- pif
- OP
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
deci e asa: e un santulet pe delcou in care intra respectiva chestie, cea originala e din cauciuc cu sectiune dreptunghiulara, nu am gasit exact piesa respectiva (nici nu am cautat de fapt exact la fel) ci am luat de la un magazin de rulmenti si garnituri o guma circulara cu sectiune rotunda de dimensiune cat mai apropiata cu cea originala, pe care am intins-o putin sa intre in santulet - cand am montat delcoul am fortat un pic sa intre in locas - a mers perfect
vezi sa nu fie prea groasa respectiva guma ca intra f. greu sau deloc inapoi (delcoul)
- pif
- OP
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
la imbinarea inversa trebuie sa potrivesti axul delcoulul cu cel al axei cu came - are o chestie excentrica si se poate monta doar intr-un singur fel - o sa vezi
toate astea le spun legat de motorul care-l am: C16NZ - poate iti da raspuns cineva care are tipul tau de motor, mai astreapta cum zici.
nu e o operatie complicata - am facut-o eu