Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toti membrii acestui club!
Am o problema la care nu gasesc rezolvare;de fapt ce se intampla pare o enigma.
Un Opel Vectra B,an 1997,motor x20dtl,nu porneste.
Cod inregistrat P1335; am trecut la inlocuirea senzorului de rotatie cranckshaft pe care il credeam responsabil de aceasta eroare,dar imi apare in continuare acelasi cod.
Am trecut la masuratori,conform AUTODATA 3.24.
Am masurat cu osciloscopul si am impulsuri pe pin 7 ECU respectiv pin 8 la pompa de injectie.
In Autodata,imi spune ca trebuie sa am +12v ( contact pus) la pin 7 de la pompa,dar nu am.Asa ca am luat-o pe instalatie si am ajuns la un releu la care am 12v doar o fractiune de secunda,atunci cand pun contactul.Am suntat releul si acum cand pun contact se aude un tac-tac scurt in pompa,dar masina tot nu porneste.Eroarea P1335 persista.
Am mai masurat pin 6 pompa pt. masa si este corect.
Presiune de motorina la conducte este.
Am pornit-o cu spray si sta pornita atata timp cat pulverizez,iar fumul care iese este gros,gri la culoare si cu miros de motorina...deci motorul mergand (cu spray) , codul in continuare prezent.
Nu inteleg de ce apare mereu acelasi cod, P1335, si totusi am semnal la intrarea in pompa.
Mentionez ca am inlocuit si calculatorul pompei impreuna cu senzorul de rotatie din pompa, dar degeaba.
As vrea sa ma ajutati cu ceva schite electrice, schite cu interiorul pompei de injectie si ceva informatii din TIS in legatura cu aceasta problema si acest cod.
Va multumesc anticipat pt. atentie.
Skip ads

  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pune un tester pe ea sa vezi parametrii motorului&vezi daca ECU "vede senzorul"(daca arata turatiile).Iti da motorina la injectoare?Cand porneste pe spray scoate mult fum?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ECU vede turatiile,motorina da cu presiune la injectoare,fum scoate cat e teava de groasa.Problema e ca injectia de motorina nu e data cand trebuie si turatia axului pompei este mai mica de jumatate din turatia motorului
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Din ce imi zici pare a fi mai mult o neconcordanta intre turatiile arborelui si al axei cu came.Merita sa verifici daca o ia fara senzorul crankshaft.Verifica-i distributia(aceeasi chestie am avut-o acum vreo 2 zile cu un y17dt,fugise pompa de la punct).Verifica si valoarea avansului cand ii dai cu spray.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am verificat distributia si e ok.
nu porneste fara senzor cranckshaft ; am verificat si asta.
avansul e ok, la fel si cantitatea de injectie.
In final am inlocuit pompa si acum porneste.
Acum,intrebarea este ce ar putea fi defect in corpul pompei ca sa genereze acest cod, P1335 ?
Calculatorul si senzorul care citeste rotatia axului pompei au fost schimbate dar inutil,deci a ramas corpul pompei.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ceva mecanic presupun eu.
ceva blocat.
e greu sa gasesti un raspuns la intrebarea ta, cum e la fel de greu sa gasesti un pompangiu sa fie si meserias si serios.
pana nu o pui pe banc , nu vei afla adevarata cauza.
aveti la ploiesti: bosch diesel service, sunt sigur ca stii. extrem de scumpi.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
asa e,Victor dar nu inteleg cum poate ceva,sa zicem blocat mecanic,sa genereze acest cod?
Roata din pompa se roteste,deci senzorul ce citeste turatia axului pompei ar trebui sa inregistreze corect. Sau codul generat este incorect?
Si lasa-ma cu Bosch diesel service,ca si acolo sunt tot oameni doar ca au multa documentatie. Oricum iti multumesc pt. sfat.
Inca ceva! Ma intreb si chiar am sa ma duc la o cunostinta sa vad ce anume nu functioneaza normal pt. ca motorina arunca cu presiune dar nu la momentul optim.
  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in aceasi situatie am fost si eu, am schimbat pompa cu una de la total diesel service din bucuresti se ocupa de reparatii. de cand am puso nu mai am pornire la sfert de cheie , la rece imi ia dupa 4-5 sec. poate fii din pompa sau probleme de montaj , prinde aer pe undeva? cand sunt 4 grade in jos imi intra bujia si porneste perfect. pornirea grea reapare dupa ce sta mai mult de 6-7 ore
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:asa e,Victor dar nu inteleg cum poate ceva,sa zicem blocat mecanic,sa genereze acest cod?
Roata din pompa se roteste,deci senzorul ce citeste turatia axului pompei ar trebui sa inregistreze corect. Sau codul generat este incorect?
Si lasa-ma cu Bosch diesel service,ca si acolo sunt tot oameni doar ca au multa documentatie. Oricum iti multumesc pt. sfat.
Inca ceva! Ma intreb si chiar am sa ma duc la o cunostinta sa vad ce anume nu functioneaza normal pt. ca motorina arunca cu presiune dar nu la momentul optim.


Automat are defect ceva mecanic in ea.
nu sunt foarte priceput , dar daca nu este partea electrica , n-ar avea ce sa fie altceva.
Multumesc Cerului ca m-a ferit de asemenea reparatii.
oricum si daca ai sti in amanunt ce are tot la pompagiu ajungi cu ea.
du-o macar sa-ti dea un diagnostic, sa o puna pe banc si sa-ti zica exact ce si cum.
daca motoare, cutii,tinichigereala,electrica si ambreiaje repara toata lumea , cand vine vorba de pompa nu ai de ales.
un amic de-al meu cu un bmw 320 l-a lasat pompa si a rezolvat-o la galati bosch d.s. cu 4000lei.
la ploiesti pretul e la fel.
la tds buc. sunt sigur ca tot la fel.
ma uitam pe anglia,germania , absolut peste tot aceste reparatii sunt extrem de costisitoare.


pentru @bulky: aceeasi problema cu pornirea o are un coleg de la constanta care tot la tds a reparat-o.
exact,exact aceleasi simptome.
sper sa nu debitez vreo prostie dar inclin sa cred ca la montaj ar fi problema, mai exact nu este corect pusa la `PUNCT`.
foarte putin ar mai trebui reglata.
  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
victor_soare tot cu mine ai vb pe mess Very Happy eu sunt din cta cu problema
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
scuze colegu, nu vazusi locatia. Very Happy Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR