Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • assos11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Vectra C a mea din 2006, m-a lasat in mers. Tras pe dreapta, incercat cheie nimic, era...moarta sraca. Chemat prietenar, dat curent si dus acasa. Masurat tensiune baterie, 12V si ceva cu motor oprit, 11V cu motor pornit. Pe bord nici o anomalie vizuala, nici la contact pus si nici dupa 1 minut dupa pornire, ma refer la martorul baterie/abs.

Cauzele pot fi multiple din cate am citit cele mai frecvente sunt: alternator, punte sau releu. Question

1. Dar...ce ar putea fi? eu sper la ceva ieftin, o siguranta dintr-un panou ceva...ca de demontat l-ash demonta dar nu gasesc nici un tutorial, nimic.

2. Si am auzit de un service "specializat" in Baicului, care-i foarte aproape de unde stau eu(zona colentina). Imi puteti da aici sau prin pm, adresa sau numele firmei.

Orice sfat este binevenit.Multumesc. Sad
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
off, offf,offfff , oare ce motorizare are vectra ta?
ca sa primesti niscai raspunsuri, da mai multe detalii.
Dezvolta Subiectul [ vorba lu` DINICA, Dumnezeu Sa-l Ierte]
  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Din ce spui tu nu iti mai incarca deci trebuie verificata puntea de diode si releul(mai rar dar posibil).
  • assos11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
victor soare a scris:off, offf,offfff , oare ce motorizare are vectra ta?
ca sa primesti niscai raspunsuri, da mai multe detalii.
Dezvolta Subiectul [ vorba lu` DINICA, Dumnezeu Sa-l Ierte]


Nu numa'ca-l dezvolt dar il si multiplic, heh.

Opel vectra c 2006, 1.9 cdti, model cu facelift si silicoane.

Am primit si pe pm un sfat bun de la userul LEO B-L-A.

Cateva sfaturi in plus n-ar strica.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
N-are cum sa fie puntea de diode,altfel nu ti-ar incarca alternatorul si n-ai avea 12 volti la baterie.Si nu cred ca e vreo siguranta,mai degraba periile de la electromotor.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
chiar sunt curios Assos ce ai descoperit, ca defect.
la fel am patit si eu la o astra diesel.
exact periile electromotor , erau problema.
  • assos11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Eeeei, de 1 Decembrie (la multi ani tuturor romanilor!), am plonjat prin motor dupa electromotor. Dat jos scut, filtru aer, roata fata dreapta. De dat jos deocamdata nu am cum deoarece ma incomodeaza suportul de motor care are niste piulite in forma de stea, sa zic asa deci trebuie cheie speciala, la fel are si electomotorul doar ca-s mai mari in diametru.

Deci, motor oprit, la bornele bateriei am 12 si ceva volti. Cu motorul pornit, la borne imi scade pana la 11 si ceva volti. Masurat pe plusul de la alternator si masa, egal 1,6-1,7 volti. Deci mie alternatorul imi scoate aproximativ 1, 5-1,7 volti. Cam putin...o fi vre-un somalez pletos....

Sigurantele is okey.

Acum, incepe sa mi se aprinda si semnul luminos rosu cu bateria din bord.

Simptome: La pornire motorul merge cu aprox.800 rpm, dupa 3-5 minute se tureaza pana la 1000-1100 rpm. Apoi se aprinde becul sau este deja aprins.

Urmatorul pas este achizitionarea unor chei pentru acele piulite speciale...sa vaz di undi...

Multumesc de interes.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cu respect, stimabile.
sa dezvolti subiectul pe masura ce rezolvi problema.
succes

cam prematura problema cu electromotorul, avand in vedere vechimea masinii!.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Daca despre subiectul asta nu s'a discutat nu stiu ce s'a discutat pe forumul asta. Puntea de diode+releu de pe alternator. 230 ron la cel mai apropriat chiosc de piese + manopera daca nu vrei sa te murdaresi.
LE: nu e nevoie sa dai jos suportul motor.
  • assos11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mda...cam prematura avand in vedere ca este din 2006 si cu 64 mii la bord (verificat si cu testerul la reprezentanta di-bass).

@elegance:
Stiu ca s-a discutat dar niciodata nu este la fel...

Pe mine ma interesau idei si sfaturi, plus ca-s nou pe acest forum, deci am mea culpa ca nu vreau sa cumpar toate componentele(p.diode, releu sau perii)daca nu sunt defecte.

Cat despre demontat suport motor, este necesar, deoarece imi fac mai mult spatiu sa umblu la alternator si la intinzatorul de curea. E prima data cand fac asa ceva.

O zi/seara cat mai buna...
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
eu te felicit ca te-ai apucat singur de treaba.
altii sunt putori si vor sa repare masinile din fata monitorului.
scuze , am crezut ca e vorba de electromotor.
oricum si alterntorul mi se pare extrem de prematur sa te lase.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Dupa ce o sa'l dai jos crede'ma ca nu o sa mai ai dispozitia sa te apuci de experimente. Iar la pretul asta chiar nu cred ca merita sa schimbi doar una dintre componente. Macar ai garantie 12 luni ca daca cedeaza ceva, primesti alta piesa. Au fost cazuri in care puntea a puscat la 3 minute dupa pornirea motorului. Vad ca esti hotarat sa te apuci singur de demontat asa ca o sa incerc sa'ti dau niste sfaturi (nu stiu cat or fi de bune tinand cont de ora la care postez):
- ca sa dai jos cureaua de accesorii ai nevoie de un levier cu care sa preseri intinzatorul si un surub (de 6 parca) ca sa'l blochezi
- apoi demontezi cele 2 fire legate la alternator, unul de 10 si celelalt de 8, is pozitionate in spatele alternatorului
- iti faci loc printre cabluri si desfaci cele 2 suruburi care tin alternatorul, vezi ca is pozitionate in sensuri opuse.
- scoti minunea afara, inlocuiesti puntea/releul si il montezi la loc.
Spor.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Hop si eu ma bag in seama ,am vectra c facelift si alte alea ...am avut si eu aceeasi problema ,s-a ars 1 dioda am mers in baicului la NICU ...piese (puntea diode ) 150 de lei + manopera 150 de lei si in 1/2 ora gata totul normal .iar ca sa scoti cureaua nu e greu se forteaza intinzatorul cu o cheie inelara, mai greu e de dat jos alternatorul care e in partea din spate a motorului ! dat jos suport filtru aer mai trebuie deci e un pik de munka ptr cine se mai si pricepe ptr cine are 2 miini de stinga mai bine la ,,meseriasi,, ! si mai trebuie scos si filtrul de motorina ca altfel nu iese alternatorul!
  • assos11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
De ce sa platesc pe cineva pentru un lucru pe care pot sa-l fac eu...maine ma duc in targ la vitan dupa chei speciale de dat jos alternatorul, un fel de inelaro-stea...
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pe un set tubulare cap stea am dat 60 ron , spor la treaba.
  • assos11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, in targ la vitan sunt in jur de 60-65 ron dar am gasit la cineva cu 40, acelasi set in cutie de metal. Chei tubulare stea pentru cap clichet cu marimi de 10,11,12,14,16,18,20,22,24. Aviz celor care mai cauta.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
apreciez pasiunea si perseverenta, dar eu nu rezistam sa stau atatea zile fara masina.
spor la treaba si s-o rezolvi cat mai favorabil.
de curiozitate , cat ar fi manopera?
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De 40 de Ron o sa te tina acel set de tubulare. Mie mi-a cazut alternatorul anul trecut de Craciun, pe 26. Toate sevice-urile inchise, iar cele deschise imi spuneau sa vin pe 5 ian. Baaaaa, sinteti nebuni, si eu ce fac? Fara masina? De Revelion?! Asa ca mi-am suflecat minecile, si da alternatorul jos. Singur. Dupa vreo 2 ore de chin, am luat alternatorul in brate si m-am dus la un service, care mai era deschis: vis-a-vis de piata Gorbaciov, la spagarii aia. 160 Ron puntea de diode, 240 Ron releul, plus 100 Ron manopera. Iau alternatorul in brate, acasa, si inca 2 ore chin sa-l pun la loc. Afara erau undeva la -10-12 grade. Deci 500 Ron plus munca mea de vreo 4 ore la temperatura aia. Deh....Craciunul, Revelionul...!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR