ssTeeFuu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
Saluare ....am si eu o zafira(2004-2.0 dth)am cump in aprilie 2008 si avea 110000km....mi se parea cam putin verific cartile si gasesc acolo fisa cu toate reviziile ...surpriza ultima rev facuta in germania e in aprilie 2006 la 150000km...in 2006 a luato si vechiul propr din germ si eu sunt al doilea din 2008(am fost la multe testere si golden platin iasi si nimeni nu poate spune cati km are de fapt)acum am 200.000(fac taximetrie)
Bani bagati in masina
1.2 pivoti,4 capete bara,4bilete antirului=700ron
2.4 discuri +placute=1000ron
3.2 rulmenti fata=1000ron
4.1 volanta=3000ron
5.2 bilete directie=500ron
6.1 radiator=500ron(s-a fisurat fara lovire)
cea mai grava problema e ca imi arunca ulei peste tot pe unde gas loc..am schimb garn capac motor etc. degeaba,scapa si pe la garnitura de la pompa de vacum(nu consuma niciodata mai mult de 800gr la 10000km) .acum imi arunca si pe teava de esapamnt se cun pe haion..ce sa fac..
se mai aprinde si martorul cheie si trage cam greu ...cred ca ma lasa si debitmetru si egr..
cred ca trebuie segmentat
Bani bagati in masina
1.2 pivoti,4 capete bara,4bilete antirului=700ron
2.4 discuri +placute=1000ron
3.2 rulmenti fata=1000ron
4.1 volanta=3000ron
5.2 bilete directie=500ron
6.1 radiator=500ron(s-a fisurat fara lovire)
cea mai grava problema e ca imi arunca ulei peste tot pe unde gas loc..am schimb garn capac motor etc. degeaba,scapa si pe la garnitura de la pompa de vacum(nu consuma niciodata mai mult de 800gr la 10000km) .acum imi arunca si pe teava de esapamnt se cun pe haion..ce sa fac..
se mai aprinde si martorul cheie si trage cam greu ...cred ca ma lasa si debitmetru si egr..
cred ca trebuie segmentat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
cu privinta la preturile pieselor+manopera , la ce ai relatat tu mai sus, am ramas stupefiat.
ori ai fost la reprezentanta, ori in localitatea ta e un singur magazin de piese si e monopol .
sincer extra exagerate.
am facut un calcul si mi-a dat 6700lei.
sunt sigur ca rezolvam tot la maxim,maxim 3500-3700 lei.
nu vreau sa-ti fac inima rea , dar nici la BMW nu sunt asa scumpe.
referitor la probleme:
pune-o pe un tester serios si vezi ce erori da.
noteaza-le si mai vorbim.
800gr/10.000km nu mi se pare exagerat de mult.
la fel consuma a lui mia madre[ zafi 2001 y20dth] dar masina e racheta [ pe la turbina sunt pierderile]
dute la un mecanic destept si lasa preturile exagerate, daca ai drum prin galati, deranjeaza-ma sa te duc la un mecanic First Class, tester idem.
astazi a terminat un y20dth si mi-a ramas inima la motor , ce bine i-a reusit.
ori ai fost la reprezentanta, ori in localitatea ta e un singur magazin de piese si e monopol .
sincer extra exagerate.
am facut un calcul si mi-a dat 6700lei.
sunt sigur ca rezolvam tot la maxim,maxim 3500-3700 lei.
nu vreau sa-ti fac inima rea , dar nici la BMW nu sunt asa scumpe.
referitor la probleme:
pune-o pe un tester serios si vezi ce erori da.
noteaza-le si mai vorbim.
800gr/10.000km nu mi se pare exagerat de mult.
la fel consuma a lui mia madre[ zafi 2001 y20dth] dar masina e racheta [ pe la turbina sunt pierderile]
dute la un mecanic destept si lasa preturile exagerate, daca ai drum prin galati, deranjeaza-ma sa te duc la un mecanic First Class, tester idem.
astazi a terminat un y20dth si mi-a ramas inima la motor , ce bine i-a reusit.
ssTeeFuu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
or fi pentru tine reale, doar tu ai scos banutu`
pentru mine sunt fantastic de.........,``ireale``.
rezolva debitmetrul si egr si fa-i si-un test `compresie motor`
atat la egr cat si la debitmetru , merita sa le mai faci o curatare, poate cine stie mai salvezi ceva.
inainte de-a le cumpara ,`deranjeaza-ma` cu niste preturi, sa nu te mai usuce buzunaru`.
pentru mine sunt fantastic de.........,``ireale``.
rezolva debitmetrul si egr si fa-i si-un test `compresie motor`
atat la egr cat si la debitmetru , merita sa le mai faci o curatare, poate cine stie mai salvezi ceva.
inainte de-a le cumpara ,`deranjeaza-ma` cu niste preturi, sa nu te mai usuce buzunaru`.
ssTeeFuu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
am curatat debitmetru egr (sezorul ala mic..albastru nu ala mare negru dreptunghiular) .... degeaba..am verificat si toate furtunasele alea de vacum ..nu e spart nici un cot..
masina merge (nu mai sta martorul cheie aprins)numai ca mi se pare ca nu se deschide turbina..se tureaza pana la 3000si ceva dar nu are vlaga..nici in a2-a sau a-3-..se simtea dupa 2800turati cand intra turbina(cand calcam pedela la fund chiar daca aveam 200 de ture tot ma lipe in scaun acum nimic)
nici nu stiu ce sa schimb
debitmetru 450 si egr.750...
masina merge (nu mai sta martorul cheie aprins)numai ca mi se pare ca nu se deschide turbina..se tureaza pana la 3000si ceva dar nu are vlaga..nici in a2-a sau a-3-..se simtea dupa 2800turati cand intra turbina(cand calcam pedela la fund chiar daca aveam 200 de ture tot ma lipe in scaun acum nimic)
nici nu stiu ce sa schimb
debitmetru 450 si egr.750...
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat