Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut tuturor posesorilor de opel,sunt nou pe forum asa ca o sa ma prezint:sunt Alin posesor al unui Opel Astra f din '93 motor c14nz.De doua saptamani a aparut o problema,imi moare motoru in mers si la relantiu dupa ce se incalzeste,apoi nu mai porneste decat dupa cateva minute.Am facut testu agrafa,erori nu am,am fost la service si nimic nici acolo mi-au curatat delcoul,a schimbat 2 fise,dar problema persista acum chiar mai des moare motorul.Ieri eram cu un coleg si mi-a murit din nou ,l-am pus pe el sa dea la automat iar eu am scos fisa centrala de la delcou si am observat ca nu imi da scanteie,dupa cateva minute surpriza mi-a dat scanteie.Sa fie oare bobina..?Ma puteti ajuta?Va multumesc
Skip ads

  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
poate nu e ceea ce spun eu..la c16nz-ul meu vechi ceva de genul acesta s-a intamplat, insa aleator mai pornea sau nu mai pornea..era un modul mic de aprindere, ceva de genul unei mici cutiute de chibrituri...vezi poate cineva cunoscator in mai mare masura decat mine te poate ajuta...
  • sorel1923

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990 e18nvr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2010

  • Mesaj Privat
asa am patit si eu...cand ieseam din oras sau mergeam constant mai mult timp murea motorul......la mine se unfundase furtunul de aerisire de la rezervor si se crea vacum in el si nu se mai alimenta...eu am pompa de benzina mecanica pe masina...acum daca vreau sa plec afara scot busonul de la rezervor si nu mai am treaba....vroiam sa schimb bobina si altele dar noroc k mi-a deschis cineva capul Laughing
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
intradevar poate fi din aprindere.la c14nz e sub bobina de inductie.
  • byker_boy11

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ieri la un prieten...in timp ce lucram la un golf 2....se stricase alternatorul...si in timp ce incercam sa mai eliminam alte probleme...am zis ca alternatorul nu are cum sa fie...am ajuns la bobina de inductie...care surpriza...daca iei putin un fir de pe ea se opreste...deci poate nu ai contact calumea la bobina....sau un fir nu atinge bine...un contact oxidat....merita sa o verifici....
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat modulu de aprindere si bobina,si am facut vreo 200 km si vad ca nu mi se mai opreste,dar relantiul e destul de variabil.oricum va multumesc pentru ajutor.
  • tibygall

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut.
Am si eu un Opel Astra F 1,6 din 96,la mine moare motorul in mers dac numai cand virez,(Tin sa mentionez ca nici vitezometrul nu functioneaza nu cred ca au legatura)
Astept sfaturi sau pareri.
Va multumesc.
  • pycyupycyu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2005 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Schimba masina cu meriva
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pycyupycyu
mai bine taci daca nu stii sa dai un raspuns celui care intreaba si are o problema
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR