Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • nslsorin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare baieti ,
am o astra ( Z16XE) din 2002 .Am observat ca atunci cand dau la cheie,pentru o fractiune de secunda, se aprinde becul de la butonul de recircularea aerului.(butonul din stanga aerului cond.) . Mentionez ca aerul era directionat catre parbriz deci in mod normal nu ar trebui sa functioneze butonul .
As putea avea un scurt in instalatie ?
Va multumesc anticipat pentru ajutor si sper k am reusit sa va explic in mod corect problema mea.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
directioneaza aerul catre in fata, si vezi daca iti mai clipeste becul, sau daca iti ramane aprins
  • nslsorin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@ jE ,
am directionat aerul catre in fata in urmatoarele situatii :

- cu functia de recirculare neactivata si a avut aceleasi simptome Sad
- cu functia de recirculare activata , in momentul in care am pus contactul s-a aprins "becul" de pe butonul de recirculare dar in momentul in care am dat la cheie s-a stins pt o clipa dupa care s-a reaprins Question

ce zici am vreo sansa sa ma vedeti la stiri la ora 5 cu masina in flacari datorata unui scurt? Shocked
multumesc pentru pareri
  • cosmin-aurel

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
scurt nu e, in situatie in care era un scurt erau alte probleme. (baterie descarcata,diode arse sau alte cauze)parerea mea
  • nslsorin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
probleme cu bateria nu am ( abia am schimbat-o in primavara) si alternatoru baga la 3000 ture in jur de 14.5 V deci diodele si releu' sunt OK .
totusi stau si ma gandesc : dak este intr-adevar scurt , nu trebuia sa se arda vreo siguranta Question
  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cosmin-aurel a scris:scurt nu e, in situatie in care era un scurt erau alte probleme. (baterie descarcata,diode arse sau alte cauze)parerea mea


Salut, nu ai nici un scurt daca era scurt ardea sigurante ca de aia sunt puse si nu ai treaba cu nici o dioda, iar legat de faptul ca in momentul cand dai la automat ti-a stins becurile e normal pt ca electromotorul este cel mai mare consumator de pe o masina si ori se sting ele din cauza ca "suge" electomotorul in mom pornirii, ori le stinge masina in mom cand dai la automat iar cand porneste le reaprinde (la grupul VAG e asa). Legat de faptul ca se aprinde acel bec cand pornesti poate sa fie un simplu contact rece (imerfect) in nici un caz scurt-circuit.
Bafta!
  • luca george

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
orice altceva decat scurt ( la scurt se arde siguranta ) contact imperfect ar fii mai plauzibil
  • ct-13-shp

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
aceasi problema o am si eu,dar mie mi-am descarcat si bateria.acum nu stiu sigur daca este de la el sau din alta parte inca nu am facut investigatii desii trebuie sa fac cat mai curand pt ca imi omoaar bateria atunci cand iti este lumea mai draga.. Sad(
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR