- andrei 2000
- OP
- 4 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Frontera 1997 2500 tds
- Bucuresti
andrei 2000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 2500 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,178 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,178
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
citeste toate cele 3 pagini ale topicului urmator:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=57149
mutam discutia la "probleme tehnice"
- andrei 2000
- OP
- 4 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Frontera 1997 2500 tds
- Bucuresti
andrei 2000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 2500 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- andrei 2000
- OP
- 4 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Frontera 1997 2500 tds
- Bucuresti
andrei 2000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 2500 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,178 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,178
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Dar daca tu zici ca nu este din turbina............cine sunt eu sa te contrazic? Si mai ales, ce interes as avea sa o fac? Masina mea merge. A ta are probleme.
succes!
- andrei 2000
- OP
- 4 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Frontera 1997 2500 tds
- Bucuresti
andrei 2000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 2500 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,178 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,178
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Sugestie:
Incearca sa arati turbina si altui mecanic, nu tot aluia care a reparat-o care intre noi fie vorba...nu are niciun interes sa spuna ca el ti-a distrus motorul.
P.S.
simptomele expuse nu au nicio legatura cu starea garniturii de q-loasa.
pavel66
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
pavel66
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
Zmeutzu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
PPyramid
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2023
- Mesaj Privat
Turbina începea sa fluiere in ultimele sapt , a cedat pe la Fetești . Am mers de acolo cu 1000 turații pana la Cãlãrași 50km pana la mecanic sa i-o duc. A dat fum ca la balamuc pe drum evident , am mai completat 300g pe drum dupã o pauza de 15min. Dupa ce am ajuns la el ,a shcimbat turbina cu una noua, ulei si filtru noi . Am mers 2 sapt si a apãrut STOP. Engine oil low pressure si s-a oprit in mers. Am mai mers 500m maxim sa o trag undeva si începuse sa se audã ca si cum bate motorul . Sau un zdranganit asa de tabla ...Am dus-o iar la mecanicul respectiv si a zis ca nu e de la turbina sau manopera lor ...ci ca e din cauza mașinii , ca poate nu e shcimbata distribuția. (aia pe lanț într-adevãr eu cel puțin nu am hcimbat-o ca nu era nevoie asa au zis la service la revizie , dar aia pe curea avea doar 3000km de cand s-a shcimbat , in toamna ). Eu am mai sesizat ca uleiul era mult peste limita cand am.scos-o din service de la mec aici ...am sunat dar a zis sa merg asa ca isi va mai trage ulei ea. Insa nu prea a fost asa , ca tot pe maxim era nivelul ...nu stiu daca are de-a face. Ba chiar mi se mai limita Viteza uneori la 100km la ora sau 2000 turații si a zis sa o opresc si sa o pornesc ca poate e un senzor murdar ...a fscut de 3-4 ori figuri , ba chiar o data abia am venit cu ea din Cta pana la Cãlãrași , ca nu mai tragea mai mult de 80km/h... Apoi in merssi-a dat drumul si a mers excepțional (vreo 3 zile ) pana la moartea motorului ... 😢
Scurt pe doi a zis ca a gãsit nașpa arborele , un piston topit in cap, si a zis sa shcimb motorul ca e mai convenabil . (a gasit el cu 1000 motor sh la dezmembrari si 1000ron manopera, total 2000ron). Am dubii ca problema e de la service. Zice alta varianta ca dupã ce i-a curãțat intercooler-ul...si i-a shcimbat ulei si filtru ...ca probabil a avut aditiv motorul bagat de mine anterior si s-a curatat acum cu noul ulei si noua turbina si a dus la defectarea motorului .
Pareri ?
Va mulțumesc .
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Sunt multe semne de întrebare prin poveste, dar oridecare ar fi motorul, certitudinea e cã ãia nu sunt mecanici...pot fi orice, dar nu mecanici: ”Eu am mai sesizat ca uleiul era mult peste limita cand am.scos-o din service de la mec aici ...am sunat dar a zis sa merg asa ca isi va mai trage ulei ea”