Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • alcatel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2005

  • Mesaj Privat
salut desi nu am un opel am citit de fiecare data cand am putut forumul acesta si am descoperit foarte multe informatii de uz general
In prezent intampin o problema destul de incomoda,mai ales pentru ca masina pe care o detin e cam rara(Proton persona 420 TD)
este vorba despre un motor 2000cmc td care nu vrea sa urce mai mult de 130km desi ar trebui sa ajunga pe la 170
prea multe nu cunosc despre mecanica unui motor (nivel mediu)
undeva pe la motor am o mufa pe care daca o cuplez motorul merge foarte prost,adica sunt cu pedala la fund si abia urca in 1200-1300 ture si scoate un fum negru de fac ceata pe toata strada Embarassed ,insa daca o scot motoru merge ok se tureaza frumos urca bine(se comporta ca un disel normal) insa nu functioneaza (sau nu cupleaza)turbina,cineva mi-a zis ca turbina ar fi ok ,problema e de altundeva.
Am demontat si valva EGR ,am curatat-o ,era plina de funingine colmatata,am si "verificat-o" adica trageam aer in piept printr-un furtunas care intra in ea si se misca (nu mergea usor,trageam o gura de aer si blocam sa nu iasa aeru apoi inca una si tot asa pana a facut o cursa completa pe axul respectiv).langa ea ma e un dispozitiv cu o clapeta (un cilindru si o clapeta pe mijloc care se misca inchide si deschide) care este actionat de valva egr.
nu sunt sigur de cum le-am denumit s-ar putea ca primul sa fie capsula vacumatica si al doilea valva egr,am sa fac maine niste poze si am sa le postez.
problema respectiva poate fi cauzata si de catalizator?adica din cauza lui sa nu urce mai mult in ture cand am mufa cuplata?
daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi v-as fi foarte recunoscator,mai ales ca dupa aceasta masina ma gandesc sa-mi iau o astra Laughing
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
- un catalizator infundat poate sa-ti cauzeze limitare chiar daca motorul (si turbina) iti merge bine.
- verifica sistemul de vacuum (furtunul ala de la EGR, face parte dintr-un intreg sistem care agreneaza si turbina, pompa de vacuum, in galeria de admisie mai deschide niste fante, recircularea aerului in habitaclu, etc, depinde de masina). Cum faci o verificare? Dai drumul la motor si vezi pe furtune daca ai vacuum, daca nu iti trage aer fals pe undeva.
- mufa aia magica poate insemna multe pune o poza si mai multe detalii.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Dupa cum (probabil) stii, masina ta e mai mult sau mai putin o "clona" Mitsubishi Lancer iar motorul este 99% 4D68T. Din pacate Autodata este f. zgarcit in date cu masina asta, nu pot vedea layout-ul motorului, mai nimic in general. Tb. mers la unii care pricep Mitsubishi.
In alta ordine de idei, masinile astea au fost taxiuri in general; cum de ai luat asa ceva? nu zic ca ar fi proasta dar cred ca are peste 300.000 km...
Mufa aia poate fi de la debitmetru; oricum motorul este destul de vechi (moral) cu injectie indirecta si pompa rotativa, nu sunt probleme de cine stie ce complexitate...
  • alcatel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2005

  • Mesaj Privat
da stiam ce tip de motor e am si eu autodata dar dupa cum ai spus si tu prea multe info nu-mi ofera
masina nu e chiar asa de proasta ,intradevar sunt foarte putine la noi si majoritatea sunt taxi insa a mea a fost adusa de cineva de afara in 2001 si a tinut-o pt el
motorul chiar e 4d68t iar masina e mai mult o combinatie intre colt si galant(interiorul si exteriorul identice cu colt doar ca e sedan si motorul de pe galant)
nu am gasit pe nimeni care sa se priceapa la mitsubishi,iar sa ma duc in service proton nu mai fac greseala asta pt ca am mai fost o data si am zis ca nu mai calc pe acolo decat sa le dau foc,mai multe stiam eu despre masina decat ei Mad
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
alcatel a scris:iar sa ma duc in service proton nu mai fac greseala asta pt ca am mai fost o data si am zis ca nu mai calc pe acolo decat sa le dau foc,mai multe stiam eu despre masina decat ei Mad

mda, iar service-ul Mitsubishi face parte din Tiriac Auto deci tot de evitat. Contacteaza-l pe valiauto de pe forum, poate se baga ei...
  • alcatel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am pus si pozele sunt in garajul meu nu stiu cum se pot pune direct pe topic Question
https://www.clubopel.com/alb...e.php?pic_id=1981
https://www.clubopel.com/alb...e.php?pic_id=1982
https://www.clubopel.com/alb...c.php?pic_id=1983
imi cer scuze pt claritate dar au fost facute cu telefonu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR