moonspy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am o problema mai veche la corsa mea B si incepe sa devina tot mai grava, acum un an si ceva in trafic cand ma opream la semafor turatia scadea pana la 200 rpm dar isi revenea greu (cand incetineam de la 50 la ora sa zicem), la un moment dat mi-a murit motorul in mers si am schimbat senzorul crank shaft parca, ala de jos, am crezut ca problema cu turatiile se vor rezolva, dar nu a fost asa ba chiar cu timpul a inceput sa faca mai multe probleme, in momentul de fata mi se tot aprinde cand incetinesc cand becul de eroare motor sau cel de la baterie, dar se stinge cand incep sa o turez, mai nou in ultima saptamana mi se tot opreste motorul (nu reuseste sa redreseze turatia), pe la ce service am intrebat tot dadeau din umeri, ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce am?
PS: cand merg cu acceleratia apasata nu mi se opreste si nici nu da nici un semn de rateu.
PS: cand merg cu acceleratia apasata nu mi se opreste si nici nu da nici un semn de rateu.
- cont-sters-23186
- **
- 124 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
M.Catalin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1997 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2010
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Egr este simplu de demontat/curatat.Pt asta este nevoie sa scoti antigelul,dupa care folosind o tubulara 10mm(merge pe torx)demontezi EGR(scoti mufa intai).Cureti calamina depusa folosind un obiect la indemana.Pistonasul se deschide catre in jos.Poti folosi 2 fire pe care le conectezi pt foarte putin timp intre pinii 1 si 5 pt deschidere;nu trebuie tinut mult pe baterie-risti sa distrugi bobina.Pt curatat poti folosi decarburor.
Citeste si la corsa C si agila;EGR sunt identice;
Nu este rau daca verifici continuitatea circuitelor de la senzori:debitmetru aer,senzor cranckshaft(arbore),camshaft(came) si temperatura-> catre ECU(mufa ECU).
Citeste si la corsa C si agila;EGR sunt identice;
Nu este rau daca verifici continuitatea circuitelor de la senzori:debitmetru aer,senzor cranckshaft(arbore),camshaft(came) si temperatura-> catre ECU(mufa ECU).
- Alex-Carol
- **
- 158 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Corsa 1998 x10xe
- Mures
Alex-Carol
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut baieti.de ce mi-a fost frica n-am scapat.ieri se aprinde check engine in mers ,trag pe dreapta si aud motorul turat la maxim fara sa revina la relanti.suspectam de mai de mult IAC-ul,si intr-adevar era blocat ,adica avea tija aceea iesita la maxim. dupa un pic de ''tras-impins''si ciocanit usor in el ,dau cheie si check-ul dispare ,si motorul revine la relanti.studiez toata ziua problema pe form,dau jos throttle body il curat.motorul revine la relanti ca si inainte ,adica cam tarziu dupa vreo 5-6 secunde.e normal?si inca ceva .tija aceea care iese din IAC nu e prea afara? dupa aia fac o tura .trage bine, are putere,dar la revnirea in relanti "da in nas''.ceva tat nui bine .sugestii?