2dor
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
salut. am o omega b caravan din'95 si am avut probleme cu apa, mi se ridica temperatura destul de des in vitezele inferioare si m-am gandit ca e termostatul. l-am schimbat dar degeaba, mi s-a ridicat iar , as vrea sa imi spuneti despre termocupla/termocuple daca stiti cate si cum le are. ma gandesc ca nu porne ste/sc cand trebuie.. poate stiti cumva si cat costa una . ms de ajutor si astept raspunsuri
- deleted-28636
- **
- 168 mesaje
- din 20 Jan 2009
deleted-28636
- Mesaje scrise: 168
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
2dor
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
pai hai sa-ti spun,prima data mi s-a ridicat pan' la 100 aproape pan' pe rosu, astazi dupa ce am schimbat termostatul am mers la drum lung si a fost constanta 90-95 cand am intrat in oras si am mers/stat la semafoare s-a ridicat iar pan la 100 , am oprit si am pus pe direct termocupla , si mi-a racit motoru'
- deleted-28636
- **
- 168 mesaje
- din 20 Jan 2009
deleted-28636
- Mesaje scrise: 168
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
OMEGA_B
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
da, aceleasi probleme ca ale mele! eu pateam mereu asa, intr-o noapte am alergat-o rau si mi-a urcat apa la 97, atunci mi-a crapat radiatorul exact in partea de sus unde intra furtunul in el. am luat unul mare de 3.0 mv6 cu termocupla cu tot, dar nici aceasta nu pornea. pana la urma nu a fost devina termocupla ,ci siguranta aceea de sub baterie. sa fiu mai explicit( exact sub baterie, pe sasiu este montata o rezistenta bosch care are in interior o bucata de nichelina. astfel, nichelina se inroseste si ii ia din curent termocuplei micsorandu-i turatia. la mine se retezase nichelina aceea din interior si nu se mai alimenta termocupla.am rezolvat problema in stilul meu .. am pus in locul rezistentei o siguranta de 40a pt statie. acum porneste din prima la viteza maxima! daca ai nevoie am eu termocupla si radiator de x20xev. sa stiti ca nu-i diferenta prea mare cu monstrul asta de radiator, temp sta undeva la 93 de grade.
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
radiatorul de mv6 are 2 sonde pt temperatura si o pompita electrica pt recircularea apei in interiorul lui. daca o sa-ti pui radiator d-asta la x20xev nu-ti va ajunge furtunul de la radiator(cel de langa baterie), eu l-am inadit. termocupla nu vei gasi noua, la piese de import,iar la dezmembrari imi cerea 3,5 mil. sonda care porneste termocupla se gaseste lejer oriunde. bafta!
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat