- TBonu
- OP
- 350 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,586 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,586
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- TBonu
- OP
- 350 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,586 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,586
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
De ex. daca ai un colier slabit sau un furtun fisurat(nu spart),pe acolo va curge doar cand in circuit vei avea un minim de presiune. 😉
Eu nu am facut altceva decat sa te sfatuiesc ce sa verifici.
Arunca o privire in link-ul urmator:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=441770