta mai mult sau mai putin aprins in bord.Si da foloseste bujiile pana cand se atinge o temperatura optima si nu mai e nevoie de ele.
Fa-i testul cu agrafa vezi ce erori iti da si posteaza-le aici.
  • nelu_ab

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
motorul este de 1.7dti, din 2000. pe tester a iesit o bujie arsa . maine schimb bujia si repet testerul. dupa ce vad cum merge o sa scriu si aici. multumesc.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca exista riscul ca bujia sa se rupa in chiuloasa.Se schimba numai cu motorul rece.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si se schimba toate 4 o data. Altfel, eroarea de bujie arsa va ramane prezenta chiar daca bujiile sunt functionale.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ai masurat bujia cu un aparat de masura ? ...intreb deoarece si la mine porneste parca in doi cilindrii (la rece)pentru cateva secunde, bujiile le-am masurat cu un multimetru si sunt bune, releul este bun si totusi merge intrerupt la pornire.

nelu_ab a scris:motorul este de 1.7dti, din 2000. pe tester a iesit o bujie arsa . maine schimb bujia si repet testerul. dupa ce vad cum merge o sa scriu si aici. multumesc.

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
astrah a scris:Vezi ca exista riscul ca bujia sa se rupa in chiuloasa.Se schimba numai cu motorul rece.

La 1.7 riscul de a rupe bujiile in chiuloasa sunt mici , cele de 2.0 sunt mai predispuse la astfel de probleme .
  • nelu_ab

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Nu am mai intrat de mult pe forum , asa ca va spun acum ce probleme erau la masina mea.Pe pompa de injectie este o piesa cilindrica si se numeste valva de debit (parca).Aceasta era cauza problemelor.Am schimbat valva si de atinci e ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR