Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • adrian_babus2003

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vivaro 2003 19.dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut . Masina mea urca cam greu in turatii pana la 1800 ture ,cand ajunge la 1800 sa simte ca trage mai bine ,am scos mufa de la debimetru dar se simte un pic mai bine ca merge si ca urca putin mai rep in si turatii sa fie debimetru . va multumesc .
Skip ads

  • valix

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
si cam care ar fi masina ta? ... motorizare, versiune, etc Very Happy
  • adrian_babus2003

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vivaro 2003 19.dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
OPEL VIVARO 1900 74 KW 2003
  • valix

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
din cate bag de seama este diesel-ul y20dth ?

daca da ... cam asa functioneaza el ... e ceva mai puturos pana la 1800 rotatii. de la 1800 intra turbina din cate imi aduc eu aminte, deci primeste putere si cuplu mai mare de la acea turatie.

in principiu, motorul ala se tine putin turat, adica minim 1800 rpm.

si eu am avut aceeasi senzatie la inceput cu motorul meu, eram obisnuit cu tehnologiile noi, la care turbina intra mult mai repede, si au o functionare mai rotunda pe o plaja mai mare de turatii, insa m-am obisnuit cu el sa stau putin mai infipt in pedala Very Happy

PS. daca nu este motorul y20dth, sorry pt post.
PS2. daca am spus ceva gresit, las pe cei mai cu experienta ca mine si care chiar sunt din domeniu sa explice mai departe Smile
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@ valix-bagi rau de seama. Omul a precizat vivaro 1900
Motorul este F9Q de 1,9 dci (motor de Renault din ce stiu eu) este motor cu turbina cu geometrie fixa, tocmai de aceea urca mai greu in ture, avand in vedere greutatea masinii, si tind sa cred ca debitmetrul poate sa fie o problema. Incearca cu un alt debitmetru(de renault) sa vezi ce se intampla.
  • adrian_babus2003

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vivaro 2003 19.dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Iulian ai dreptate este un motor F9Q-U7-60 am observat cand e frig tare afara ...la prima keie .. daca nu calc ambreajul moare motorul daca il tin apasat nu mai tinde sa moara.. Am incercat sa scot mufa ..sa vad daca mai moare aceiasi kestie . Cu mufa scoasa un pic trage mai bine dar si fara mufa tot se simte ca urca greu , tin sa mentionez si daca calc aceleratia la maxim nu are sprintul ei dar daca se incalzeste motorul putin e ok ..Eu o sa incerc sa cumpar un debimetru nou ..sa vedem daca o sa mearga ..
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu iti recomand sa cumperi pana nu probezi si esti sigur ca e dus.Nu de alta dar sunt scumpe debitmetrele pt motoarele astea.
  • adrian_babus2003

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vivaro 2003 19.dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Iulian am fost cu masina la diagnoza , si mi-a dat debimetru aer .. cica la parametri reali valorile nu se schimbau ramanea aceiasi .. nici la acelerare .. mi-au zis ca e mort si am vazut ca ori cu mufa scoasa acum ..ori cu ea bagata tot asa merge putin mai bine cu mufa scoasa , dar nu stiu din ce cauza se aprinde spirala. Eu am prb doar dimineata cand e frig la turatii mici , dar daca se incalzeste motorul nu prea mai face figuri. Un debimetru pt masina aceasta 6 mil cel mai ieftin .Sa vad sa caut prin strainatate ca e mai ieftin .. sper sa o rezolv .
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Recomand sa iei unul original, sa nu umbli dupa aia sa il schimbi. Din ce stiu nu este Bosch, este Siemens daca nu ma insel.
  • adrian_babus2003

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vivaro 2003 19.dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
iulian am gasit la 270 ron simens ... exact codul acesta 5WK9620 dar este made in china ? nu stiu ce sa fac.. iar unu hella e 8 mil si ceva .. pretul acesta e in anglia nu e in romania .. la noi un Simens e 600 ron dar daca e si ala din china ca vanzatorul a zis ca nu stie de unde este . am gasit .. si la dezmembrari 350 ron 3 luni garantie cam ce mi-ai recomanda ?
  • adrian_babus2003

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vivaro 2003 19.dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
iulian am gasit la 270 ron simens ... exact codul acesta 5WK9620 dar este made in china ? nu stiu ce sa fac.. iar unu hella e 8 mil si ceva .. pretul acesta e in anglia nu e in romania .. la noi un Simens e 600 ron dar daca e si ala din china ca vanzatorul a zis ca nu stie de unde este . am gasit .. si la dezmembrari 350 ron 3 luni garantie cam ce mi-ai recomanda ?
  • adrian_babus2003

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vivaro 2003 19.dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat prb a fost Debimetrul de aer lam inlocuit cu unul nou si acum totul e ok .. va multumesc pt ajutor si sfaturi .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR