onisorc
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
Am sudat recent, pt a n-a oara, tobele la vectra 1,8i '92 (din semnatura)si am facut o constatare interesanta: am pornit masina fara toba finala si a pornit super (adica cand ii dai contact se duce 1-2 sec despre 1000 rpm si apoi revine la 850rpm, adica normal). Cu toba finala pusa nu mai ajunge la 1000 rpm.
1. Sa fie finala partial infundata?!
2. Din catalizator au cazut carbuni(1,2 buc). E "dus" oare?! Mia face si urat pe la 2500 rpm.
1. Sa fie finala partial infundata?!
2. Din catalizator au cazut carbuni(1,2 buc). E "dus" oare?! Mia face si urat pe la 2500 rpm.
- n3v001
- **
- 286 mesaje
- din 11 Jun 2004
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
n3v001
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cu siguranta e infundat si catalizatorul daca e cel original din '92 (si putin probabil sa il fi schimbat cineva).
Solutia optima: scos si pus teava sau batut pana ies toti carbunii.
Inca o chestie dupa care iti dai seama ca e infundat catalizatorul: Dupa ce ai mers sa zicem vreo jumatate de ora si motorul e bine incalzit pune mana pe umflatura dintre scaune (in spatele scaunelor fatza) si daca e calda atunci sigur e infundat.
In ceea ce priveste finala...vezi ca gasesti la orice service de tobe toba de vectra (aprox 2 mil, nu e fabricata de GM) stock. Daca o carpesti nu prea tine.
La astra-ul meu F de 1.6 ii pusesem toba finala de dacia nova si mergea ok....si era doar 500 000 la vremea aia, dar nu stiu daca se potriveste si pe 1.8.
Solutia optima: scos si pus teava sau batut pana ies toti carbunii.
Inca o chestie dupa care iti dai seama ca e infundat catalizatorul: Dupa ce ai mers sa zicem vreo jumatate de ora si motorul e bine incalzit pune mana pe umflatura dintre scaune (in spatele scaunelor fatza) si daca e calda atunci sigur e infundat.
In ceea ce priveste finala...vezi ca gasesti la orice service de tobe toba de vectra (aprox 2 mil, nu e fabricata de GM) stock. Daca o carpesti nu prea tine.
La astra-ul meu F de 1.6 ii pusesem toba finala de dacia nova si mergea ok....si era doar 500 000 la vremea aia, dar nu stiu daca se potriveste si pe 1.8.
vladro
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2006
- Mesaj Privat
valiauto
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2005
- Mesaj Privat
vladro a scris:Eu am observat aseara ca pe teava de esapament, iesea un manunchi de fire(ca parul de cal).De unde sunt si de ce au iesit? De asemenea pe interior sunt bucati groase de carbuni pe peretii acestei tevi. Are careva idee ce s-a intamplat si ce trebuie schimbat?
cred ca ti-au murit ceva cai putere si le iese coada pe toba.
schimba toba fina si va fii suficient!
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- rapiduletul
- **
- 141 mesaje
- din 12 Jun 2005
- Vectra 2000
- Alta tara
rapiduletul
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
valiauto a scris:
cred ca ti-au murit ceva cai putere si le iese coada pe toba.
schimba toba fina si va fii suficient!
vladro a scris:Eu am observat aseara ca pe teava de esapament, iesea un manunchi de fire(ca parul de cal).De unde sunt si de ce au iesit? De asemenea pe interior sunt bucati groase de carbuni pe peretii acestei tevi. Are careva idee ce s-a intamplat si ce trebuie schimbat?
cred ca ti-au murit ceva cai putere si le iese coada pe toba.
schimba toba fina si va fii suficient!
Super faza mi-a placut la nebunie!!!
- DAN ALEXANDRESCU
- *
- 4 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Bucuresti
DAN ALEXANDRESCU
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
andei
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
andei
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
- CRISTEA VICTOR
- *
- 47 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 1993 c16nz
- RESITA
CRISTEA VICTOR
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
Dupa mai multe variante luate in calcul si dupa ce am citit zeci de mesaje postate pe site am ajuns la concluzia ca habar n-am ce are masina mea, dar a mai ramas o singura varianta pe care nu am incercat-o, sa schimb(scot de tot) catalizatorul su sa pun unul de cielo pe care mi l-a promis cineva moca, unul original m-ar ruina financiar. Intrebarea este: pot sa adaptez catalizatorul de cielo la vectra mea c16nz din '93 si daca da cum? Daca as scoate catalizatorul de tot ce efecte negative ar avea, zgomot mare, consum.....?
Problema de care nu scap este aceea ca nu ami are putere marina mea deloc, e foarte puturoasa, nu demareaza bine, nu mai prinde mai mult de 120, si asta cu chinuri grele, cu toate ca mergea foarte bine inainte, avea putere, mergea de rupea pamantul, si viteza foarte mare, dar dintr-o data gata
Problema de care nu scap este aceea ca nu ami are putere marina mea deloc, e foarte puturoasa, nu demareaza bine, nu mai prinde mai mult de 120, si asta cu chinuri grele, cu toate ca mergea foarte bine inainte, avea putere, mergea de rupea pamantul, si viteza foarte mare, dar dintr-o data gata
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- CRISTEA VICTOR
- *
- 47 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 1993 c16nz
- RESITA
CRISTEA VICTOR
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- CRISTEA VICTOR
- *
- 47 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 1993 c16nz
- RESITA
CRISTEA VICTOR
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
o teaza, daca vrei sa renunti la talon.
un catalizator de vectra, daca mai vrei talon.
baga-te sub masina si ai sa vezi 3 cuti de tabla, prima (cum te uiti dintspre bot spre coada masinii) este catalizatorul, a 2-a toba mediana, a 3-a toba finala.
dupa ce o sa le vezi o sa intelegi mai multe lucruri.
un catalizator de vectra, daca mai vrei talon.
baga-te sub masina si ai sa vezi 3 cuti de tabla, prima (cum te uiti dintspre bot spre coada masinii) este catalizatorul, a 2-a toba mediana, a 3-a toba finala.
dupa ce o sa le vezi o sa intelegi mai multe lucruri.
- MCL2k6
- **
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
CRISTEA VICTOR a scris:Problema de care nu scap este aceea ca nu ami are putere marina mea deloc, e foarte puturoasa, nu demareaza bine, nu mai prinde mai mult de 120, si asta cu chinuri grele, cu toate ca mergea foarte bine inainte, avea putere, mergea de rupea pamantul, si viteza foarte mare, dar dintr-o data gata
Vezi sa ai sonda lambda in conditie buna, curata EGR-ul, schimba filtrul de aer daca e cazul.
Eventual incearca un aditiv de ala de curatat injectorii.
Incearca sa citesti codul de eroare de la ECU. Daca zici ca asa dintr-odata si-a pierdut puterea, dupa parerea mea s-a infundat ceva pe acolo.
- CRISTEA VICTOR
- *
- 47 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 1993 c16nz
- RESITA
CRISTEA VICTOR
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- CRISTEA VICTOR
- *
- 47 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 1993 c16nz
- RESITA
CRISTEA VICTOR
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
tocmai am anulat valva de vacuum cu o garnitura metalica fara gauri insa nu stiu cat de bine a iesit, iar in corpul injectorului inca nu am gasit ceva cu care sa infund mustiucul din care am scos furtunul. Merge mult mai bine acum, nu isi mai da in nas deloc si parca are putere mai mare insa acum se aude cam ciudat motorul, un sunet metalic, parga se chinuie, nu stiu cum sa explic. Sper sa nu se intample ceva la motor. Am facut o tura de proba insa cand am ajuns in parcare s-a aprins si beculetul galben in bord (tocmai cand credeam ca am rezolvat-o).
Totusi as vrea sa schimb(scot) si catalizatorul daca reusesc, sunt sigur ca o sa se vada diferenta
Totusi as vrea sa schimb(scot) si catalizatorul daca reusesc, sunt sigur ca o sa se vada diferenta