zalex
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
Primul meu post pe acest forum. Din pacate, despre probleme... Mi-am cumparat masina prin dealerul Di-Bas. A durat vreo 3 saptamani sa vina din Ungaria. E produsa in Polonia. Masina, o Astra Classic II 1.4 Twinport Hatchback Royale Blue (vezi Garajul!), are acum 1.500 km, majoritatea facuti in afara orasului (autostrada si nu numai). Ghinionist cum ma stiu cand vine vorba de achizitii de genul asta, au aparut si problemele...
1) Cea mai deranjanta: motorul scoate un zgomot sacadat cand se incalzeste. Se aude cel mai bine la relanti si e ca o succesiune de detonatii, cam cum ies gazele din teava de esapament. Zgomotul se aude in cabina mai bine decat langa motor, cu capota deschisa. Ce sa fie, ce sa fie? Si la drum lung, nu pot spune ca e foarte silentioasa, mai ales ca la capitolul antifonare sta chiar prost (capota nu are nimic la interior, o pasla, ceva...). Mi se pare ca acest zgomot, ca de tacheti (ca sa nu zic diesel, ca-mi sar dizelistii in cap...) s-a accentuat de cand masina avea 100 km si pana acum.
2) Ceasul indicator de la benzina o ia razna. Cand am plecat de la Bran spre Bucuresti, mai aveam 1/3 de rezervor. Pe autostrada, aproape de intrarea in Capitala, imi arata ca am rezervorul plin - tan-tan-naaaa! - "uaaaauu, imi creste benzina in rezervor!", mi-am zis... Mi-a zis un tip de la service DiBas sa trag masina pe dreapta si sa desurubez busonul de la benzina. Asa am facut - au iesi niste gaze (le-am auzit) si si-a revenit. Peste 20 km acul iar a urcat. Deci, e o problema...
3) Stergatorul de pe spate sterge foarte prost - mai ales pe mijloc nu preseaza deloc...
Ma opresc aici... Ce sa zic, in conditiile date, nu prea pot sa fiu entuziasmat de firma Opel "made in Poland", mai ales ca sunt in rodaj (mai astept vreo 1.000 km ca sa-mi fac de cap cu turometrul). Astept opinii legate de problemele de mai sus, sugestii de rezolvare si alte sfaturi emanate din experienta voastra.
1) Cea mai deranjanta: motorul scoate un zgomot sacadat cand se incalzeste. Se aude cel mai bine la relanti si e ca o succesiune de detonatii, cam cum ies gazele din teava de esapament. Zgomotul se aude in cabina mai bine decat langa motor, cu capota deschisa. Ce sa fie, ce sa fie? Si la drum lung, nu pot spune ca e foarte silentioasa, mai ales ca la capitolul antifonare sta chiar prost (capota nu are nimic la interior, o pasla, ceva...). Mi se pare ca acest zgomot, ca de tacheti (ca sa nu zic diesel, ca-mi sar dizelistii in cap...) s-a accentuat de cand masina avea 100 km si pana acum.
2) Ceasul indicator de la benzina o ia razna. Cand am plecat de la Bran spre Bucuresti, mai aveam 1/3 de rezervor. Pe autostrada, aproape de intrarea in Capitala, imi arata ca am rezervorul plin - tan-tan-naaaa! - "uaaaauu, imi creste benzina in rezervor!", mi-am zis... Mi-a zis un tip de la service DiBas sa trag masina pe dreapta si sa desurubez busonul de la benzina. Asa am facut - au iesi niste gaze (le-am auzit) si si-a revenit. Peste 20 km acul iar a urcat. Deci, e o problema...
3) Stergatorul de pe spate sterge foarte prost - mai ales pe mijloc nu preseaza deloc...
Ma opresc aici... Ce sa zic, in conditiile date, nu prea pot sa fiu entuziasmat de firma Opel "made in Poland", mai ales ca sunt in rodaj (mai astept vreo 1.000 km ca sa-mi fac de cap cu turometrul). Astept opinii legate de problemele de mai sus, sugestii de rezolvare si alte sfaturi emanate din experienta voastra.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Avand in vedere ca masina e noua, eu zic ca trebuie sa beneficiezi cat mai mult de garantie acuma , mai ales ca problemele enumerate de tine nu au ce cauta la o masina de 1500 de km.
la punctul 1 nu stiu cum suna un 1.4 dar posibil sa nu fie chiar ok .
la 2 e o problema cu rezervorul sau cu capacul.
3 nu stiu daca e inclus in garantie.
la punctul 1 nu stiu cum suna un 1.4 dar posibil sa nu fie chiar ok .
la 2 e o problema cu rezervorul sau cu capacul.
3 nu stiu daca e inclus in garantie.
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
1) toate 1.4 au zgomotul acela de "diesel"...mai mult sau mai putin pronuntat, dar exista...
2) trebuie rezolvata pe garantie. banuiesc ca exista o supapa ptr vapori care la tine nu functioneaza (probabil in capacul rezervorului)
3) la toate e la fel. e un design aiurea al stergatorului. poti sa schimbi lamela (scheletul metalic si lamela de cauciuc)
2) trebuie rezolvata pe garantie. banuiesc ca exista o supapa ptr vapori care la tine nu functioneaza (probabil in capacul rezervorului)
3) la toate e la fel. e un design aiurea al stergatorului. poti sa schimbi lamela (scheletul metalic si lamela de cauciuc)
- sabinilie
- **
- 350 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Astra Z17DTL
- Bucuresti
sabinilie
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
zalex
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
Multumesc de feedback.
@ l_stoian79: sper ca nu asa o sa-mi zica si cei de la service (am o programare joia asta la Erebus). Ideea e ca, dupa un drum mai lung de 200 km, imi cam duduie capul cand ajung acasa, in ritmul motorului... lucru nu tocmai sanatos! Legat de lamela stergatorului din spate: sa o schimb cu alta de la Opel - in garantie - sau sa cumpar una facuta "de altii"?
@ l_stoian79: sper ca nu asa o sa-mi zica si cei de la service (am o programare joia asta la Erebus). Ideea e ca, dupa un drum mai lung de 200 km, imi cam duduie capul cand ajung acasa, in ritmul motorului... lucru nu tocmai sanatos! Legat de lamela stergatorului din spate: sa o schimb cu alta de la Opel - in garantie - sau sa cumpar una facuta "de altii"?
- sabinilie
- **
- 350 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Astra Z17DTL
- Bucuresti
sabinilie
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
@zalex: si daca o sa-ti iei alt stergator (original GM) tot la fel o sa faca...
legat de zgomot, nu imi dau seama cat de tare face. nu pot sa zic ca e foarte "tacuta" masina asta, dar am vreo 48k km si nu pot sa zic ca am probleme cu urechile din cauza ei...e drept ca daca treci de 130-140 deja incepe sa fie destul de bine resimtit zgomotul. incearca daca poti sa inregistrezi zgomotul si posteaza-l pe net sa auzim despre ce e vorba.
probabil ca de la service o sa ti se spuna ca e normal. eventual vezi daca poti sa mergi si cu alta masina cu acelasi motor sa vezi care sunt diferentele. poate chiar sa mergi la 2-3 reprezentante si sa ceri sa faci drive test cu un 1.4. nu te costa nimic si eu in prima saptamana dupa ce am luat masina m-am dus la service ca ma deranja zgomotul de diesel, mai ales la relanti, si mi s-a spus clar ca asa fac toate 1.4, fiindca e nu'sh ce sistem de recirculare a gazelor, si ala are o clapeta sau alta dracie, care la motorul de 1.4 e produsa de o firma, iar la 1.6 e de la alta firma. si se pare ca exista diferenta de zgomot intre cele doua, desi teoretic fac acelasi lucru. cel mai sigur, mergi la un drivetest
legat de zgomot, nu imi dau seama cat de tare face. nu pot sa zic ca e foarte "tacuta" masina asta, dar am vreo 48k km si nu pot sa zic ca am probleme cu urechile din cauza ei...e drept ca daca treci de 130-140 deja incepe sa fie destul de bine resimtit zgomotul. incearca daca poti sa inregistrezi zgomotul si posteaza-l pe net sa auzim despre ce e vorba.
probabil ca de la service o sa ti se spuna ca e normal. eventual vezi daca poti sa mergi si cu alta masina cu acelasi motor sa vezi care sunt diferentele. poate chiar sa mergi la 2-3 reprezentante si sa ceri sa faci drive test cu un 1.4. nu te costa nimic si eu in prima saptamana dupa ce am luat masina m-am dus la service ca ma deranja zgomotul de diesel, mai ales la relanti, si mi s-a spus clar ca asa fac toate 1.4, fiindca e nu'sh ce sistem de recirculare a gazelor, si ala are o clapeta sau alta dracie, care la motorul de 1.4 e produsa de o firma, iar la 1.6 e de la alta firma. si se pare ca exista diferenta de zgomot intre cele doua, desi teoretic fac acelasi lucru. cel mai sigur, mergi la un drivetest
zalex
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
@ l_stoian79: inainte sa-mi iau masina, am facut un drive test cu un... 1,6.... pentru ca nu aveau la teste nici un 1,4. Ma rog... asa, orientativ. Si ala nu clantanea asa ca motorul meu... Acuma, astia de la service nu pot sa-mi schimbe clapeta aia a mea cu una de ... 1,6? Nu stiu care o sa crape primul: eu sau motorul meu...
BLK
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
eu sunt chiar curios, zgomotul la rulare e mai mare ca la alte masini din clasa asta? am comandat si eu un astra classic, si acum tot stau si citesc ca e zgomotoasa la viteze mari. adica un pejo 206, sau un logan sunt mai linistite? (am spus de astea ca numai cu astea am mers mai des incat sa am intiparit in minte zgomotul la rulare).
daca a mers careva si cu alte masini si poate face o comparatie ar fi super.
cat despre stergator, daca luam altceva decat original GM, mai face? sau cu orice stergator face asa?
daca a mers careva si cu alte masini si poate face o comparatie ar fi super.
cat despre stergator, daca luam altceva decat original GM, mai face? sau cu orice stergator face asa?
- _mihai_
- **
- 434 mesaje
- din 20 Nov 2005
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
_mihai_
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2005
- Mesaj Privat
BLK a scris:eu sunt chiar curios, zgomotul la rulare e mai mare ca la alte masini din clasa asta? am comandat si eu un astra classic, si acum tot stau si citesc ca e zgomotoasa la viteze mari. adica un pejo 206, sau un logan sunt mai linistite? (am spus de astea ca numai cu astea am mers mai des incat sa am intiparit in minte zgomotul la rulare).
daca a mers careva si cu alte masini si poate face o comparatie ar fi super.
cat despre stergator, daca luam altceva decat original GM, mai face? sau cu orice stergator face asa?
daca a mers careva si cu alte masini si poate face o comparatie ar fi super.
cat despre stergator, daca luam altceva decat original GM, mai face? sau cu orice stergator face asa?
1)zgomot comparativ cu o corsa-c e mult mai bine. am o astra dupa 2-3 ani de corsa-c (inca mai am corsa, sta in garaj ), si vreau sa zic ca fac cate 400km fara probleme, cobor "fresh" la destinatie. Nu cred ca trebuie sa iti faci griji fata de 206 si logan, am un feeling ca e mai bine izolata ca loganul iar 206-le streseaza la stabilitate (aceeasi clasa ca si corsa).
btw: 1.6 twinport
2)lasa in pace stergatorul GM, ia unu mai scump din benzinarie si foloseste-l. Eu am avut probleme si la corsa si la astra cu stergatoarele, unul pe haion, altul pe parbriz dreapta nu sterge bine. Experimenteaza si o sa fii impacat
Fialdo- Suspendat
- 130 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2003 Y20DTH
- Iasi
Fialdo- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
In privinta stergatorului incerca in primul rand o repozitionare a lui din surub si poti schimba doar lamela de cauciuc cu o alta noua (sunt de cumparat doar lamele)...
Privind antifonarea capotei .... se realizeaza doar la cele diesel...
Zgomutul la rulare poate fi si de la anvelope (anvelope de iarna) sau de la roti neechilibrate (apar trepidatii).
Profita la maxim de garantie si nu lasa timpul (km) sa treaca fara sa-ti rezolvi problemele...Pe urma le dai motiv sa-ti spuna "la cati km ati facut...."
Privind antifonarea capotei .... se realizeaza doar la cele diesel...
Zgomutul la rulare poate fi si de la anvelope (anvelope de iarna) sau de la roti neechilibrate (apar trepidatii).
Profita la maxim de garantie si nu lasa timpul (km) sa treaca fara sa-ti rezolvi problemele...Pe urma le dai motiv sa-ti spuna "la cati km ati facut...."
- viorel2123
- **
- 131 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2018
- Olt
viorel2123
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
BLK
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
zalex
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am revenit cu noi probleme... si cateva semi-concluzii...
Azi dimineata, doua probleme noi... a inceput sa-mi scartaie pedala de la ambreiaj (uraaaa!). Alta faza... am pus contactul. S-au stins toate becurile, mai putin trei: bateria, catalizatorul si presiunea la ulei...(toate sunt unul langa altul, undeva in mijloc sus). Am asteptat... nu s-au stins... Am pornit motorul... s-au stins. Acum, poate sunt paranoic, dar nu mai stiu daca se stingeau si ele sau nu inainte de a porni... Am senzatia se stingeau toate mai putin cel cu frana de mana... Am vorbit la service si mi-au spus ca daca nu raman aprinse, nu-i bai.
In legatura cu zgomotul motorului... E clar, oamenii de la service sunt setati pe "toate e asa" cand aud de 1.4 Twinport. Pe de alta parte, s-ar putea chiar sa fie asa... Am condus ieri masina unui prieten care e fix ca a mea doar ca are 45.000 km si... troncanea la fel motorul.
Maine ma duc la service... Revin cu impresii...
Azi dimineata, doua probleme noi... a inceput sa-mi scartaie pedala de la ambreiaj (uraaaa!). Alta faza... am pus contactul. S-au stins toate becurile, mai putin trei: bateria, catalizatorul si presiunea la ulei...(toate sunt unul langa altul, undeva in mijloc sus). Am asteptat... nu s-au stins... Am pornit motorul... s-au stins. Acum, poate sunt paranoic, dar nu mai stiu daca se stingeau si ele sau nu inainte de a porni... Am senzatia se stingeau toate mai putin cel cu frana de mana... Am vorbit la service si mi-au spus ca daca nu raman aprinse, nu-i bai.
In legatura cu zgomotul motorului... E clar, oamenii de la service sunt setati pe "toate e asa" cand aud de 1.4 Twinport. Pe de alta parte, s-ar putea chiar sa fie asa... Am condus ieri masina unui prieten care e fix ca a mea doar ca are 45.000 km si... troncanea la fel motorul.
Maine ma duc la service... Revin cu impresii...
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
omule...bucura-te de masina nu tot ii cauta defecte...
asa face toate (sau cel putin multe)...cred...si a mea are un mic zgomot la pedala de ambreiaj. am auzit si pe altii cu aceleasi simptome...asa ca, stai tranchil...
fara suparare, esti paranoic ... e normal cat timp e doar cheia sa-ti ramana cei 3 martori aprinsi....dupa ce-i dai contact se sting. au dreptate aia de la service, e o problema doar daca nu se sting.
...sunt curios ce "defecte" mai are masina ta
Off topic: esti insurat? sunt curios de reactia neveste-tii cand o intrebi de ce nu e ciorba ca acu 2 saptamani, precis nu mai stie reteta sau sunt expirate ingredientele ..... sper sa nu te superi, glumeam doar... incearca sa nu te mai stresezi atata ptr diverse zgomote, care oricum o sa apara...
zalex a scris:... a inceput sa-mi scartaie pedala de la ambreiaj (uraaaa!). ...
asa face toate (sau cel putin multe)...cred...si a mea are un mic zgomot la pedala de ambreiaj. am auzit si pe altii cu aceleasi simptome...asa ca, stai tranchil...
zalex a scris:... am pus contactul. S-au stins toate becurile, mai putin trei: bateria, catalizatorul si presiunea la ulei...(toate sunt unul langa altul, undeva in mijloc sus). Am asteptat... nu s-au stins... Am pornit motorul... s-au stins. Acum, poate sunt paranoic, dar nu mai stiu daca se stingeau si ele sau nu inainte de a porni...
fara suparare, esti paranoic ... e normal cat timp e doar cheia sa-ti ramana cei 3 martori aprinsi....dupa ce-i dai contact se sting. au dreptate aia de la service, e o problema doar daca nu se sting.
...sunt curios ce "defecte" mai are masina ta
Off topic: esti insurat? sunt curios de reactia neveste-tii cand o intrebi de ce nu e ciorba ca acu 2 saptamani, precis nu mai stie reteta sau sunt expirate ingredientele ..... sper sa nu te superi, glumeam doar... incearca sa nu te mai stresezi atata ptr diverse zgomote, care oricum o sa apara...
zalex
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
@ l_stoian79: of... asta cu becurile nestinse chiar a pus capac... am mai vb si cu un alt posesor de astra si mi-a confirmat ca sunt dus rau... . Acuma, cred ca ma asteptam la mai multe de la masinuta mea si sunt putin dezamagit ca nu le-am gasit... si poate de-aia tot vad probleme... Inainte am condus o dacia 1300 si ocazional masini de test drive dar cu mult peste Astra (Jetta, Passat, Octavia RS... ) Bineinteles ca e doar o masina de 11.000 E, dar...
Off topic: Da, sunt insurat... Sper ca sotiei nu-i fac chiar asa... Poate fiindca stie sa faca ciorba buna?
Off topic: Da, sunt insurat... Sper ca sotiei nu-i fac chiar asa... Poate fiindca stie sa faca ciorba buna?
BLK
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
mergi la testdrive logan.
acum pe bune, chiar nu ai de ce sa iti faci atatea griji. o problema e daca iti cadea motorul, nu ca mai scartaie nu stiu ce. pui mana pe un wd40 si mai gresezi, ca doar nu o fi foc. zicea cineva pe alt topic pe undeva ca si la mertan scartaie plasticele prin bord.
eu abia o astept pe a mea.
bafta si bucura-te de masina.
acum pe bune, chiar nu ai de ce sa iti faci atatea griji. o problema e daca iti cadea motorul, nu ca mai scartaie nu stiu ce. pui mana pe un wd40 si mai gresezi, ca doar nu o fi foc. zicea cineva pe alt topic pe undeva ca si la mertan scartaie plasticele prin bord.
eu abia o astept pe a mea.
bafta si bucura-te de masina.
zalex
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am fost joi (ieri) la service si am lasat masina la 8 dimineata cu cele trei probleme: pedala ambreiaj care scartaie, indicator bord benzina care-si face de cap pe autostrada si zgomot mare in cabina - de la motor. Am vb cu un tip care era la un soi de receptie al masinii (nu mecanic!). S-a urcat in masina, a pornit. Dupa 30 secunde a venit si "zgomotul". Imi zice ca e normal si ca asta e un "moft", ca motorul nu-i stricat si ca se aude asa de la o conducta de recirculare a gazelor (ceva de genul asta...). Am insistat cu moftul meu si mi-a spus ca se poate schimba piesa cu pricina si nu se mai aude...
Pe la ora 14 am sunat de vreo 2 ori la ei si mi-au spus ca pot veni sa-mi iau masina si ca au reparat tot, mai putin "zgomotul" pentru ca nu aveau in stoc piesa aia si ca i-au facut comanda; urmeaza sa ma sune saptamana viitoare si sa mi-o monteze. Cu toate astea, altcineva din service mi-a zis ca, chiar si cu piesa schimbata, zgomotul nu va disparea DE TOT. E bine si asa, cred... Faza e ca nu mi-a spus nimeni ce defect avea indicatorul de benzina, nu mi-a dat nimeni nici o hartie pe care sa scrie ce s-a schimbat / ce s-a reparat. Mi-ar fi prins bine... Poate data viitoare. Va tin la curent cu schimbarea piesei si cu, bineinteles, "zgomotul"...
Pe la ora 14 am sunat de vreo 2 ori la ei si mi-au spus ca pot veni sa-mi iau masina si ca au reparat tot, mai putin "zgomotul" pentru ca nu aveau in stoc piesa aia si ca i-au facut comanda; urmeaza sa ma sune saptamana viitoare si sa mi-o monteze. Cu toate astea, altcineva din service mi-a zis ca, chiar si cu piesa schimbata, zgomotul nu va disparea DE TOT. E bine si asa, cred... Faza e ca nu mi-a spus nimeni ce defect avea indicatorul de benzina, nu mi-a dat nimeni nici o hartie pe care sa scrie ce s-a schimbat / ce s-a reparat. Mi-ar fi prins bine... Poate data viitoare. Va tin la curent cu schimbarea piesei si cu, bineinteles, "zgomotul"...
BLK
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
Mi-a venit si mie masina si am si eu exact aceeasi buba cu indicatorul de benzina, ai rezolvat ceva? Eu am observat ca daca scot busonul se aude cum trage aer si isi revine indicatorul, dar apoi iar a facut, probabil e ceva infundat pe undeva si nu poate trage aer.
Cu stergatorul de pe spate, desi am gasit posturi pe forum care ziceau ca nu se poate monta decat unul original, am rezolvat simplu, am luat un stergator de 41 de cm din Real. S-a potrivit la fix, sterge un pic mai bine nu grozav, dar nu am luat cine stie ce stergator, am vrut doar sa fac proba sa vad daca merge alt stergator pus. O sa iau un Champion sau Bosch si voi vedea.
Cu stergatorul de pe spate, desi am gasit posturi pe forum care ziceau ca nu se poate monta decat unul original, am rezolvat simplu, am luat un stergator de 41 de cm din Real. S-a potrivit la fix, sterge un pic mai bine nu grozav, dar nu am luat cine stie ce stergator, am vrut doar sa fac proba sa vad daca merge alt stergator pus. O sa iau un Champion sau Bosch si voi vedea.
zalex
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat