- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut am si eu un opel kadett' 90 am masina de 2 ani am facut cu ea pina acuma eu vreo 24.000 Km , (ea sa tot aibe vreo 1.000.000 km , ca se vede pe ea ca nu a fost masina de avocat sau de doctor defapt cred ca nici macar nu a fost masina de jurist sau asistent medical ) , o duceam la service de 4 ori pe an (verificare ) (masina din punct de vedere technic e intretinuta ) singura interventie majora a fost kitul de ambreaj ce am schimbat la el ,in rest doar consumabile . Din pacate mecanici devin tot mai dezinteresati de meseria lor , zilele trecute am ridicat masina din service (schimb de ulei , filtru de ulei , filtru de benzina , filtru de aer ,simering distributie ,simering cutie etc ...(nu au legatura cu motorul . ) ) si au zis ca nu are nici o problema si merge perfect !
PROBLEMA ! daca ramin blocat intr-o circulatie bara la bara unde inaintezi cm cu cm , dupa 15-20 de minute motorul cand revine in relantiu moare dupa cateva reporniri ( 5-6 ) , nu mai reusesc nici sa il repornesc ! daca il las vreo 30 de minute porneste iara si merge fara probleme , in mod normal masina "zboara" destul de bine in exterior Fara sa faca nici o problema (poate totusi puterea motorului e mai scazuta ca pina acuma ) am mai patit de cateva ori cand parchez , la manevre dificile (frina + ambreaj +tras de volan ) toate au legatura cu servo , tot asa imi moare motorul brusc (ca la un incepator care nu il tine turat suficient ) ?
- din propie initiativa am verificat tensiunea la baterie si alternator pare ok si nu exista pierderi (masina porneste relativ usor dimineata ( minus 6 C ) )
- citind pe forum am umblat la sonda lambda am decuplato nici o schimbare nu cred ca are legatura cu ea .
Tind sa cred ca e vorba de ceva electronic de la injectia monopunct , sau are legatura cu servo (servo frina servo ambreaj , servo directie ) si cand le folosesc pe toate trei fura exagerat din puterea motorului ?
Astept ajutorul vostru fiindca mecanici au constatat camasina merge perfect iar eu cand ajung cu ea in trafic intens din 15 - 15 minute urc cu ea pe trotuar si fumez o tigara !
Mersi
PROBLEMA ! daca ramin blocat intr-o circulatie bara la bara unde inaintezi cm cu cm , dupa 15-20 de minute motorul cand revine in relantiu moare dupa cateva reporniri ( 5-6 ) , nu mai reusesc nici sa il repornesc ! daca il las vreo 30 de minute porneste iara si merge fara probleme , in mod normal masina "zboara" destul de bine in exterior Fara sa faca nici o problema (poate totusi puterea motorului e mai scazuta ca pina acuma ) am mai patit de cateva ori cand parchez , la manevre dificile (frina + ambreaj +tras de volan ) toate au legatura cu servo , tot asa imi moare motorul brusc (ca la un incepator care nu il tine turat suficient ) ?
- din propie initiativa am verificat tensiunea la baterie si alternator pare ok si nu exista pierderi (masina porneste relativ usor dimineata ( minus 6 C ) )
- citind pe forum am umblat la sonda lambda am decuplato nici o schimbare nu cred ca are legatura cu ea .
Tind sa cred ca e vorba de ceva electronic de la injectia monopunct , sau are legatura cu servo (servo frina servo ambreaj , servo directie ) si cand le folosesc pe toate trei fura exagerat din puterea motorului ?
Astept ajutorul vostru fiindca mecanici au constatat camasina merge perfect iar eu cand ajung cu ea in trafic intens din 15 - 15 minute urc cu ea pe trotuar si fumez o tigara !
Mersi
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut
Cam aceeasi chestie o patesc si eu, doar ca nu cu masina ci cu motocicleta, am schimbat bujii, curatat carburatoare si tot asa, la mine am depistat ca daca umblu la robinetul de alimentare cu benzina este cand isi revine instantaneu. Explicatia e ceva de genu: camera de ardere este foarte fierbinte, si din anumite motive injectorul nu-ti baga destula benzina , si benzina ce ajunge in camera de ardere se evapora instantaneu inainte ca bujia sa apuce sa deie scanteia. Dupa parerea mea la sistemul de alimentare trebuie umblat.
Cam aceeasi chestie o patesc si eu, doar ca nu cu masina ci cu motocicleta, am schimbat bujii, curatat carburatoare si tot asa, la mine am depistat ca daca umblu la robinetul de alimentare cu benzina este cand isi revine instantaneu. Explicatia e ceva de genu: camera de ardere este foarte fierbinte, si din anumite motive injectorul nu-ti baga destula benzina , si benzina ce ajunge in camera de ardere se evapora instantaneu inainte ca bujia sa apuce sa deie scanteia. Dupa parerea mea la sistemul de alimentare trebuie umblat.
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
nu ai presiune la benzina.....elimina filtrul de benzina...pune in loc o teava de plastic de ceva si vezi daca asa o ia...daca o ia atunci trebuie schimbat....
mai poti verifica scotand filtrul de aer..si te uiti cum iese benzina din injector...deca iese pulverizata ca la un spray sa zic e ok...daca curge sau picura nu e bine...
iti mananca ulei? scoate fum?
scoate bujiile si vezi cum arata...poate atunci cand stai "ceva" se aduna pe ele..si pana nu se usuca nu dau scanteie....
mai poti verifica scotand filtrul de aer..si te uiti cum iese benzina din injector...deca iese pulverizata ca la un spray sa zic e ok...daca curge sau picura nu e bine...
iti mananca ulei? scoate fum?
scoate bujiile si vezi cum arata...poate atunci cand stai "ceva" se aduna pe ele..si pana nu se usuca nu dau scanteie....
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- alexey
- ***
- 851 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2001
- Botosani
alexey
- Mesaje scrise: 851
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
daca nu ai rezolvat problema ia de-ti masoara fisele sa vazi daca au continuitete....sau ia de la cineva niste fise si fa o tura cu masina....asa pateam si eu si aveam 2 fise impuscate in interior....si iti creste si consumul....si te lasa si cand iti e lumea mai draga...
eu trebuia sa o las putin pana pornea iar...raprox 30 - 60 sec....nu pornea imediat dupa ce se oprea....
oricum bafta
eu trebuia sa o las putin pana pornea iar...raprox 30 - 60 sec....nu pornea imediat dupa ce se oprea....
oricum bafta
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
cum se comporta motorul cand dai de volan mai mult? daca scad turele inseamna ca acolo e vreo problema. de asemenea, verifica si alternatorul. asta poti face cu multimetru pus pe baterie si pornind diversi consumatori. ar trebui sa ai o cadere mica de tensiune apoi sa-ti incarce 14 si ceva. daca ramane cazut sau moare motorul, ori cureaua prea slaba sau dusa ori ceva mai nasol.
de asemenea, verifica si tu pompa de benzina si nivelul la ulei (daca ai pompa mecanica si nivelu e mai mare decat trebuie si miroase a benzina e dusa membrana), cat si traseu de benzina.
de asemenea, verifica si tu pompa de benzina si nivelul la ulei (daca ai pompa mecanica si nivelu e mai mare decat trebuie si miroase a benzina e dusa membrana), cat si traseu de benzina.
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Din pacate masina zace intr-un service de prin 10 februarie , lucrez la aspect , ultima actiune a fost ca am schimbat supapa servo , findca intradevar daca foloseam servo frina sau directie fura destul de mult din puterea motorului . alternatorul este ok , pompele apa , benzina au fost schimbate recent (1000 km ) . Nivelul uleiului este ok stabil (am schimbat toate simeringurile findca aveam ceva pierderi de ulei . traseul benzinei intradevar va trebui sa o verific , se simte un usor miros de benzina din cand in cand in masina .
- ady_marinescu
- **
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
ceva de genu' patesc si eu in ultima vreme la kadett d 1.3nb. din cand in cand, in mers scade aproape instantaneu puterea si se opreste. senzatia aia cand ramane masina fara benz. o las 15 sec, dau la cheie cu pedala la fund (altfel n-o ia) si porneste. dupa cateva ambalari pe loc reusesc sa plec. motorul e cald cand se intampla chestia asta. daca nu stau un pic pe loc s-o ambalez nu are putere si nu pleaca din loc. sau pleaca si se opreste imediat. chestia nu se intampla mereu cand e motorul cald. nu exista un tipar.
ce ar putea fi?
ce ar putea fi?
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu cu un kadett E de 1,3, merge ce merge si la un moment dat scade puterea motorului si moare, aveam probleme cu o bujie si am considerat ca bujia a fost de vina, acu am o problema si mai mare cu respectiva bujie. Sa vad dupa ce rezolv problema mai mare aia mai mica cu opritul persista.
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
eu l-am desfacut de de cate ori , acuma merge ( nu bine da merge ) ,
daca ai problema cu o singura bujie si l-ai schimbat si problema persita , ma gindesc ca trebuie sa schimbi Fisele (120 ron , originale pt opel ) , si sa verifici delcoul unde poate scapi cu o curatare ,
eu ultima manevra care am facuto a fost sa curat delcoul care a fost recent schimbat dar totusi era plin de oxidatii , am schimbat bujiile (se simte ) si fisele toate originale din magazin .
daca ai problema cu o singura bujie si l-ai schimbat si problema persita , ma gindesc ca trebuie sa schimbi Fisele (120 ron , originale pt opel ) , si sa verifici delcoul unde poate scapi cu o curatare ,
eu ultima manevra care am facuto a fost sa curat delcoul care a fost recent schimbat dar totusi era plin de oxidatii , am schimbat bujiile (se simte ) si fisele toate originale din magazin .
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- **
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
desfa delcoul (!noteaza cu atentie care fir unde vine ! ) al meu dupa jumate de an arata ca unu dupa 100 de ani , curata oxidatiile cu o pensula (pensula sa fie noua sau folosita doar la masina ) dupa acea mergi la o vulcanizare si suflal bine de tot cu aer comprimat , curata contactele de la fisa si de la buji si de la delcou , eventual poti folosi un sprei de contact . pentru operatiunea asta .
orcum mare atentie care fir unde vine , incerca sa le dai jos unu cate unu sau deloc )
orcum mare atentie care fir unde vine , incerca sa le dai jos unu cate unu sau deloc )
- mariusdcristea
- *
- 3 mesaje
- din 15 Feb 2010
- Vectra 1997
- Buzau
mariusdcristea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2010
- Mesaj Privat
Eu am avut problema asta la un masina mea, un Opel Vectra B, si I-am schimbat fisele, masina a avut instalatie GPL pusa in Italia ce e drept, ca de acolo am luat-o, dar ideea e ca dupa ce i-am schimbat fisele nu am mai avut aceasta problema, masina a luat si putina forta in demaraj, si nu s-a mai orprit niciodata.
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
..... revin din nou aceasi problema ..... am verificat toate inforrmatiile si toate iddeiile care sau dezbatut pina acuma .... mai trist e ca m-am perindat si pe la vreo 5 service -uri si nu rezolv problema .....
cum sa incalzit afara cum ramin blocat in trafic bara la bara temperatura motorului trece putin peste jumate ( jumate locul unde sta de regula indiferent ) in relantiu motorul incepe sa moara dupa cateva reporniri nici nu ma iporneste , daca il las 30 minute porneste .
am schimbat la ea bujile , fisele , delcoul , rotorul din delcou , modulul de aprindere electronica , supapa servo , calculatorul , ...... motorasul ala de care vorbea la un momendat un coleg ca are o tija si sar putea sa fie gripat ....... sonda lambda am deconectato nu are legatura ...... si probabil am mai omis cateva chesti pe care leam schimbat pe parcursu ultimului an ..... , bobina de inductie am masurato e ok .......
filtrele au fost schimbate nu o data de 2 ori de cand persista problema asta ....... .
CE sa fac ?
cum sa incalzit afara cum ramin blocat in trafic bara la bara temperatura motorului trece putin peste jumate ( jumate locul unde sta de regula indiferent ) in relantiu motorul incepe sa moara dupa cateva reporniri nici nu ma iporneste , daca il las 30 minute porneste .
am schimbat la ea bujile , fisele , delcoul , rotorul din delcou , modulul de aprindere electronica , supapa servo , calculatorul , ...... motorasul ala de care vorbea la un momendat un coleg ca are o tija si sar putea sa fie gripat ....... sonda lambda am deconectato nu are legatura ...... si probabil am mai omis cateva chesti pe care leam schimbat pe parcursu ultimului an ..... , bobina de inductie am masurato e ok .......
filtrele au fost schimbate nu o data de 2 ori de cand persista problema asta ....... .
CE sa fac ?
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
la mine s-a rezolvat partial dupa ce am schimbat sonda de temperatura (aia din spatele motorului - pe galerie). am zis partial ca se mai oprea in coloana dar pornea la sfert de cheie...
Rezolvarea finala a fost cand i-am "dereglat" - dupa spusele mecanicilor avansul din delcou, nu se mai opreste, fuge mult mai bine si papa mai putin...
Bafta
Rezolvarea finala a fost cand i-am "dereglat" - dupa spusele mecanicilor avansul din delcou, nu se mai opreste, fuge mult mai bine si papa mai putin...
Bafta