- styx
- OP
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
remusnrs
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2004
- Mesaj Privat
Eu stiu ca poti scoate din viteza atunci cand motorul nu este in sarcina sau in frana de motor.
Insa o sa-i las pe altii mai grei intr-ale mecanicii sa spuna.
Pe de alta parte, s-a discutat tot pe aici (da-i un search) despre cat de bine este pentru cutie sa mergi cu masina scoasa din viteza.
Si ultima chestie - pe unele modele (Atra H de ex.)- frana de motor reduce consumul la 0 deci nu vad de ce ai scoate din viteza
Insa o sa-i las pe altii mai grei intr-ale mecanicii sa spuna.
Pe de alta parte, s-a discutat tot pe aici (da-i un search) despre cat de bine este pentru cutie sa mergi cu masina scoasa din viteza.
Si ultima chestie - pe unele modele (Atra H de ex.)- frana de motor reduce consumul la 0 deci nu vad de ce ai scoate din viteza
- styx
- OP
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
CRISTI_ro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai si eu ..la vechea astra G schimbam si scoteam si bagam in viteza fara sa calc ambreiajul...totul era sa am 1700 rpm ...si mergea ...
Soferii de cursa lunga ...(cei de tir ) se zice ca au invatzat sa scoata si sa bage in viteza la camioanele lor fara a mai calca ambreiajul ....placa de presiune de la ambreiaj ...viatza mai lunga..
Soferii de cursa lunga ...(cei de tir ) se zice ca au invatzat sa scoata si sa bage in viteza la camioanele lor fara a mai calca ambreiajul ....placa de presiune de la ambreiaj ...viatza mai lunga..
- bogdanbratescu
- **
- 410 mesaje
- din 23 Aug 2005
- Bucuresti
bogdanbratescu
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
bogdanbratescu a scris:s-a mai discutat treaba ata .Da un search
Cum s-a mai spus ; s-a discutat despre consecintele asuprea cutiei de viteze la scoaterea din viteza in momentul decelerarii motorului si nu despre modul de a scoate din viteza cu sau fara debraiere sau mai pe inteles cu sau fara apasarea pedalei de ambreiaj asa cred ca vrea sa afle styx , daca am inteles eu bine.
- styx
- OP
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
toata treaba sta in indemanare si obijnuinta. eu am foft nevoit sa merg asa pana la Sinaia cand mi-a picat ambreiajul. Adica 1 cu motorul oprit, pornit motorul, si dupa 2, 3, etc fara ambreiaj. Ideea este ca la schimbare sa nu fie masina in acceleratie sau decelerare ci samergi la o viteza constanta ca sa iasa usor din viteza si cand vrei sa bagi in viteza tre sa-i dai un "spritz" si impinci maneta usor spre viteza dorita fortand foarte putin si cand turatia e ook va intra. cel mai bine iti dai seama daca vezi ca in scris e cam greu dar cam asta e.....
sper sa fi inteles ceva....
sper sa fi inteles ceva....
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- styx
- OP
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- styx
- OP
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Bineinteles. Cand scoti din viteza decuplezi doua angrenaje, ambele aflandu-se in sarcina. Logic si uzura va fi mai mare. Altii vorbeau insa de schimbarea vitezelor, care ar presupune si bagarea in viteza, care este si mai "dureroasa" pentru pinioane.
Si ca sa pui si capacul, rularea la punctul mort poate provoca la randul ei defectiuni in cutie, datorita aparitiei unor viteze relative foarte ridicate. Nu stiu sa explic exact fenomenul, dar din cate imi amintesc s-a mai discutat si pe forum.
Si ca sa pui si capacul, rularea la punctul mort poate provoca la randul ei defectiuni in cutie, datorita aparitiei unor viteze relative foarte ridicate. Nu stiu sa explic exact fenomenul, dar din cate imi amintesc s-a mai discutat si pe forum.
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat