Rudi
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buzau
- Masina: Senator 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
Sper ca domnii de la asigurari sa aprobe devizul de reparatzii.Farul Bosch costa 200 euro.Nu ma intereseaza nu cred ca depashesc plafonul politzei de asigurare.Imi iau avocat spaga sau bata.
Oricum m-a daramat psihic acest mini acident..Am muncit k prostu 2 zile la mashina shi m-a lovit un copil..
Nu-mi dau seama dak la c30se am diferentzial autoblocant.Nu arata k al meu are in plus aripioare de racire shi puntea are 2 bratze lungi ptr stabilizare prinse de caroserie care difera de cele de pe 30ne.
Mai am o nedumerire.Etrierii de frana sunt mai mari pe c30se shi nu am incercat inca sa-i montez pe 30 ne.Ptr k oricum imi trbuie placutze noi pe fatza shi sunt tentat sa-i montez pe cei mai mari care au placutze de dimensiuni generoase.Mai am o pb cu frana,am aerisit peste tot shi nu sunt multzumit de presiunea de la aerisitor.Pedaua de frana poate fi calcata pana la fund cu motorul pornit..Ma gandesc sa inlocuiesc pompa de frana cu cea de pe c30se.
Oricum m-a daramat psihic acest mini acident..Am muncit k prostu 2 zile la mashina shi m-a lovit un copil..
Nu-mi dau seama dak la c30se am diferentzial autoblocant.Nu arata k al meu are in plus aripioare de racire shi puntea are 2 bratze lungi ptr stabilizare prinse de caroserie care difera de cele de pe 30ne.
Mai am o nedumerire.Etrierii de frana sunt mai mari pe c30se shi nu am incercat inca sa-i montez pe 30 ne.Ptr k oricum imi trbuie placutze noi pe fatza shi sunt tentat sa-i montez pe cei mai mari care au placutze de dimensiuni generoase.Mai am o pb cu frana,am aerisit peste tot shi nu sunt multzumit de presiunea de la aerisitor.Pedaua de frana poate fi calcata pana la fund cu motorul pornit..Ma gandesc sa inlocuiesc pompa de frana cu cea de pe c30se.
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Domnii de la asigurari TREBUIE sa aprobe devizul altfel va trebui sa intri cu buldozerul in ei sau sa le dai o spaga daca nu ai chef de cearta. Problema nu e depasirea plafonului ci faptul ca de obicei acestor indivizi nu li se pare normal sa cumpere piese noi la masini mai vechi.
Diferentialul la C30SE asa este el cu racirile respective , nu inseamna ca e autoblocant. Exista asa cum ai observat mici diferente intre cele doua masini , la sfarsitul lui '89 Opel a facut un facelift discret Senator-ului B si asta include si mici imbunatatiri la mecanica.
Etrierii de frana si discurile fata sunt intr-adevar mai mari pe C30SE datorita puterii si vitezei maxime mai mari. Daca vrei sa le montezi pe masina ta ar fi bine sa le schimbi cu butuc complet intrucat nu stiu daca nu sunt diferente legate de gaura de centrare. E o miscare care merita.
Am si eu aceeasi problema cu pedala care are o cursa prea lunga cu motorul pornit insa eu nu am ABS pe masina , dupa sarbatori voi incerca sa o rezolv.Daca pompa de pe C30SE e identica cu cea pe care o ai poti incerca sa o schimbi , s-ar putea sa fie asta cauza.
Daca te nemultumeste presiunea la aerisitor si daca tot schimbi etrierii ar fi bine daca ai inlocui racordurile de frana cu unele noi , se gasesc neoriginale si nu costa foarte mult.
Diferentialul la C30SE asa este el cu racirile respective , nu inseamna ca e autoblocant. Exista asa cum ai observat mici diferente intre cele doua masini , la sfarsitul lui '89 Opel a facut un facelift discret Senator-ului B si asta include si mici imbunatatiri la mecanica.
Etrierii de frana si discurile fata sunt intr-adevar mai mari pe C30SE datorita puterii si vitezei maxime mai mari. Daca vrei sa le montezi pe masina ta ar fi bine sa le schimbi cu butuc complet intrucat nu stiu daca nu sunt diferente legate de gaura de centrare. E o miscare care merita.
Am si eu aceeasi problema cu pedala care are o cursa prea lunga cu motorul pornit insa eu nu am ABS pe masina , dupa sarbatori voi incerca sa o rezolv.Daca pompa de pe C30SE e identica cu cea pe care o ai poti incerca sa o schimbi , s-ar putea sa fie asta cauza.
Daca te nemultumeste presiunea la aerisitor si daca tot schimbi etrierii ar fi bine daca ai inlocui racordurile de frana cu unele noi , se gasesc neoriginale si nu costa foarte mult.
Rudi
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buzau
- Masina: Senator 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
Rudi
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buzau
- Masina: Senator 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
Azi am fost la service shi mi-au spus ca nu se gaseshte grila dintre faruri.
E posibil ?
Iar imi consuma 33 %...
Am gasit in opel tis ceva referitor la pedala de frana moale.Spun ca ar fi vorba de bule de aer prinse in instalatzia ABS.Tot ei recomanda aerisirea circuitului cu ajutorul aerisitoarelor din rotzi shi cu opel tech1 ptr. aerisirea instalatziei ABS.
Asta din urma nu am intzeles-o banuiesc ca ABS-ul are o pompa electrica ce poate fi alimentata shi aerisita prin ??
O sa incerc sa o aerisesc pe la conductele de deasupra unitatzii ABS..
E posibil ?
Iar imi consuma 33 %...
Am gasit in opel tis ceva referitor la pedala de frana moale.Spun ca ar fi vorba de bule de aer prinse in instalatzia ABS.Tot ei recomanda aerisirea circuitului cu ajutorul aerisitoarelor din rotzi shi cu opel tech1 ptr. aerisirea instalatziei ABS.
Asta din urma nu am intzeles-o banuiesc ca ABS-ul are o pompa electrica ce poate fi alimentata shi aerisita prin ??
O sa incerc sa o aerisesc pe la conductele de deasupra unitatzii ABS..
Rudi
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buzau
- Masina: Senator 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
opel92
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat