- aharpa
- OP
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- aharpa
- OP
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mishu2000
- **
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
manone
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
25DT = U25DT.
Diferenta dintre U25DT si X25DT este catalizatorul pentru Euro 2 si debitmetrul de aer care apar la versiunea X dar pompa de injectie este aceeasi. De cateva zile am schimbat-o si eu de pe un motor U25DT pe un motor X25DT si "toarce" de minune. Insa o problema ar fi pornirea la cald, care a aparut la ambele versiuni de motor. La rece porneste la sfert de cheie, cum se zice, insa la cald dupa 7-8 secunde de dat la automat.
Diferenta dintre U25DT si X25DT este catalizatorul pentru Euro 2 si debitmetrul de aer care apar la versiunea X dar pompa de injectie este aceeasi. De cateva zile am schimbat-o si eu de pe un motor U25DT pe un motor X25DT si "toarce" de minune. Insa o problema ar fi pornirea la cald, care a aparut la ambele versiuni de motor. La rece porneste la sfert de cheie, cum se zice, insa la cald dupa 7-8 secunde de dat la automat.
- mishu2000
- **
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
manone a scris:25DT = U25DT.
Diferenta dintre U25DT si X25DT este catalizatorul pentru Euro 2 si debitmetrul de aer care apar la versiunea X dar pompa de injectie este aceeasi. De cateva zile am schimbat-o si eu de pe un motor U25DT pe un motor X25DT si "toarce" de minune. Insa o problema ar fi pornirea la cald, care a aparut la ambele versiuni de motor. La rece porneste la sfert de cheie, cum se zice, insa la cald dupa 7-8 secunde de dat la automat.
Diferenta dintre U25DT si X25DT este catalizatorul pentru Euro 2 si debitmetrul de aer care apar la versiunea X dar pompa de injectie este aceeasi. De cateva zile am schimbat-o si eu de pe un motor U25DT pe un motor X25DT si "toarce" de minune. Insa o problema ar fi pornirea la cald, care a aparut la ambele versiuni de motor. La rece porneste la sfert de cheie, cum se zice, insa la cald dupa 7-8 secunde de dat la automat.
Pompa de injectie are un piston care e de vina, cand motorul e rece motorina e mai vascoasa si porneste bine, cand e cald motorina e mai fluida si scapa presiune acest cap piston (parca asa-i spune) si de aici pornire mai grea. cu cat se uzeaza mai tare cu atat porneste mai greu, sau deloc.
manone
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
@ mishu
Ai dreptate, singurul element comun la cele doua motoare a fost pompa de injectie. In plus, am citit pe un forum din Anglia ca ar fi o "boala" a acestui tip de motor pornirea asta la cald. Speram totusi sa fie un furtun fisurat sau de la filtru de motorina problema. Asta e ... Macar dupa pornire functioneaza impecabil si trage de parca acum ar fi fost scos din fabrica.
Ai dreptate, singurul element comun la cele doua motoare a fost pompa de injectie. In plus, am citit pe un forum din Anglia ca ar fi o "boala" a acestui tip de motor pornirea asta la cald. Speram totusi sa fie un furtun fisurat sau de la filtru de motorina problema. Asta e ... Macar dupa pornire functioneaza impecabil si trage de parca acum ar fi fost scos din fabrica.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Motorul diesel aprinde amestecul prin compresie,variabilele in timp sunt....performantele pompei,ale injectoarelor si binenteles compresia.Dupa un anumit numar de km. pompa nu mai este ca noua(presiune) injectoarele nu mai deschid la fel si nici nu mai pulverizeaza,iar compresia scade ...de aceea au rezolvat prin germania problema prin introducerea unei mici cutiute cu un montaj care da informatii eronate astfel incat se activeaza releul si la temperaturi mai mari ale motorului.Am vazut oferta dar nu pot da amanunte si pare o rezolvare rapida printr-o conectare de 2 mufe si atat, pretul era in schimb cam piperat,dar cum ramane cu celelalte probleme?Cel putin injectoarele mai trebuie sa treaca pe la un service diesel ,mereu am surprize chiar cu motoare care par ok iar cele in 6 cilindri de origine BMW cam ascund asemenea probleme ,aerul pe la furtune de retur inseamna doar pornire grea dupa o perioada mai lunga de stationare,aceleasi pompe au probleme si cu simeringul de la ax,se dezamorseaza frecvent mai grav e ca tot pe acolo trage ulei in pompa si se complica problemele iar acesta se traduce prin fluctuatii din ce in ce mai mari la relanti pana nu mai porneste de loc. Verificare la un service cu oameni competenti nu va luati dupa firma rasunatoare de la poarta aia n-are de-a face cu corectitudinea si cu lucru de calitate.
P.S. Ca reper simering ax pompa injectie 20-30 ron. set garnituri capac pompa (bine de schimbat cu aceasta ocazie) 25-35 ron la care se adauga manopera si alte cele.
P.S. Ca reper simering ax pompa injectie 20-30 ron. set garnituri capac pompa (bine de schimbat cu aceasta ocazie) 25-35 ron la care se adauga manopera si alte cele.