Dum 06 Dec, 2009 5:21 pm
VA salut pe toti. Problema a decurs in felul urmator: mi s-a spart un furtun de la radiator si motorul s-a supraincalzit. Am remediat furtunul, am copletat nivelul de antigel si au inceput problemele.... motorul se supraincalzea si radiatorul ramanea totusi rece?!.Am scos termostatul suspectand-ul de a se fi blocat inchis.Problema nu s-a rezolvat, radiatorul a ramas in continuare rece. Am demontat radiatorul dorind sa vad daca este infundat si am probat radiatorul cu debitul de apa de la pompa din curte.apa curgea fara probleme cu pompa data la refuz. Dupa aceea am demontat distributia si am sperat ca s-a deteriorat pompa de apa dar nici asta nu a fost cauza( am prins-o in menghina si am fortat-o cu cheia franceza si nu se invarte turbina fata de ax). Am demontat chiulasa sperand sa fie garnitura de chiulasa arsa. Dar nici garnitura na afost arsa...Suspectez acum ca ar putea fi o fisura in chiulasa(sau si mai grav in blocul motor). Cum pot sa-mi dau seama? Locuiesc in Ploiesti si as fi recunoscator daca stie cineva unde sa ma duc (in zona) sa verifice cumva chiulasa sau daca are cineva vreun sfat care poate sa ma scoata din impas. MULTUMESC