eduard14
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vaslui
- Masina: Omega 1995 2.5
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
eduard14
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vaslui
- Masina: Omega 1995 2.5
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
deci stai putin , tu acum ai electromotorul pe masina ? si cum pui borna bateriei se apuca singur si da la automat? in cazul asta desfa firul cel subtire de pe bobina , apoi pune din nou borna vezi tot asa face , ca este posibil sa ai si pe masina ceva in scurt sau cunva .
daca tot asa face si cu firul subtire atunci da este bobina , si trebuie data jos , tot nu scapi de desfacut.
daca tot asa face si cu firul subtire atunci da este bobina , si trebuie data jos , tot nu scapi de desfacut.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
sal. am si eu o probleme tot cu electromotorul.. pe un y22dth, cand dau la automat invarte 1-2-3 ori si s blocheaza, nu are un nr anume de rotatii pana sa se blocheaze... adica nu mai invarte si cred ca ramane si bendixul cuplat pe volanta...unu nou e de la 750-1200 ron...ce ar putea fi..? carbuni sau bendix...amandoua.. poate scap ieftin...
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sa scapi mai ieftin nu este decat o cale....verificat totul cu atentie;alternator(incarcare),acumulator,contacte,fire,...si in fine electromotorul.Poate fi oricare din cele spuse deja si surpriza apare de unde te astepti mai putin,inclusiv cum spui tu carbunii.Electromotorul se reconditioneaza si pretul nu e nici pe departe 700-1200 problema este sa nu-l mai folosesti asa ca vei avea un rotor distrus in curand,de la flamele pe care le fac carbunii pe colectoare ...deci e o problema si de timp.
P.S. O reconditionare prof. doar carbuni,si curatat,masurat etc....aprox 200-250 RON.
P.S. O reconditionare prof. doar carbuni,si curatat,masurat etc....aprox 200-250 RON.
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
eduard14
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vaslui
- Masina: Omega 1995 2.5
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
laur702 a scris:deci stai putin , tu acum ai electromotorul pe masina ? si cum pui borna bateriei se apuca singur si da la automat? in cazul asta desfa firul cel subtire de pe bobina , apoi pune din nou borna vezi tot asa face , ca este posibil sa ai si pe masina ceva in scurt sau cunva .
daca tot asa face si cu firul subtire atunci da este bobina , si trebuie data jos , tot nu scapi de desfacut.
daca tot asa face si cu firul subtire atunci da este bobina , si trebuie data jos , tot nu scapi de desfacut.
mc mult