scarllex
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 -
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
Buna seara, imi cer scuze daca postez gresit dar am cautat si nu am gasit nimic pana acum in legatura cu problemele mele ( poate nu am cautat destul ).
Detin un Opel Astra H Hatchback 2004 2.0 turbo benzina 170 cp , aproximativ 200.000 km. O am de jumatate de an.
De 2 - 3 zile am inceput sa simt ca i-a scazut puterea ( mers fara buton SPORT deoarece a avut un accident din cate am aflat si nu pot nicicum sa il activez din computer ).
Iar azi mi s-a aprins masina cu cheie in bord si am simtit ca nu mai accelereaza aproape deloc masina...calcam acceleratia aproximativ 70 % ca sa pot pleca cu ea de pe loc. Am oprit motorul, l-am lasat putin timp dupa care am pornit masina, iar martorul acela, Service, cred eu, nu s-a mai aprins.
Am fost sa o pun pe tester si mi-a dat urmatoarele coduri de eroare :
P1120 Accelerator Pedal Position Senzor 1 High Input // Accelerator Pedal Position Senzor 1 Low Input // Accelerator Pedal Position -- Not Present ;
P0460 Fuel Level Senzor Circuit Range/Performance -- Not Present ;
P0650 Malfunction Indicator (MI) Circuit Malfunction -- Nop Present ;
P1243 Turbocharger Bypass Solenoid Valve Circuit High Voltage // Turbocharger Bypass Solenoid Valve Circuit Low Voltage -- Present
Primul si ultimul ma intereseaza mai mult...din cate stiu prima eroare (P1120) este legata de probleme la ECU...
Astept parerile voastre, multumesc anticipat !
Detin un Opel Astra H Hatchback 2004 2.0 turbo benzina 170 cp , aproximativ 200.000 km. O am de jumatate de an.
De 2 - 3 zile am inceput sa simt ca i-a scazut puterea ( mers fara buton SPORT deoarece a avut un accident din cate am aflat si nu pot nicicum sa il activez din computer ).
Iar azi mi s-a aprins masina cu cheie in bord si am simtit ca nu mai accelereaza aproape deloc masina...calcam acceleratia aproximativ 70 % ca sa pot pleca cu ea de pe loc. Am oprit motorul, l-am lasat putin timp dupa care am pornit masina, iar martorul acela, Service, cred eu, nu s-a mai aprins.
Am fost sa o pun pe tester si mi-a dat urmatoarele coduri de eroare :
P1120 Accelerator Pedal Position Senzor 1 High Input // Accelerator Pedal Position Senzor 1 Low Input // Accelerator Pedal Position -- Not Present ;
P0460 Fuel Level Senzor Circuit Range/Performance -- Not Present ;
P0650 Malfunction Indicator (MI) Circuit Malfunction -- Nop Present ;
P1243 Turbocharger Bypass Solenoid Valve Circuit High Voltage // Turbocharger Bypass Solenoid Valve Circuit Low Voltage -- Present
Primul si ultimul ma intereseaza mai mult...din cate stiu prima eroare (P1120) este legata de probleme la ECU...
Astept parerile voastre, multumesc anticipat !
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
La primul poate fi si o problema electrica a pedalei de acceleratie.
Incearca sa demontezi pedala de acolo, si sa o cureti.
Nu stiu exact cum e dar am vazut mai demult colegi care le reparasera si erau multumiti de rezultat.
La a 2-a incearca sa vezi circuitele actuatoare de la turbo.
Posibil sa ai vreo pierdere de vacuum sau ceva.
Verifica asta inainte de a te arunca la ecu...
Incearca sa demontezi pedala de acolo, si sa o cureti.
Nu stiu exact cum e dar am vazut mai demult colegi care le reparasera si erau multumiti de rezultat.
La a 2-a incearca sa vezi circuitele actuatoare de la turbo.
Posibil sa ai vreo pierdere de vacuum sau ceva.
Verifica asta inainte de a te arunca la ecu...