NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Care sa fie problema?
Cumva ma lasa debimetru?
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
Cumva ma lasa debimetru?
Incearca sa vezi cum merge fara debitmetru (scoti mufa). Daca merge sensibil mai bine cu debitmetrul decuplat, inseamna ca trebuie sa-l schimbi (sau sa incerci sa-l cureti, cum am facut eu - vezi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556).
Adrian
- deleted-763
- *
- 42 mesaje
- din 03 Mai 2005
deleted-763
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
E mai ieftin sa dai 500.000 pe testare decit sa arunci cu milioanele pe piese care s-ar putea sa fie bune.
Exista o multime de posibilitatii, iata citeva din ele.
-depuneri de pilitura pe senzorul de turatie, sau senzor cu probleme
-debitmetru
-catalizator
-sonda lambada
-EGR
-pompa vacum, racordurio vacum, supape electromagnetice,membrane de actionare..
-senzor turatie pompa injectie
-....
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Incerc sa schimb filtru aer sa vad daca se schimba ceva.
P.S. La faza cu testu nu mi-au gasit nici o problema si am fost cu ea in servis de doua ori.
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Cand am mers cu mufa scoasa la debimetru impresia ca masina trage mai bine era din cauza ca turbo intra mai devreme(1300rpm fata de 1800rpm).
Acum sa ies la drum intins sa vad daca prece de 3000rpm in a V-a.
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Turbo are o supapa de scurcircuitare care incepe sa se deschida de la o anumita turatie(deobicei turatia de moment maxim) pentru a imiedica o supraalimentare excesiva a motorului la turatii ridicate.
Supralimentarea poate avea probleme doar daca supapa de scurtcircuitare (west gate) nu se inchide complet la turatii mici ale motorului sau nu lucreaza corect
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am schimbat debitmetru si nu sa simtit nici o modificare in mersul motorului. Test facut la o firma bosh nu scos la iveala nici o eroare si debitmetru de pe masina functioneaza normal. Cel de la servis mia recomandat sa merg la un servis Opel pentru un control mai amauntit ptruca injectia nu e bosh ci e Nipon... Eu banuesc ca masina e limitata din calculator deoarece in germania a fost masina de scoala. Specific ca motorul merge rotund nu se balbaie, porneste usor dimineata si la -14grade a pornit repede doar ca nu trage la turati mici(adica e puturoasa) si o dacie pe carburatie ma face la semafor. Nu mai stiu ce sa mai fac. Ceva propuneri?
Masina din semnatura
- danutzutm
- **
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
Dupa cele spuse de tine cred totusi ca debitmetrul e defect. Tu spui ca l-ai schimbat: l-ai schimbat cu unul nou sau cu unul de pe alta masina? Daca e nou, era original GM sau alta firma?
Mergi cu masina pana se aprinde din nou martorul si apoi du-te la un service sa-ti citeasca eroarea si sa-ti spuna ce e si ce sa faci (dar nu mai scoate mufa).
@danutzutm
Du-te la un service sa-ti citeasca eroarea sa vezi de la ce e. La motoarele de 2.0 se mai aprinde martorul respectiv daca e infundata valva EGR.
- danutzutm
- **
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
Eu totusi as citi codul erorii ca sa stau linistit 😂
- danutzutm
- **
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat