Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am completat cu apa distilata nivelul electrolitului, cu acumulatorul (bateria) pus pe masina si nedeconectate borne. Are ceva? Trebuie la completare sa pun bateria si la incarcat, la redresor?
Bateria are o gaura pe care am vazut ca se scurge surplusul de acid. Acest surplus vad ca curge pe suportul bateriei si pe un furtun de la radiator. Le poate afecta pe acestea?

Multumesc anticipat de raspunsuri.
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mai bine cumperi alt acumulator si inainte de schimbarea acumulatorului vechi sa cureti tot ce inseamna acid de pe suport,furtun si borne.
  • paul_motorca

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
da, cel mai bine ar fi sa cumperi alta baterie, si sa nu o mai lasi pe asta veche sa se scurga, da-o jos.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de schimbat acumulatorul. Porneste si la -15 grade la sfert de cheie.
Am completat cu apa distilata ca mi s-a parut ca nu mai e destul acid in baterie si nu stiu daca dupa aceea trebuia sa o pun la incarcat sau nu.
  • paul_motorca

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
a pornit masina dupa completare?
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Da la sfert de cheie ca si pana acum...
  • paul_motorca

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
atunci nu trebuie pusa la incarcat.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Bine.
Merci de raspuns.
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 482
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pune bateria pe un calorifer sa se mai evapore apa.Trebuie sa ai 1-1,5cm peste nivelul placutelor(ai cam diluat electrolitul si nu o sa te tina prea mult)
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
din baterie nu are voie sa curga nimic. daca e baterie cu intretinere( cea la care poti completa) , deasupra fiecarui element trebuie sa ai o gaura cu dop, loc pe unde se completeaza cu apa distilata. apa trebuie sa fie aprox 1.5 cm peste element
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 615
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Dupa completare cu apa distilata ,ar trebui sa faci o verificare a densitatii lichidului electrolitic.Numai asa afli daca ai o baterie ce va functiona la parametri normali .
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu scapati din vedere acea gaura prin care curge electolitul. Ea nu trebuie sa existe. Daca totusi este, acumulatorul trebuie schimbat. Cablurile sau elementele de caroserie pe care curge elecrolit vor fi distruse in timp foarte scurt.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR