cosmindnb
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
mi-am pus acum pe masina (opel kadett 88, benzina) un alt carburator si am urmatoarea problema: daca accelerez brusc da sa moara motorul mai intai apoi se acelereaza. daca accelerez finut merge normal. mecanicul care mi l-a montat a zis ca e infundata partea de spritz..si ca poate isi revine in timp. ce stafuri imi dati? ca eu nu am rabdare sa astept acel timp, vreau sa rezolv problema. va multumesc
- Vladut
- **
- 126 mesaje
- din 28 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Teleorman
Vladut
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
cosmindnb
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Vladut
- **
- 126 mesaje
- din 28 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Teleorman
Vladut
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
- paul_motorca
- *
- 36 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Vectra 1993 y17dt
- Arad
paul_motorca
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
cosmindnb
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
cosmindnb
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
cosmindnb
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
eu zic sa il reglezi tu desfaci capacul de la carburator ai grija la surburii
sa nu le strici si la garnitura verfici cuiul ponton eventul il cureti daca este
defect iti trebuie altul vezi daca benzina din carburator este curata daca este
murdara o scoti afara cu seringa cureti bine verifici jiglerul cu cioc sa pulverizeze
benzina nu sa sa pice iti trebuie si o pompa sa sufli jiglerele de aer pui benzina
in carburator si apoi capacul cum stai pe partea dreapa si te uiti la carburator
trebuie sa ai doua jiglere unul de benzina surub mic il inchizi de tot si apoi
deschizi doua ture apoi cu motorul pornit reglezi jiglerul de aer surub mare
ai grija cind vrei sa-l reglezi e bine sa fie cald temperatura motor si daca tot
ai o pompa e bine sa verifici turul si returul.
sa nu le strici si la garnitura verfici cuiul ponton eventul il cureti daca este
defect iti trebuie altul vezi daca benzina din carburator este curata daca este
murdara o scoti afara cu seringa cureti bine verifici jiglerul cu cioc sa pulverizeze
benzina nu sa sa pice iti trebuie si o pompa sa sufli jiglerele de aer pui benzina
in carburator si apoi capacul cum stai pe partea dreapa si te uiti la carburator
trebuie sa ai doua jiglere unul de benzina surub mic il inchizi de tot si apoi
deschizi doua ture apoi cu motorul pornit reglezi jiglerul de aer surub mare
ai grija cind vrei sa-l reglezi e bine sa fie cald temperatura motor si daca tot
ai o pompa e bine sa verifici turul si returul.
cosmindnb
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
nu ai nevoie de garaj cind aveam golf 1 am avut carburator tot pitburg
simplu l-am desfacut de multe ori chiar si iarna e mult pina il desfaci
odata ca dupa devine obisnuinta am avut si dublucorp dar prima
data l-am facut praf nici mecanicul nu i-a mai dat de cap dar la asta
simplu nu ai ce sa strici chiar e mai simplu ca unul de dacie asa eram
si eu mergeam la mecanic dar intr-o seara am ramas in pana pe
timpul ala nu avem mobil eram pe cimp si mai era si iarna cu
-10 grade asa m-am apucat de treaba si am ajuns si acasa.
simplu l-am desfacut de multe ori chiar si iarna e mult pina il desfaci
odata ca dupa devine obisnuinta am avut si dublucorp dar prima
data l-am facut praf nici mecanicul nu i-a mai dat de cap dar la asta
simplu nu ai ce sa strici chiar e mai simplu ca unul de dacie asa eram
si eu mergeam la mecanic dar intr-o seara am ramas in pana pe
timpul ala nu avem mobil eram pe cimp si mai era si iarna cu
-10 grade asa m-am apucat de treaba si am ajuns si acasa.