Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega A
  • Mario-Brandon

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Va salut!Am un Opel Omega 2,3TDI din 1992,echipat cu motor Ford 23 DTR,de care am fost foarte multumit pana acum patru zile cand un surubel s-a slabit din trepidatii si mi-a blocat tija de la acceleratie undeva la 5500 de ture.Daca nu ziceam ca merge 10-15 minute pana acasa,nu ar fi fost nici o problema,dar dupa mersul ala turat si ingenuncheat din frana,pana acasa a fiert motorul .A doua zii a pornit mai greu si si scotea un fum alburiu,nu foarte dens,dar nu mai tragea deloc.Cu acceleratia la fund abia ajungea la 2000 de ture.Nu bolborosea in vasul de expansiune deloc.La un moment dat a inceput sa trepiteze motorul tare sub1500 de ture si am ajuns acasa cu greu unde oprita nu a mai pornit de loc.
Vreau sa incep prin a verifica daca nu e sarit de la punct,si abia dupa aceea sa vad de supape arse,induite,segmenti pistoane sparte.
Nu am gasit pe nimeni si nici o documemtatie care sa-mi explice care sunt semnele si cum se pune la punct motorul asta. Care ati putea sa ma ajutati cu sfaturi,sau cu documentatii,pentru punerea la punct,v-asi ramane dator.
Multumesc!
  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am avut si eu un Omega din 89, iar de sarit de la punct este exclus ,deoarece distributia la acest tip de motor nu este actionata de curea, ci de pinioane.(din cate-mi aduc aminte, distributia este pe pinioane la acest model, sa ma contrazica cineva daca nu este asa) Asa ca, este exclus saritul de la punct. Dupa simptome s-a dus capul hidraulic al pompei de inj.(adica s-a rupt), iar in momentul cand s-a supraturat trebuia urgent sa-i tai alimentarea,(la propriu adica trebuia sa-i tai furtunul de tur care alimenta pompa), pentru a nu sarii pistoanele prin bloc. Ai avut mare noroc. Cumpara-i alta pompa si da-i cheie,nu te apuca sa faci prostii pana nu-l pornesti cu alta pompa.
  • Mario-Brandon

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc GianyP prima data si eu m-am gandit ca ar putea fi din alimentare injectie,dar am scos injectoarele si le-am fixat in capatul conductelor putin indepartate(indoite)si am dat la automat.Toate pulverizeaza bine.Distributia e pe lant nu pe pinioane,deci rar dar putea sarii de la punct.
Daca mai ai vreo idee care m-ar putea ajuta..nu se stie de unde sare iepurele.
  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu iti spun ca mai mult ca sigur este capul hidraulic,deoarece m-am lovit si eu odata de aceeleasi simptome,numai ca era la un Audi. Cat despre pulverizare,este discutabila problema, deoarece aceasta poate nu se mai face in parametrii sau chiar intr-o ordine normala. Ex: daca presiunea normala atunci cand pompa este buna ar fi de 120atm,poate acum este de 70 atm si asta nu se poate masura la vedere.
In consecinta fa rost de undeva de o pompa de injectie,ca sa nu te apuci sa demontezi motorul,asa cum am facut si eu odata din cauza unui injector, care tacanea atat de tare si atat de ascutit, incat am crezut ca s-a spart ceva in motor. Chiar am sa urmaresc acest subiect, sa vad daca am avut dreptate,dar ai sa vezi ca nu m-am inselat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR