- dany_ionutz
- OP
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor opelistilor.Am si eu o problema cu opelasul meu aceasta manifestandu-se in felul urmator:cand accelerez putin mai brusc de obicei in panta,imi apare martorul cu masinuta si cheita si masina nu mi se tureaza mai mult de 2000-2500 ture.Martorul dispare dupa un timp(4-5min)sau daca opresc motorul si repornesc din nou.dupa ce acesta dispare masina merge perfect.Am observat ca de doua zile mi se aprinde acelasi martoru dar se stinge imediat si cand pornesc dimineata sau seara dupa ce masina sta oprita toata ziua,motor 2.2 dti
- grasanukdu
- *
- 9 mesaje
- din 16 Oct 2009
- Vectra 2004
- Bucuresti
grasanukdu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
salut cre ca ai accesi problema pe care am avuto si eu mi se aprindea martorul si nu mai trage ,opream motorul si il porneam nu mai avea nimic cum ajungeam in 2800 de ture se aprindea si nu mai aveam putere . Am fost la service si am pus laptopul si mia dat o eroare cudebitul de aer iar mecanicula dat jos capacul de la motorsi sa dus direct la s doua furtunse subtiri numai groase de 5 mm si care vinede la o valva de linga cutia filtrului de aer si trece p linga chiuloasa si se duce CRED ca la valva egr .
Trecand pe linga chiuloasa probabil si din cauza miscari motorului unul din furtune sa frecat si sa rupt tragand aer fals . Rezolvarea a fost taierea parti din furtun si inlocuirea cu alta . Sper sa-ti fie de folos intamplarea mea si so scapi la fel de ieftin .
Trecand pe linga chiuloasa probabil si din cauza miscari motorului unul din furtune sa frecat si sa rupt tragand aer fals . Rezolvarea a fost taierea parti din furtun si inlocuirea cu alta . Sper sa-ti fie de folos intamplarea mea si so scapi la fel de ieftin .
drg86yen
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z-c/bl11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2010
- Mesaj Privat
salut,daca motorul numai trage si nu mai are acceleratie decat pana la 3000ture sa fie oare de la furtunasul care vine de la filtrul de aer?eu am vectra z-c 1.9dt2004 si de curand am schimbat filtrul de aer si nu stiu daca cumva furtul care venea de la filtrul poate fi infundat?sau nu la-m pus cum trebuie?parca turbo nu ar mai functiona nu stiu ce sa cred,stiu ca am problema cu clapa de acceleratie,opream motoru si il porneam din nou, isi revenea ptr o vreme..poate cineva sa-mi de-a un raspuns,Va rog frumos..numai bine,multumesc...
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
dany_ionutz, EGR si bujii incandescente. Mergi la o diagnoza sa iti confirme.
Pe viitor, foloseste cautarea si nu mai deschide topic.
drg86yen, sper ca macar tu sa fi inteles ce ai scris. Dar limitarea pe care o simti poate fi chiar de la clapeta de aer stricata. In mod sigur ai eroare in bord, incerci cu o diagnoza sau cu o cautare pe forum.
Pe viitor, foloseste cautarea si nu mai deschide topic.
drg86yen, sper ca macar tu sa fi inteles ce ai scris. Dar limitarea pe care o simti poate fi chiar de la clapeta de aer stricata. In mod sigur ai eroare in bord, incerci cu o diagnoza sau cu o cautare pe forum.