assos11
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2009
- Mesaj Privat
Vectra C a mea din 2006, m-a lasat in mers. Tras pe dreapta, incercat cheie nimic, era...moarta sraca. Chemat prietenar, dat curent si dus acasa. Masurat tensiune baterie, 12V si ceva cu motor oprit, 11V cu motor pornit. Pe bord nici o anomalie vizuala, nici la contact pus si nici dupa 1 minut dupa pornire, ma refer la martorul baterie/abs.
Cauzele pot fi multiple din cate am citit cele mai frecvente sunt: alternator, punte sau releu.
1. Dar...ce ar putea fi? eu sper la ceva ieftin, o siguranta dintr-un panou ceva...ca de demontat l-ash demonta dar nu gasesc nici un tutorial, nimic.
2. Si am auzit de un service "specializat" in Baicului, care-i foarte aproape de unde stau eu(zona colentina). Imi puteti da aici sau prin pm, adresa sau numele firmei.
Orice sfat este binevenit.Multumesc.
Cauzele pot fi multiple din cate am citit cele mai frecvente sunt: alternator, punte sau releu.
1. Dar...ce ar putea fi? eu sper la ceva ieftin, o siguranta dintr-un panou ceva...ca de demontat l-ash demonta dar nu gasesc nici un tutorial, nimic.
2. Si am auzit de un service "specializat" in Baicului, care-i foarte aproape de unde stau eu(zona colentina). Imi puteti da aici sau prin pm, adresa sau numele firmei.
Orice sfat este binevenit.Multumesc.
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
assos11
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2009
- Mesaj Privat
victor soare a scris:off, offf,offfff , oare ce motorizare are vectra ta?
ca sa primesti niscai raspunsuri, da mai multe detalii.
Dezvolta Subiectul [ vorba lu` DINICA, Dumnezeu Sa-l Ierte]
ca sa primesti niscai raspunsuri, da mai multe detalii.
Dezvolta Subiectul [ vorba lu` DINICA, Dumnezeu Sa-l Ierte]
Nu numa'ca-l dezvolt dar il si multiplic, heh.
Opel vectra c 2006, 1.9 cdti, model cu facelift si silicoane.
Am primit si pe pm un sfat bun de la userul LEO B-L-A.
Cateva sfaturi in plus n-ar strica.
- macheta
- **
- 298 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1995 x16sz
- Alba
macheta
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
assos11
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2009
- Mesaj Privat
Eeeei, de 1 Decembrie (la multi ani tuturor romanilor!), am plonjat prin motor dupa electromotor. Dat jos scut, filtru aer, roata fata dreapta. De dat jos deocamdata nu am cum deoarece ma incomodeaza suportul de motor care are niste piulite in forma de stea, sa zic asa deci trebuie cheie speciala, la fel are si electomotorul doar ca-s mai mari in diametru.
Deci, motor oprit, la bornele bateriei am 12 si ceva volti. Cu motorul pornit, la borne imi scade pana la 11 si ceva volti. Masurat pe plusul de la alternator si masa, egal 1,6-1,7 volti. Deci mie alternatorul imi scoate aproximativ 1, 5-1,7 volti. Cam putin...o fi vre-un somalez pletos....
Sigurantele is okey.
Acum, incepe sa mi se aprinda si semnul luminos rosu cu bateria din bord.
Simptome: La pornire motorul merge cu aprox.800 rpm, dupa 3-5 minute se tureaza pana la 1000-1100 rpm. Apoi se aprinde becul sau este deja aprins.
Urmatorul pas este achizitionarea unor chei pentru acele piulite speciale...sa vaz di undi...
Multumesc de interes.
Deci, motor oprit, la bornele bateriei am 12 si ceva volti. Cu motorul pornit, la borne imi scade pana la 11 si ceva volti. Masurat pe plusul de la alternator si masa, egal 1,6-1,7 volti. Deci mie alternatorul imi scoate aproximativ 1, 5-1,7 volti. Cam putin...o fi vre-un somalez pletos....
Sigurantele is okey.
Acum, incepe sa mi se aprinda si semnul luminos rosu cu bateria din bord.
Simptome: La pornire motorul merge cu aprox.800 rpm, dupa 3-5 minute se tureaza pana la 1000-1100 rpm. Apoi se aprinde becul sau este deja aprins.
Urmatorul pas este achizitionarea unor chei pentru acele piulite speciale...sa vaz di undi...
Multumesc de interes.
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
assos11
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2009
- Mesaj Privat
Mda...cam prematura avand in vedere ca este din 2006 si cu 64 mii la bord (verificat si cu testerul la reprezentanta di-bass).
@elegance:
Stiu ca s-a discutat dar niciodata nu este la fel...
Pe mine ma interesau idei si sfaturi, plus ca-s nou pe acest forum, deci am mea culpa ca nu vreau sa cumpar toate componentele(p.diode, releu sau perii)daca nu sunt defecte.
Cat despre demontat suport motor, este necesar, deoarece imi fac mai mult spatiu sa umblu la alternator si la intinzatorul de curea. E prima data cand fac asa ceva.
O zi/seara cat mai buna...
@elegance:
Stiu ca s-a discutat dar niciodata nu este la fel...
Pe mine ma interesau idei si sfaturi, plus ca-s nou pe acest forum, deci am mea culpa ca nu vreau sa cumpar toate componentele(p.diode, releu sau perii)daca nu sunt defecte.
Cat despre demontat suport motor, este necesar, deoarece imi fac mai mult spatiu sa umblu la alternator si la intinzatorul de curea. E prima data cand fac asa ceva.
O zi/seara cat mai buna...
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Dupa ce o sa'l dai jos crede'ma ca nu o sa mai ai dispozitia sa te apuci de experimente. Iar la pretul asta chiar nu cred ca merita sa schimbi doar una dintre componente. Macar ai garantie 12 luni ca daca cedeaza ceva, primesti alta piesa. Au fost cazuri in care puntea a puscat la 3 minute dupa pornirea motorului. Vad ca esti hotarat sa te apuci singur de demontat asa ca o sa incerc sa'ti dau niste sfaturi (nu stiu cat or fi de bune tinand cont de ora la care postez):
- ca sa dai jos cureaua de accesorii ai nevoie de un levier cu care sa preseri intinzatorul si un surub (de 6 parca) ca sa'l blochezi
- apoi demontezi cele 2 fire legate la alternator, unul de 10 si celelalt de 8, is pozitionate in spatele alternatorului
- iti faci loc printre cabluri si desfaci cele 2 suruburi care tin alternatorul, vezi ca is pozitionate in sensuri opuse.
- scoti minunea afara, inlocuiesti puntea/releul si il montezi la loc.
Spor.
- ca sa dai jos cureaua de accesorii ai nevoie de un levier cu care sa preseri intinzatorul si un surub (de 6 parca) ca sa'l blochezi
- apoi demontezi cele 2 fire legate la alternator, unul de 10 si celelalt de 8, is pozitionate in spatele alternatorului
- iti faci loc printre cabluri si desfaci cele 2 suruburi care tin alternatorul, vezi ca is pozitionate in sensuri opuse.
- scoti minunea afara, inlocuiesti puntea/releul si il montezi la loc.
Spor.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Hop si eu ma bag in seama ,am vectra c facelift si alte alea ...am avut si eu aceeasi problema ,s-a ars 1 dioda am mers in baicului la NICU ...piese (puntea diode ) 150 de lei + manopera 150 de lei si in 1/2 ora gata totul normal .iar ca sa scoti cureaua nu e greu se forteaza intinzatorul cu o cheie inelara, mai greu e de dat jos alternatorul care e in partea din spate a motorului ! dat jos suport filtru aer mai trebuie deci e un pik de munka ptr cine se mai si pricepe ptr cine are 2 miini de stinga mai bine la ,,meseriasi,, ! si mai trebuie scos si filtrul de motorina ca altfel nu iese alternatorul!
assos11
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
assos11
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2009
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
De 40 de Ron o sa te tina acel set de tubulare. Mie mi-a cazut alternatorul anul trecut de Craciun, pe 26. Toate sevice-urile inchise, iar cele deschise imi spuneau sa vin pe 5 ian. Baaaaa, sinteti nebuni, si eu ce fac? Fara masina? De Revelion?! Asa ca mi-am suflecat minecile, si da alternatorul jos. Singur. Dupa vreo 2 ore de chin, am luat alternatorul in brate si m-am dus la un service, care mai era deschis: vis-a-vis de piata Gorbaciov, la spagarii aia. 160 Ron puntea de diode, 240 Ron releul, plus 100 Ron manopera. Iau alternatorul in brate, acasa, si inca 2 ore chin sa-l pun la loc. Afara erau undeva la -10-12 grade. Deci 500 Ron plus munca mea de vreo 4 ore la temperatura aia. Deh....Craciunul, Revelionul...!