- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Incep discutia asta pt ca inainte de a-mi cumpara masina astea au fost modelele care le-am luat calcul ..insa amintirea Calibrei a fost prea mare drept care l-am luat pe bertone
As vrea sa va dati cu parerea vis-a-vis de toate aspectele legate de aceste masini , nu numai de motorizari .
1. Opel Bertone : o masina frumoasa , mai clasica decat Hyundai , saracacioasa in dotari ( adica astia iti cer bani si pe scrumiera ) . Asta pt ca am vazut putine Opeluri Astra cu clima , cu trapa si alte optionale.
ca sportivitate fata de cele doua ( discutand modelele stock ) e o masina cu mai putine veleitati sportive si mai multa eleganta . prin comparatie am observat ca in Hyundai te simti ca in Tigra ( tre' sa stai bine cu nervii ) , iar seatul e mult mai rigid .
Un alt minus este faptul ca Opelul nu este hach back , drept urmare se comporta mai barca in curbe decat celelalte doua . Eu i-am pus amortizoare Sachs sport si degeaba . Tot de aici rezulta si o tendinta de a fugi spatele in curbe stranse si credeti-ma ca am trait multe momente din astea interesante . Dar a rezolvat ESP-ul situatiile . care Esp intra la Opel cam cand pofteste el . Are personalitate...Ceea ce nu se poate spune dspre predecesoarea Calibra care e alta masina...
Alte chestii observate sunt calitatea materialelor la Bertone care e cu mult inaintea Hyundaiului , si cam la fel cu fata de seat .
Cat despre motorizari nu sunt decat in masura sa va spun ca pe linie dreapta am fost cu juma' de bot de masina in fata unui Hyundai coupe de 2.0 140CP . Insa e relativa chestia asta ..
2.Hyundai Coupe - unii o considera mai interesanta si frumoasa decat celelalte doua . In primul rand e o masina care la 22.000 DDP o iei full ( clima , trapa , piele , jante de 17 , scaune incalzite , fara xenon ) .
Daca e galbena sau neagra arata chiar bine .
Ca sportivitate e mai tare ca bertone si seat , sta mai bine in curbe , e mai rigida dar nu e de mers cu ea prin Romania .
Ca motor si cutie in demaraj ( ala de 140 de CP ) nu m-a impresionat asa de tare ..Banuiesc pt ca Opelul imi da senzatia de mai multa viteza si am si toba aia care huruie sub mine . Am senzatia ca cutia de pe Opel e mai reusita - elastica si masina se comporta mai nervos .
Ca si fiabilitate masina prietenului meu ( e luata de noua din 2003 ) se strica cam des..el nu e multumit dar e inca in garantie .
Tot la capitolul fiabilitate mi s-a parut suspect faptul ca la 2 ani i s-a rupt manerul de la usa pasagerului din suruburi . Ori a mers numai cu fricosi in masina ori nu e facut cum trebuie .
Ca design interior e chestiune de gusturi . Daca e sa fiu sincer e mai avion Hyundaiul decat Bertone . Mai futurist . Dar eu am preferat clasicul.
Una peste alta e o masina frumoasa si destul de ieftioara daca vrei o masina sport noua .
3.Seat Leon FR ( modelul vechi ) -
Eu am mers cu varianta de 180 CP . Asa ca nu e cazul s-o compar cu celelalte doua . Nu stiu fata de un Bertone de 190 CP ce iese , am mers cu unul , dar f,. putin ca sa-mi dau seama .
Ca si comportamnet sportiv e peste a mea .
Ca interior e cam spartan ..O combinatie de A4 cu masina sport .Nefericita dealtfel .
Ca exterior masina e superba .daca e neagra - galbena arata a masina sport , dacva e alta culoare e seat leon .
Ca si motor exista prejudecata ca daca e VAG e mai bun decat cele doua.Nu stiu ce sa zic.
Si ca o concluzie pun o intrebare : de ce se apleaca masina mea in curbe?Nu orice curbe ...ci luate sportiv .
Adica daca vrea unul cu un Golf4 sa ma alerge pe Cheia - Brasov ma alearga de ma lasa nervii ..Si n-are trebui , nu?
As vrea sa va dati cu parerea vis-a-vis de toate aspectele legate de aceste masini , nu numai de motorizari .
1. Opel Bertone : o masina frumoasa , mai clasica decat Hyundai , saracacioasa in dotari ( adica astia iti cer bani si pe scrumiera ) . Asta pt ca am vazut putine Opeluri Astra cu clima , cu trapa si alte optionale.
ca sportivitate fata de cele doua ( discutand modelele stock ) e o masina cu mai putine veleitati sportive si mai multa eleganta . prin comparatie am observat ca in Hyundai te simti ca in Tigra ( tre' sa stai bine cu nervii ) , iar seatul e mult mai rigid .
Un alt minus este faptul ca Opelul nu este hach back , drept urmare se comporta mai barca in curbe decat celelalte doua . Eu i-am pus amortizoare Sachs sport si degeaba . Tot de aici rezulta si o tendinta de a fugi spatele in curbe stranse si credeti-ma ca am trait multe momente din astea interesante . Dar a rezolvat ESP-ul situatiile . care Esp intra la Opel cam cand pofteste el . Are personalitate...Ceea ce nu se poate spune dspre predecesoarea Calibra care e alta masina...
Alte chestii observate sunt calitatea materialelor la Bertone care e cu mult inaintea Hyundaiului , si cam la fel cu fata de seat .
Cat despre motorizari nu sunt decat in masura sa va spun ca pe linie dreapta am fost cu juma' de bot de masina in fata unui Hyundai coupe de 2.0 140CP . Insa e relativa chestia asta ..
2.Hyundai Coupe - unii o considera mai interesanta si frumoasa decat celelalte doua . In primul rand e o masina care la 22.000 DDP o iei full ( clima , trapa , piele , jante de 17 , scaune incalzite , fara xenon ) .
Daca e galbena sau neagra arata chiar bine .
Ca sportivitate e mai tare ca bertone si seat , sta mai bine in curbe , e mai rigida dar nu e de mers cu ea prin Romania .
Ca motor si cutie in demaraj ( ala de 140 de CP ) nu m-a impresionat asa de tare ..Banuiesc pt ca Opelul imi da senzatia de mai multa viteza si am si toba aia care huruie sub mine . Am senzatia ca cutia de pe Opel e mai reusita - elastica si masina se comporta mai nervos .
Ca si fiabilitate masina prietenului meu ( e luata de noua din 2003 ) se strica cam des..el nu e multumit dar e inca in garantie .
Tot la capitolul fiabilitate mi s-a parut suspect faptul ca la 2 ani i s-a rupt manerul de la usa pasagerului din suruburi . Ori a mers numai cu fricosi in masina ori nu e facut cum trebuie .
Ca design interior e chestiune de gusturi . Daca e sa fiu sincer e mai avion Hyundaiul decat Bertone . Mai futurist . Dar eu am preferat clasicul.
Una peste alta e o masina frumoasa si destul de ieftioara daca vrei o masina sport noua .
3.Seat Leon FR ( modelul vechi ) -
Eu am mers cu varianta de 180 CP . Asa ca nu e cazul s-o compar cu celelalte doua . Nu stiu fata de un Bertone de 190 CP ce iese , am mers cu unul , dar f,. putin ca sa-mi dau seama .
Ca si comportamnet sportiv e peste a mea .
Ca interior e cam spartan ..O combinatie de A4 cu masina sport .Nefericita dealtfel .
Ca exterior masina e superba .daca e neagra - galbena arata a masina sport , dacva e alta culoare e seat leon .
Ca si motor exista prejudecata ca daca e VAG e mai bun decat cele doua.Nu stiu ce sa zic.
Si ca o concluzie pun o intrebare : de ce se apleaca masina mea in curbe?Nu orice curbe ...ci luate sportiv .
Adica daca vrea unul cu un Golf4 sa ma alerge pe Cheia - Brasov ma alearga de ma lasa nervii ..Si n-are trebui , nu?
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Seat-ul e peste celelalte ca si tinuta de drum si chiar motor. Hyundai Coupe e de femeie; adica are look bestial dar nu face de un barbat care stie sa tina volanul. Nici nu se compara cu Bertone ca tinuta de drum, pierde din start. Daca Bertone era de 190 CP dadea fum la Seat si Hyundai. De departe...
Eu unul nu as schimba Bertone pe celelalte.
Totusi, nu e normal sa se aplece al tau in curbe asa, probabil nu are suspensie sport.
Eu unul nu as schimba Bertone pe celelalte.
Totusi, nu e normal sa se aplece al tau in curbe asa, probabil nu are suspensie sport.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Nu trebuie uitat ca exista un Hyundai 2,7 V6 care "preparat" un pic face de rusine multi rivali mai "galonati". Iar ca fiabilitate din ce am vazut eu motoarele coreene sunt la ora actuala peste Opel sau VAG din pacate... Cu motorul de 2,0 intr-adevar, Hyundai-ul n-are cum sa impresioneze. Trebuie tinut cont si de faptul ca Bertone nu s-a dorit a fi o sportiva pt. "puristi" ci mai degraba un fel de mini GT (varianta sportiva in gama ar fi Astra G OPC din 2002, oricum nu Bertone). Cred ca asta e si cauza pt. care e mai "barcoasa". Asa ca, d.p.d.v. al corectitudinii comparatiei, ar trebui Astra Bertone vs. Hyundai Coupe si Astra G OPC vs. Seat Leon FR.
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Suspensie sport : am arcurile din fabrica + amortizoare sport Sachs ( nu touring ) pe gaz. Masina sta bine fata de o Astra normala insa eu la Calibra am vazut ca nu se apleca ..
Asta de la Gm mi-a zis sa-mi pun ceva pe bara antiruliu ( stabilizatoare ).Cica exista la magazine de tuning si nu se mai apleaca masina deloc . stie cineva ceva ?
Alti proprietari de bertone ati intampinat problema asta ?
Asta de la Gm mi-a zis sa-mi pun ceva pe bara antiruliu ( stabilizatoare ).Cica exista la magazine de tuning si nu se mai apleaca masina deloc . stie cineva ceva ?
Alti proprietari de bertone ati intampinat problema asta ?
Deviltry
- Mesaje scrise: 48
- Locatie:
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2005
- Mesaj Privat
Daca te hotarasti sa-ti iei Hyundai tre sa stai bine cu banii... mai ales pentru revizii.
Ia cere tu o esalonare de la Hyundairo, sa vezi cat te costa reviziile. Daca vrei un contact de acolo, cauta-ma pe PM.
Referitor la Leon, am mers cu noul Leon, diesel, si este mult peste masinile mentionate de tine.
Daca insa cauti sportivitate, ia uita-te tu la Subau Legacy / Impreza.... o sa ramaii impresionat. (De asemeni daca vrei contacte de la Subaru, PM...)
Bafta !
Ia cere tu o esalonare de la Hyundairo, sa vezi cat te costa reviziile. Daca vrei un contact de acolo, cauta-ma pe PM.
Referitor la Leon, am mers cu noul Leon, diesel, si este mult peste masinile mentionate de tine.
Daca insa cauti sportivitate, ia uita-te tu la Subau Legacy / Impreza.... o sa ramaii impresionat. (De asemeni daca vrei contacte de la Subaru, PM...)
Bafta !
- M-A-X
- **
- 113 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Tg-Mures
M-A-X
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Tg-Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Eu am un Bertone Turbo... si sunt multumit tare de ea..
Am condus leon 1.8 turbo 4x4... da' mi se pare ca pierde mult la integrala...
Cand mi-am cumparat-o am avut in vedere si eu leon-ul... da' e cu 4 usi... si din punctu meu de vedere a picat din start..
Ador la opel usa fara rama...
In rest... In curbe nu mi se pare ca mi se apleaca, si faza cu rasucitu' nu am patit-o decat pe carosabil ud... in rest sta chiar ok...
La turbo e alta suspensia... si cica si sasiul are mici modificari...
Pe a mea am de toate, in afara de piele si navi... chestii de care nu imi pare rau, in piele aluneci la curbe la greu si navi la noi nu prea iti e de nici un folos..
Ce sa zic...
N-as putea sa zic ca e mai tare leon sau hyundai din moment ce conduc un bertone!
Am condus leon 1.8 turbo 4x4... da' mi se pare ca pierde mult la integrala...
Cand mi-am cumparat-o am avut in vedere si eu leon-ul... da' e cu 4 usi... si din punctu meu de vedere a picat din start..
Ador la opel usa fara rama...
In rest... In curbe nu mi se pare ca mi se apleaca, si faza cu rasucitu' nu am patit-o decat pe carosabil ud... in rest sta chiar ok...
La turbo e alta suspensia... si cica si sasiul are mici modificari...
Pe a mea am de toate, in afara de piele si navi... chestii de care nu imi pare rau, in piele aluneci la curbe la greu si navi la noi nu prea iti e de nici un folos..
Ce sa zic...
N-as putea sa zic ca e mai tare leon sau hyundai din moment ce conduc un bertone!
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Mda faza cu pielea si pe mine ma enerveaza . Daca vreau sa scot record pe Sighisoara - Brasov trebuie sa-mi pun centura ca altfel ..
Cat despre rasucit n-am patit-o nici eu complet :
o data am abordat o curba exact la 1 km departare de reprezentanta si mi-a taiat un tir fata si am blanit frana ...Rotile s-au blocat si fundul a luat-o intr-o parte . Peste 1 sec a intrat si Esp si abs si a fost bine . M-am dus la reprezentanta transpirat si nervos , au verificat ABS-ul si mi-au zis ca n-are nimic dar la Opel se mai intampla..
Iar la faza cu aplecatul am obsevat o chestie . O saptamana am mers cu un Astra normal . Si mergeam exact cum mergeam cu a mea . Si era sa ma rastorn in prima curba ...Nu sa ma aplec .
Nu in ultimul rand banuiesc ca si jantele de iarna de 15 sunt vinovate de aplecatul masinii . Mai nou de cand a dat caldura ( peste 10 grade ) au inceput sa si scartaie in curbe.
Cat despre rasucit n-am patit-o nici eu complet :
o data am abordat o curba exact la 1 km departare de reprezentanta si mi-a taiat un tir fata si am blanit frana ...Rotile s-au blocat si fundul a luat-o intr-o parte . Peste 1 sec a intrat si Esp si abs si a fost bine . M-am dus la reprezentanta transpirat si nervos , au verificat ABS-ul si mi-au zis ca n-are nimic dar la Opel se mai intampla..
Iar la faza cu aplecatul am obsevat o chestie . O saptamana am mers cu un Astra normal . Si mergeam exact cum mergeam cu a mea . Si era sa ma rastorn in prima curba ...Nu sa ma aplec .
Nu in ultimul rand banuiesc ca si jantele de iarna de 15 sunt vinovate de aplecatul masinii . Mai nou de cand a dat caldura ( peste 10 grade ) au inceput sa si scartaie in curbe.
pepex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
1. Hyundai - am mers si cu 2.0 si cu 2.7. Al doilea motor e mai varza in comparatie. Cel de 2.0 e cat decat in linie cu concurenta la performante pe cand cel de 2.7 e in urma rau. da senzatia ca trage de nu se poate iar in realitate e la peste 9 sec suta.
In plus are o vizibilitate groaznica pe curbe din cauza montantilor fata masivi. In curbe stranse e rau.
2. Cu seat am mers prea putin sa ma pronunt, ce pot spune e ca m-a enervat dozarea pedalei de frana, mult prea moale pentri o masina sport.
3. bertonele are probleme cu stabilitatea in curbe mai ales pana intra esp-ul. Motivul este ca sasiul este cel de astra iar masina este mai lunga fata-spate. Suspensia sport ajuta dar nu are cum sa schimbe raportul masini, doar coboara garda si reduce balansarea. Cand fuge de cur nu rezolvi cu suspensie sport, asa merge masina, nu ai ce sa ii faci.
cat despre faptul ca astra hatch sta mai prost eu personal as contrazice afirmatia asta. Astra g hatch in 5 usi sta cel mai bine, cel putin daca are suspensie sport.
cat despre masina ta in particular, din ce spui oricum sta mai prost decat in mod normal. Motivul evident sunt cauciucurile de iarna si jante mici. remediaza asta si o sa ai alta masina.
In plus are o vizibilitate groaznica pe curbe din cauza montantilor fata masivi. In curbe stranse e rau.
2. Cu seat am mers prea putin sa ma pronunt, ce pot spune e ca m-a enervat dozarea pedalei de frana, mult prea moale pentri o masina sport.
3. bertonele are probleme cu stabilitatea in curbe mai ales pana intra esp-ul. Motivul este ca sasiul este cel de astra iar masina este mai lunga fata-spate. Suspensia sport ajuta dar nu are cum sa schimbe raportul masini, doar coboara garda si reduce balansarea. Cand fuge de cur nu rezolvi cu suspensie sport, asa merge masina, nu ai ce sa ii faci.
cat despre faptul ca astra hatch sta mai prost eu personal as contrazice afirmatia asta. Astra g hatch in 5 usi sta cel mai bine, cel putin daca are suspensie sport.
cat despre masina ta in particular, din ce spui oricum sta mai prost decat in mod normal. Motivul evident sunt cauciucurile de iarna si jante mici. remediaza asta si o sa ai alta masina.
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat