- aharpa
- OP
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,122 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,122
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- aharpa
- OP
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,122 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,122
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mishu2000
- **
- 170 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
manone
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
Diferenta dintre U25DT si X25DT este catalizatorul pentru Euro 2 si debitmetrul de aer care apar la versiunea X dar pompa de injectie este aceeasi. De cateva zile am schimbat-o si eu de pe un motor U25DT pe un motor X25DT si "toarce" de minune. Insa o problema ar fi pornirea la cald, care a aparut la ambele versiuni de motor. La rece porneste la sfert de cheie, cum se zice, insa la cald dupa 7-8 secunde de dat la automat.
- mishu2000
- **
- 170 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
Diferenta dintre U25DT si X25DT este catalizatorul pentru Euro 2 si debitmetrul de aer care apar la versiunea X dar pompa de injectie este aceeasi. De cateva zile am schimbat-o si eu de pe un motor U25DT pe un motor X25DT si "toarce" de minune. Insa o problema ar fi pornirea la cald, care a aparut la ambele versiuni de motor. La rece porneste la sfert de cheie, cum se zice, insa la cald dupa 7-8 secunde de dat la automat.
Pompa de injectie are un piston care e de vina, cand motorul e rece motorina e mai vascoasa si porneste bine, cand e cald motorina e mai fluida si scapa presiune acest cap piston (parca asa-i spune) si de aici pornire mai grea. cu cat se uzeaza mai tare cu atat porneste mai greu, sau deloc.
manone
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
Ai dreptate, singurul element comun la cele doua motoare a fost pompa de injectie. In plus, am citit pe un forum din Anglia ca ar fi o "boala" a acestui tip de motor pornirea asta la cald. Speram totusi sa fie un furtun fisurat sau de la filtru de motorina problema. Asta e ... Macar dupa pornire functioneaza impecabil si trage de parca acum ar fi fost scos din fabrica.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
P.S. Ca reper simering ax pompa injectie 20-30 ron. set garnituri capac pompa (bine de schimbat cu aceasta ocazie) 25-35 ron la care se adauga manopera si alte cele.