- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
buna,
sunt un nou membru in club si va spun povestea mea: am achizitionat acum 3 luni un OPEL VECTRA elegance 5 usi Y20DTH din 11.2000 cu 62000km pe bord. masina e foarte buna si totul pare sa fie in regula doar ca o data la cateva zile se ridica temperatura lichidului de racire aproape de 100 de grade- opresc motorul si dupa aprox 10 min pornesc din nou dupa care ramane undeva sub 90 grade. i-am schimbat termostatul(cu senzor de temp) si termocontactul de pe radiator si continua sa-mi de-a aceeasi problema. in tot acest timp cat temperatura e ridicata nu porneste nici unul din ventilatoare, in schimb cand e sub 90 si dupa aceea atinge in jur de 92 grade pornesc amandoua. nu inteleg care ar fi problema
sau daca exista una.
sunt un nou membru in club si va spun povestea mea: am achizitionat acum 3 luni un OPEL VECTRA elegance 5 usi Y20DTH din 11.2000 cu 62000km pe bord. masina e foarte buna si totul pare sa fie in regula doar ca o data la cateva zile se ridica temperatura lichidului de racire aproape de 100 de grade- opresc motorul si dupa aprox 10 min pornesc din nou dupa care ramane undeva sub 90 grade. i-am schimbat termostatul(cu senzor de temp) si termocontactul de pe radiator si continua sa-mi de-a aceeasi problema. in tot acest timp cat temperatura e ridicata nu porneste nici unul din ventilatoare, in schimb cand e sub 90 si dupa aceea atinge in jur de 92 grade pornesc amandoua. nu inteleg care ar fi problema
sau daca exista una.
VEROLIUB
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1997 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ratoiu2001
- **
- 284 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
ratoiu2001
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
bimmer54
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
bimmer54 a scris:Pe radiator gasesti o mufa cu 4 fire, numerotate de la 1 la 4 ... termocupla.
Pune contactul si fa punte intre pinul 1 si pe rand 2, 3, 4 => daca circuitele sunt in regula, vei vedea functionand cele 3 trepte ale ventilatorului.
Pune contactul si fa punte intre pinul 1 si pe rand 2, 3, 4 => daca circuitele sunt in regula, vei vedea functionand cele 3 trepte ale ventilatorului.
da, multumesc - am incercat si intr-adevar merg toate cele 3 viteze ale ventilatorului, dar sunt momente cand la 93 grade ventilatorul e pornit si alte dati e pe la 97-98 grade si nu porneste nimik- REPET AM CUMPARAT TERMOCUPLA NOUA (DE LA UN MAGAZIN DE PIESE AUTO) SI TERMOSTAT CU CAPAC SI CU SENZOR DE TEMP. NOU DE LA REPREZENTANTA OPEL
chiar nu stiu ce sa mai fac si culmea ironiei -am fost la mecanic si timp de 2 ore in care am turat masina si am fortat-o la maxim nu a depasit 93 grade -la care era deja pornita prima viteza a ventilatorului
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
stefy_726 a scris:daca la drum lung temperatura sta la 100*c atunci ceva nu este
in regula daca asta este temperatura la mers in oras atunci totul
este in regula pt. ca si afara este foarte cald.
in regula daca asta este temperatura la mers in oras atunci totul
este in regula pt. ca si afara este foarte cald.
da, intr-adevar asa este doar ca de foarte multe ori urca si in afara cand rulez cu 100-110km/h si temp. exterioara e undeva intre 7-10 grade
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
indiferent de tmperatura exterioara ,acul la temperatura trebuie sa stea la 90-92 gr.In momentul in care mergi undeva unde implica urcat(zona de deal sau munte) atunci normal ca temperatura sa creasca.Dar in nici un caz daca mergi prin oras sau in afara orasului temperat trebuie sa creasca, ea trebuie sa fie constantaUndeva este o problema.Am inteles ca ai schimbat si termostatul si senzorul de temperatura .Veifica ca problema sa nu vina de undeva de la electroventilatoare.erifica etansietatea sistemului de racire -poti face vizual si o verificare a pompei de apa
@ din ce zici tu sa inteleg ca nu ai pierderi de antigel ,sa dispara din vasul de expansiune antigel.
In cele 2 ore cat ai forjat-o la mecanic si apa nu sa ridicat mai mult de 93gr in tot acest timp aerul conditionat era pornit?De ce intreb -daca ai observat daca pornesc ambele electroventilatoare(normal este sa porneasca ambele)daca sunt functionabile .
Ultima modificare făcută de gabiopel la Sam 07 Aug, 2010 1:24 pm
@ din ce zici tu sa inteleg ca nu ai pierderi de antigel ,sa dispara din vasul de expansiune antigel.
In cele 2 ore cat ai forjat-o la mecanic si apa nu sa ridicat mai mult de 93gr in tot acest timp aerul conditionat era pornit?De ce intreb -daca ai observat daca pornesc ambele electroventilatoare(normal este sa porneasca ambele)daca sunt functionabile .
Ultima modificare făcută de gabiopel la Sam 07 Aug, 2010 1:24 pm
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
buna gabiopel
electroventilatoarele le-am testat facand puntea necesara intre pinii de la mufa termocuplei si merg toate cele 3 viteze
poti sa-mi cam ce ar trebui sa verific in continuare: - presupun ca sigurantele sunt OK daca merg facand punte
gabiopel a scris:indiferent de tmperatura exterioara ,acul la temperatura trebuie sa stea la 90-92 gr.In momentul in care mergi undeva unde implica urcat(zona de deal sau munte) atunci normal ca temperatura sa creasca.Dar in nici un caz daca mergi prin oras sau in afara orasului temperat trebuie sa creasca, ea trebuie sa fie constantaUndeva este o problema.Am inteles ca ai schimbat si termostatul si senzorul de temperatura .Veifica ca problema sa nu vina de undeva de la electroventilatoare.
electroventilatoarele le-am testat facand puntea necesara intre pinii de la mufa termocuplei si merg toate cele 3 viteze
poti sa-mi cam ce ar trebui sa verific in continuare: - presupun ca sigurantele sunt OK daca merg facand punte
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ia incearca sa-i faci o intrebare lui Victor (mecanicul nostru de pe forum) o sa gasesti numerele d telefon in acest topic ,fa-i o intrebare ,explica-i ce ai schimbat si care sunt simptomele si poate iti va da o solutie)
https://www.clubopel.com/vie...p?p=868543#868543
https://www.clubopel.com/vie...p?p=868543#868543
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
gabiopel a scris:indiferent de tmperatura exterioara ,acul la temperatura trebuie sa stea la 90-92 gr.In momentul in care mergi undeva unde implica urcat(zona de deal sau munte) atunci normal ca temperatura sa creasca.Dar in nici un caz daca mergi prin oras sau in afara orasului temperat trebuie sa creasca, ea trebuie sa fie constantaUndeva este o problema.Am inteles ca ai schimbat si termostatul si senzorul de temperatura .Veifica ca problema sa nu vina de undeva de la electroventilatoare.erifica etansietatea sistemului de racire -poti face vizual si o verificare a pompei de apa
@ din ce zici tu sa inteleg ca nu ai pierderi de antigel ,sa dispara din vasul de expansiune antigel.
In cele 2 ore cat ai forjat-o la mecanic si apa nu sa ridicat mai mult de 93gr in tot acest timp aerul conditionat era pornit?De ce intreb -daca ai observat daca pornesc ambele electroventilatoare(normal este sa porneasca ambele)daca sunt functionabile .
@ din ce zici tu sa inteleg ca nu ai pierderi de antigel ,sa dispara din vasul de expansiune antigel.
In cele 2 ore cat ai forjat-o la mecanic si apa nu sa ridicat mai mult de 93gr in tot acest timp aerul conditionat era pornit?De ce intreb -daca ai observat daca pornesc ambele electroventilatoare(normal este sa porneasca ambele)daca sunt functionabile .
asa este : NU pierd nici o picatura- in 10 luni si 20.000km nu am completat nimik
am turat-o si cu aerul conditionat pornit si fara - rezultatul acelasi cu diferentele de rigoare(de temperatura) intre functionare cu AC oprit si AC pornit
- FLORIN M. POPOVICI
- OP
- 22 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Vectra 2000 Y20DTH
- Timis
FLORIN M. POPOVICI
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat