asklepios
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2000 973cc 12v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
opel corsa b-X10XE din 2000-140000km.am observat ca porneste cam greu,dimineata dupa o noapte sau dupa cateva zile de pauza porneste cam la 2-3sec dupa ce e pus contactul;dar daca faci cateva drumuri scurte prin oras cu cateva porniri si opriri creste timpul dupa care porneste(nu am tinut niciodata mai mult de 5-6sec)se intampla sa porneasca la a doua incercare chiar la a treia
- bateria GM arata 12,4v dimineatza,led de control pe verde desi e cam veche -6 an
- bujii NGK de un an curate dar colorate spre alb(ceramica interna)
- filtru de aer de un an ,curat
- calculatorul spune ca ar fi probleme la -senzor magnetic valva EGR
Eu banuiesc bateria si ceva pe la jigloare(injectoare)benzina.Mi-ar prinde bine si parerile voastre.Va multumesc.
- bateria GM arata 12,4v dimineatza,led de control pe verde desi e cam veche -6 an
- bujii NGK de un an curate dar colorate spre alb(ceramica interna)
- filtru de aer de un an ,curat
- calculatorul spune ca ar fi probleme la -senzor magnetic valva EGR
Eu banuiesc bateria si ceva pe la jigloare(injectoare)benzina.Mi-ar prinde bine si parerile voastre.Va multumesc.
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
mie la x20xev imi afecta pornirea senzorul de la axul cu came. aveam momente in care imi pornea dupa 5-6 chei cand motorul era incins. eu cred ca ar fi bine sa cureti valva egr mai intai, apoi daca problema nu se rezolva mai poate fi senzorul de la axul cu came sau cel de detonatie, deoarece acesti 2 senzori lucreaza in paralel, asa ca oricare dintre ei iti poate afecta pornirea. un amic de-al meu avea o vectra b cu x18xev si dupa ce i se incalzea motorul i se oprea din mers si pa pornire. trebuia sa astepte 15 min pana se racea putin. i-am desfacut din curiozitate senzorul de detonatie(cel de la vibrochen) si am observat ca toate cablajele de la baza senzorului erau topite si faceau scurt. dupa inlocuire mergea de rupea. bafta!
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
asklepios a scris:opel corsa b-X10XE din 2000-140000km.am observat ca porneste cam greu,dimineata dupa o noapte sau dupa cateva zile de pauza porneste cam la 2-3sec dupa ce e pus contactul;dar daca faci cateva drumuri scurte prin oras cu cateva porniri si opriri creste timpul dupa care porneste(nu am tinut niciodata mai mult de 5-6sec)se intampla sa porneasca la a doua incercare chiar la a treia
- bateria GM arata 12,4v dimineatza,led de control pe verde desi e cam veche -6 an
- bujii NGK de un an curate dar colorate spre alb(ceramica interna)
- filtru de aer de un an ,curat
- calculatorul spune ca ar fi probleme la -senzor magnetic valva EGR
Eu banuiesc bateria si ceva pe la jigloare(injectoare)benzina.Mi-ar prinde bine si parerile voastre.Va multumesc.
- bateria GM arata 12,4v dimineatza,led de control pe verde desi e cam veche -6 an
- bujii NGK de un an curate dar colorate spre alb(ceramica interna)
- filtru de aer de un an ,curat
- calculatorul spune ca ar fi probleme la -senzor magnetic valva EGR
Eu banuiesc bateria si ceva pe la jigloare(injectoare)benzina.Mi-ar prinde bine si parerile voastre.Va multumesc.
sal incerca sa schimbi senzorul de temperatura