- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
suta
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 1996 X29XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
masina mea a fost modificata.
a avut cutie automata .
cine a facut treaba asta nu i-a pus cutia ei manuala ci una de omega A banuiesc (inca nu a venit vremea sa ma bag sub ea sa identific cutia ).
asta are ambreiaj actionat prin cablu.
nu ma deranjaza, merge bine, tot R25-R28 trebuie sa fie ca altfel nu s-ar pupa pe motor.
ce ma deranjaza este ambreiajul care nu merge perfect pt ca pedalierul nu este de Omega.
acum problema se pune in felul urmator ; eu am un pedalier de Omega A.aceste masini au avut si cutie cu ambreiaj hidraulic, cele de dupa 90.
aceasta este identica cu cea de la omega B.
oare si pedalierul este identic??? merge sa-l pun pe omega B?
cel pe care il am este si cu trecerea pt cablu de ambreiaj.
avind in vedere ca fabricantul nu face modificari la caroserie, pererea mea este ca un pedalier de pe o caroserie cu cutie cu ambreiaj hidraulic merge pus pe una cu cutie cu ambreiaj prin cablu.
vroiam niste poze pt ca in TIS nu prea se vede bine .
daca la un model este dat pedalierul la celalalt nu este dat cum trebuie.
iar toata povestea porneste de la BANI .
ca sa fac masina sa mearga bine imi trebuie ori un pedalier original (5-700.000)lei sau o cutie originala plus pompita de la ambreiaj plus furtunele (adica o gramada de bani).
repet masina merge bine si asa ,i-am dat si 170 pe autostrada asa ca nu sunt probleme
a avut cutie automata .
cine a facut treaba asta nu i-a pus cutia ei manuala ci una de omega A banuiesc (inca nu a venit vremea sa ma bag sub ea sa identific cutia ).
asta are ambreiaj actionat prin cablu.
nu ma deranjaza, merge bine, tot R25-R28 trebuie sa fie ca altfel nu s-ar pupa pe motor.
ce ma deranjaza este ambreiajul care nu merge perfect pt ca pedalierul nu este de Omega.
acum problema se pune in felul urmator ; eu am un pedalier de Omega A.aceste masini au avut si cutie cu ambreiaj hidraulic, cele de dupa 90.
aceasta este identica cu cea de la omega B.
oare si pedalierul este identic??? merge sa-l pun pe omega B?
cel pe care il am este si cu trecerea pt cablu de ambreiaj.
avind in vedere ca fabricantul nu face modificari la caroserie, pererea mea este ca un pedalier de pe o caroserie cu cutie cu ambreiaj hidraulic merge pus pe una cu cutie cu ambreiaj prin cablu.
vroiam niste poze pt ca in TIS nu prea se vede bine .
daca la un model este dat pedalierul la celalalt nu este dat cum trebuie.
iar toata povestea porneste de la BANI .
ca sa fac masina sa mearga bine imi trebuie ori un pedalier original (5-700.000)lei sau o cutie originala plus pompita de la ambreiaj plus furtunele (adica o gramada de bani).
repet masina merge bine si asa ,i-am dat si 170 pe autostrada asa ca nu sunt probleme